Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5694 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב חברי פורום אודיו,

 

בלילות האחרונים אני מהרהר על הכדאיות של רכישה של אלטו חדשה. כבר קיבלתי על עצמי את הדלות של הרכב, אבל מה שכן יפריע לי ממש, זה אם לא יהיה ניתן לשדרג את מפרט הרמקולים המגוחך שבא מהיבואן... :roll:

 

אני לא מבין כלכך בסאונד ואני טיפוס שמרוצה מהמערכת העכשית שלי- פאנל mp3 בסיסי של קנווד ו2 רמקולים אליפטיים של הרץ, לא משהו מפוצץ.

 

מן הסתם באלטו, אין איפה לשים 6x9, ולא יודע אם ארצה להחליף את הפאנל המורכב ברכב, שכן הוא מובנה לדשבורד. כמו כן, אין אפשרות לנצל את תא המטען לתהודה...

 

האם בדלתות של הרכב הזה בכלל ניתן להתקין רמקולים? קדמיים ואחוריים?

 

אם כן לדעתי אלך על 4 קומפוננטים וסאב.

 

מה אתם חושבים חברים? חג שמח! 8)

פורסם

באלטו ניתן להתקין עד 4 רקולים, אחד בכל דלת בגודל 6 אינץ'.

תעשה חיפוש בפורום תקבל יותר אינפורמציה, רק אני שאלתי פה על זה לא מזמן.

פורסם

שלום אייל מה שלומך?

לשאלתך אם אפשר להתקין רמקולים בדלתות אז כן גדול

בכל דלת ניתן להתקין רמקולים

הרכב שאתה רוצה לרכוש הוא קטן והיות והוא סוג של 5 דלתות אין כמעט דיכוי באס

לייצר סאונד טוב באלטו (טוב בהשוואה לסט הקודם שלך שכלל 6*9 ומכשיר)לא צריכה להיות בעיה מי יודע מה לכל מתקין טוב ומעלה

ישנה בעיית הרדיו המקורי אך ניתן להתגבר בעזרת מגבר טוב עם כניסות היי פאואר

גם בנושא הסאב לא צריכה להיות בעיה מיוחדת ישנם היום המון סאבים טובים ושטוחים שלא תופסים הרבה מקום ובנויים לעבודה עם תיבות קטנות

בנוסף לסט קומפוננט קדמי מופעל על ידי אותו מגבר של הסאב

רמקולים קואקסיילים אחוריים על היי פאואר של המכשיר

עבודת התקנה נכונה ושיחקת אותה קונצרט

לפרטים על מוצרים ספציפיים כולל מחירים אשמח לעזור בפרטי בלבד

חג שמח

דרור

פורסם

יש מקום בבגאז' לסאב 10-12" ובדלתות אתה יכול לשים כמוני 4 רמקולים 6.5".

תאמין לי שהדאגה האחרונה שלך באלטו אמורה להיות המערכת, שמתי 4 הרצים ואני ממש מרוצה מהסאונד.

פורסם

קרא ב FAQ. יש אפילו תמונות.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

הבנתי, האמת שזה מה שחשבתי.

 

אבל, מה ההיגיון בלהתקין 2 קומפוננטים ו2 רמקולים שהם סתם דוג' 4way (כי אלה יכולים להוציא גם צלילים נמוכים)

וגם סאב.

 

 

לפי הבנתי אם מרכיבים סאב, מוותרים על 4way והולכים על קומפוננטים ששולטים היטב בצלילים גבוהים בלבד.

 

מה שגם ההיגיון שלי אומר שרמקול קואקסיאלי (מסוגל להוציא את כל טווח הצלילים?) בדלת ללא שימוש בתהודה לא יהיה אפקטיבי.

 

ההיגיון שלי אומר הרבה, השאלה אם הוא לא סתם מבלבל ת'מוח (: אשמח להבהרה.

 

לא עדיף ללכת על סאב ו4 קומפוננטים במקרה כזה?

פורסם

עדיף? סאב וזוג קומפ' טובים מקדימה.

בד"כ שמים רמקולים מאחור כדי להשלים באס במידה ואין סאב, או סתם כי אוהבים שיש צליל היקפי.

רוב חברי הפורום ממליצים לותר על סט אחורי, ובכסף לדרג את הקידמי. (אני בינהם :wink:)

מתחדשת*

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

גם אני מתלבט איך לשדרג את הסאונד של האלטו שתגיע בעוד 3 חודשים.

 

האם כדאי לדעתכם להשאיר את 2 הרמקולים שמגיעים כסטנדרט ורק להוסיף נוספים או גם אותם להחליף?

האם עם מגבר בווליום חזק 2 הסטנדרטיים ספציפית לא ירעישו עד שיעלו עשן? :shock:

 

מה אתם הייתם מוסיפים לאלטו בתקציב של 1000-1500 כולל התקנה?

פורסם

בתקציב הזה הייתי מכניס שישיית רמקולים טובה, בלי מגבר, בלי סאב, בלי להחליף את הרדיודיסק, אבל כן להחליף את ה4" למשהו יותר טוב.

פורסם

האמת ש1500 שח זה לא מעט כסף, סכום כזה ולא סאב או מגבר לא נשמע לי כל כך.

 

מה דעתכם על החלפת הרמקולים + סאב? (ולוותר על המגבר)

מישהו יודע מה העוצמה של הרדיודיסק?

×
×
  • תוכן חדש...