Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5889 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני כבר בטוח שהבולמים שלי פשוט גמורים, הבולמים כבר סוגרים מהלך בכל בור קטן בכביש (מפתיע שהאוטו בכלל נשאר על המסלול בנחשונים:wink: )

 

בכל מקרה אני מעדיף נוחות נסיעה על פני ביצועים ספורטיביים אין לי בכלל ויכוח.

העניין הוא על מה ללכת?

אפשר למצוא באיביי קוילאוברים שלמים שיעמדו בתקציב פחות או יותר, מתכווננים ולטענת המוכרים נוחות הנסיעה זהה למקור.

אני רק לא יודע מה הדין לגבי יבוא (מכס וכו')

 

לעומת זאת אני יכול ללכת על מונרו כאן בארץ שיתכן ויתאימו לדרישות שלי, או למצוא את היבואן של הבולמים המקוריים של הגולף (מי זה?)

 

כמה שאני מחפש יותר אני מתלבט יותר:? :?

האם אני צריך להחליף רק בולמים או שגם את הקפיצים ואם כן לא עדיף כבר קוילוברים מוכנים?

 

אשמח לכל עצה

קראתי את המאמר כאן http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=52485 ויצאתי יותר מבולבל ממה שנכנסתי ..

 

התקציב הוא עד 2000 ש"ח לרביעיה.

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

פורסם

כאן תימצא מבחר מצויין של בולמים מרוב הסוגים במחירים סברים, אני הייתי הולך

על הבלינשטיין או המנורו:

 

http://www.autopartswarehouse.com/search/?N=0&Ntt=shocks&Nr=AND(make:Volkswagen,model:Golf,universal:0)&Ntk=Main&No=0&Npp=15

 

בהצלחה-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

אין כזה בולם בלינשטיין. ודאי התכוונת לבילשטיין (Bilstein).

ממליץ לבדוק גם קוני ו-KW, כאשר את הבילשטיין וה-KW ניתן להשיג בפיטסטופ.

למיטב ידיעתי, הבולם המקורי של הגולף יוצר ע"י זקס (Sachs).

 

בהצלחה!

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

למיטב ידיעתי, הבולם המקורי של הגולף יוצר ע"י זקס (Sachs).

 

זה גם מה שאני יודע. הסוכן של "זקס" בארץ הוא "אמפייר אוטומוטיב", רח' בית עובד 8, תל-אביב

טל. 5372260, 6391272.

עודד

פורסם

תודה,

זקס נבלעו כנראה ע"י לדיקו, בכל מקרה אין להם במלאי והם ממליצים לי לחפש בחו"ל.

גם באמפייר קיבלתי את אותה תשובה שהם יבואנים מקבילים ללדיקו.

 

בילשטיין (אספיר) מדברים על 800 עד 1000 ש"ח לבולם הזמנה מיוחדת:shock:

 

קוני הוצעו לי ב 700 ש"ח לבולם.

 

ממונרו עדיין לא קיבלתי תשובה, כולם מבקשים ממני להתקשר מאוחר יותר כי הם עסוקים (חול המועד, מה עסוקים???)

היחידים הרציניים אלו אוטו ציון ביהוד שהתקשרו אליי חזרה כבר פעמיים כדי לברר פרטים יותר ספציפיים על הרכב.

 

נחכה ונראה אני מעדיף במקרה הזה לקנות בארץ אבל אם לא אצליח, אזמין מחו"ל, הקישור של רן דווקא מצא חן בעיני אולי אעשה שם הזמנה גדולה של כמה חלקים ואביא אותם דרך משפחה שמגיעה לארץ ביולי (עוד 3 חודשים וקצת:-( )

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

פורסם

קיבלתי תשובה למחירי בולמי מונרו ב 1200 ש"ח אוכל לקבל את כל הסט (הזמנה) מה דעתכם ללכת על המונרו או להזמין מחו"ל את הזקס או הבילשטיין?

הזקס הוא המקורי של הרכב!

שוב מדגיש, לא מחפש ביצועים רוצה נוחות נסיעה ולא ללכת לתקן סתימות אחרי נסיעה בכביש משובש:onfire::multi: .

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

פורסם

בולמים תקינים וחדשים מבית טוב יתנו לך שקט להרבה זמן, חמש שנים לפחות או 100000 ק"מ

מה שבא קודם....

 

גם מונרו וגם הזאקס וגם הבילשטיין (יש להם מס' דגמים) מצויינים לצרכיך, ולכן המחיר

ומועד ההספקה ידברו, איישית הייתי מעדיף את הבלישטיין (הכי איכותיים) אבל זה רק אני...

 

חשוב לעשות את ההרכבה במקום שמבין עניין שיציץ גם על חיבורים שבשילדה.

והייתי מפנק את הרכב אח"כ בכיוון פרונט ואיזון גלגלים.

 

והכי חשוב לזכור שהגולף כמו אחיותיה הגרמניות, נוקשות מיום היוולדן יותר מרכבים אחרים

ואין לצפות לרכות נסיעה צרפתית...אבל זה חלק מהקסם שלהן.

 

ומילה אחת לנושא השמן, בדוק במוסך המרכזי של VW לגבי השמן המומלץ למנוע הספציפי שלך

לך על שמן איכותי ליקוויד מולי או גרמני אחר בעל דירוג איכות גבוה, זה ישתלם לך בסוף!

 

מחכה לסיבוב - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

בולמים תקינים וחדשים מבית טוב יתנו לך שקט להרבה זמן, חמש שנים לפחות או 100000 ק"מ

מה שבא קודם....

