Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8114 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני עומד לפני החלפת הרכב... המטרה העירית היא עליה בשנתון.

 

האופציות שנכנסות לי בתקציב ושמעניינות אותי הן:

מאזדה 323F מהדגמים הראשונים (עם הפנסים המתרוממים, לא הלאנטיס)

פיז'ו 306 3/5 דלתות הדגמים של 94/5

סיטרואן ZX (כל הדגמים נראים זהים חיצונית)

 

אופציות נוספות עם סיכויים נמוכים יותר:

פיז'ו 205 הדגמים של 96-7

פורד פיאסטה שנים 96-97

רובר 200/214/216

 

 

השאלות שלי הן:

1. אילו גדלים של רמקולים במיקומים מקוריים יש ברכבים אלו ? (קדימה ואחורה)

* אם יש 5*7 למשל אך אין בעיה מבחינת עומק להתקין 6.5 נא לציין זאת.

2. האם יש הבדלים בין מערכות החשמל בין רכבים אלו כך שיש ברשימה רכב עם מערכת חשמל עדיפה להתקנת מערכת (כמובן שמדובר במערכת עם מגבר, לא הספקים מטורפים - 4 ערוצים עם 100 RMS לערוץ זה בערך הגג, אולי 125).

3. נק' פתיחה אקוסטית טובה יותר - לאיזה מבין הרכבים יש כזו ? ז"א איזה מהרכבים בעל תא נוסעים יותר שקט, ואולי יש עוד מרכיבים אחרים שמשפיעים על האקוסטיקה כמו גימורי פלסטיק/בד/עור/גומי וכו' בדלתות וכאלה.

4. גמישות בהתקנה - אם לרכב יש יותר מנקודת התקנה אחת לקדמיים/אחוריים למשל, וכן מערכת built-in שיכולה לסבך עניינים, דש בורד גדול במיוחד שיאפשר הצבת פודים ללא חסימת שדה ראייה וכו'.

 

פעם שאלתי - "האם אודיופיל בוחר את הרכב לפי אופציות הסאונד הטמונות ברכב או לא?"

לא זוכר אילו תשובות היו אז, אבל עכשיו אני בודאות יודע מה התשובה שלי לשאלה זו...

למשל - רכב שפסלתי למרות שהם נכנסים לתקציב ועונים על דרשות שנתון אמינות ועוד - דיהטסו שרייד בגלל מקום מקורי ל 3.5" או אולי 4" בלחץ על הדש בורד...

 

תודה רבה מראש,

 

גונן.

פורסם

תודה לך...

עוד מישהו יודע ? אימות לגבי אלה או על הרכבים האחרים.

 

כרגע ירדה הפיז'ו 205 למטה רחוק ברשימה :)

פורסם

השאלות שלי הן:

1. אילו גדלים של רמקולים במיקומים מקוריים יש ברכבים אלו ? (קדימה ואחורה)

* אם יש 5*7 למשל אך אין בעיה מבחינת עומק להתקין 6.5 נא לציין זאת.

2. האם יש הבדלים בין מערכות החשמל בין רכבים אלו כך שיש ברשימה רכב עם מערכת חשמל עדיפה להתקנת מערכת (כמובן שמדובר במערכת עם מגבר, לא הספקים מטורפים - 4 ערוצים עם 100 RMS לערוץ זה בערך הגג, אולי 125).

3. נק' פתיחה אקוסטית טובה יותר - לאיזה מבין הרכבים יש כזו ? ז"א איזה מהרכבים בעל תא נוסעים יותר שקט, ואולי יש עוד מרכיבים אחרים שמשפיעים על האקוסטיקה כמו גימורי פלסטיק/בד/עור/גומי וכו' בדלתות וכאלה.

4. גמישות בהתקנה - אם לרכב יש יותר מנקודת התקנה אחת לקדמיים/אחוריים למשל, וכן מערכת built-in שיכולה לסבך עניינים, דש בורד גדול במיוחד שיאפשר הצבת פודים ללא חסימת שדה ראייה וכו'.

 

תודה רבה מראש,

 

גונן.

 

 

1.בדיוק כמו שאלפיין רשם.

2.מערכות החשמל ברוב הרכבים זהה ואני לא חושב שתיהיה בעיה מיוחדת.

בכל אופן אמר לי מתקין שמערכות החשמל בצרפתיות מסובכות במקצת לעומת אילו היפניות.

3.לזה רציתי להגיע :D , ב-ZX שלי מותקנת מערכת הכוללת הגברה והיא בנויה מרכיבים מעולים. האקוסטיקה ב-zx מעולה!!! מעל לכל הציפיות!

לא יודע מה הסיבה אבל אמרו לי אנשים ששומעים באוטו שלי בצורה כמעט מושלמת.

לעומת זאת שמעתי מערכת גם ב-323 והרכב לא אקוסטי מי יודע מה! אולי זה הרכיבים או לא יודע מה אבל שמעתי שהרכב לא נחשב אקוסטי ברמתו.

4.התשובה נמצאת בתשובה 2 שעניתי לך.

ההתקנה בצרפיתיות מעט מסובכת יותר מאשר ביפניות..דורש יותר זמן הרכבה ופירוק למשל!

 

אני מאמין שהפיזו זהה ל-zx ולדעתי בכללי היא תשלב את כל הדברים הטובים שברכב עם מערכת האודיו!

 

בהצלחה.

פורסם

תודה רבה גם לכם BMW ואלפיין.

 

במאזדה - אני יכול להתקין 5.25 עם פלטת תיאום, זה בטח לא יהיה בעיה...

 

מה לגבי עומק התקנות ב 3 הרכבים הראשונים ? השאר כנראה כבר נפסלים לחלוטין... (גם ה 205) מכיוון שיש לי סט קומפוננט 5.25 וכן יש לי אופציה לקנית משומש 6.5 מחבר.... ניתן להתקין בפשטות ברכבים אלו 6.5 מקדימה ? (העדיפות שלי היא תמיד ללא חיתוך, הגבהות הולך חופשי...)

 

תודה.

×
×
  • תוכן חדש...