 

גם מונרו וגם הזאקס וגם הבילשטיין (יש להם מס' דגמים) מצויינים לצרכיך, ולכן המחיר

ומועד ההספקה ידברו, איישית הייתי מעדיף את הבלישטיין (הכי איכותיים) אבל זה רק אני...

 

חשוב לעשות את ההרכבה במקום שמבין עניין שיציץ גם על חיבורים שבשילדה.

והייתי מפנק את הרכב אח"כ בכיוון פרונט ואיזון גלגלים.

 

והכי חשוב לזכור שהגולף כמו אחיותיה הגרמניות, נוקשות מיום היוולדן יותר מרכבים אחרים

ואין לצפות לרכות נסיעה צרפתית...אבל זה חלק מהקסם שלהן.

 

ומילה אחת לנושא השמן, בדוק במוסך המרכזי של VW לגבי השמן המומלץ למנוע הספציפי שלך

לך על שמן איכותי ליקוויד מולי או גרמני אחר בעל דירוג איכות גבוה, זה ישתלם לך בסוף!

 

מחכה לסיבוב - רן

 

תודה רן.

התלבטתי קשות וכנראה אלך על המונרו מהארץ, עניין של אחריות וכו', בולמים מחו"ל גם אם יהיו מיצרן טוב יותר ובמחיר נמוך יותר לא יהיו מכוסים באחריות ואם תהיה בעיה אני אשאר באויר.

אני לא מצפה לנוחות של סיטרואן אבל לפחות כמו של יפנית ממוצעת:|

 

 

לגבי השמן אכן אבדוק בצמפיון מה מומלץ לרכב.

 

ברגע שתהיה באזור יש לך סיבוב, מבטיח :lol:

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

פורסם

אצלי בגולף MK2 התקנתי מונרו סנסטרק מאחורה, והם יותר מדי קשיחים לטעמי. אחרי 10 שנים כבר התרגלתי אליהם, אבל בהתחלה לא אהבתי אותם.

פורסם

גם אם אתה לא מחפש ביצועים - תשקיע טיפה יותר וקנה את הכי טוב שיש. בולמים הם הרבה יותר מביצועים, והם קודם כל בטיחות. עם בולמים איכותיים הרכב שומר על אחיזה גם בקו ישר וגם בעקומות, ובולם יותר טוב בזכות ריסון העברת המשקל לפנים. על נוחות אני כבר לא מדבר, אבל גם כאן- ההבדלים משמעותיים בין בולמים פשוטים (מונרו למשל) לבולמים איכותיים.

אני ממליץ בתור "הכי טובים" על קוני או בילשטיין, עם עדיפות ברורה לקוני (לא הספורטיביים אלא ה"רגילים" האדומים) - בגלל שהם מתכווננים. זה אומר שלקראת יום מסלול אתה מסובב כמה סיבובים ומקשיח אותם, וביומיום נוסע במצב הכי רך (שמקביל מבחינת מקדם הריסון לבולמים המקוריים). 700 שקל לבולם נשמע לי מחיר טוב.

אגב, אצלי בקמפר בולמי קוני וההבדל בינו לבין רכבים דומים עם בולמים חדשים מאיכות נמוכה יותר - בולטים.

 

אסף.

פורסם
גם אם אתה לא מחפש ביצועים - תשקיע טיפה יותר וקנה את הכי טוב שיש. בולמים הם הרבה יותר מביצועים, והם קודם כל בטיחות. עם בולמים איכותיים הרכב שומר על אחיזה גם בקו ישר וגם בעקומות, ובולם יותר טוב בזכות ריסון העברת המשקל לפנים. על נוחות אני כבר לא מדבר, אבל גם כאן- ההבדלים משמעותיים בין בולמים פשוטים (מונרו למשל) לבולמים איכותיים.

אני ממליץ בתור "הכי טובים" על קוני או בילשטיין, עם עדיפות ברורה לקוני (לא הספורטיביים אלא ה"רגילים" האדומים) - בגלל שהם מתכווננים. זה אומר שלקראת יום מסלול אתה מסובב כמה סיבובים ומקשיח אותם, וביומיום נוסע במצב הכי רך (שמקביל מבחינת מקדם הריסון לבולמים המקוריים). 700 שקל לבולם נשמע לי מחיר טוב.

אגב, אצלי בקמפר בולמי קוני וההבדל בינו לבין רכבים דומים עם בולמים חדשים מאיכות נמוכה יותר - בולטים.

 

אסף.

תודה אסף

העניין הוא שאני חייב להחליף כבר את הבולמים, אפילו על פסי הצבע של מעבר חציה האוטו קופץ:lol:

אני לא יכול כרגע להרשות לעצמי 3000ש"ח לפני עבודה על בולמים, עם כל הכבוד לקוני ולבילשטיין אני חושב שאלך על המונרו, אולי יום אחד אחליף לקוני.

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

פורסם
גם תואר ממכללת טיזנבי או ממרכז האקדמי מוצמוץ זה תואר אקדמי....

בעלים גאה של: חיפושית 74, ZX 93, דייהטסו טריוס

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

לקח קצת זמן עד שכל החלקים מסביב הגיעו אבל בשעה טובה השבוע לבשה הגולף את הבולמים החדשים שלה (מונרו) יחד עם הבולמים הוחלפו כל שאר תושבות הבולם, גומיות bump stop מיסבים עליונים, שרוולי אבק וכו'. הכל הגיע מאיביי למעט הבולמים עצמם שנרכשו בארץ.

אני חייב לציין שיש שיפור מדהים בנוחות הנסיעה ובאחיזה:lol:

כולל העבודה יצא אפילו פחות מהמתוכנן ובהחלט שווה.

1050 ש"ח לרביעית הבולמים (קיבלתי הנחה:wink: )

כ 750 ש"ח לכל שאר האלמנטים

500 ש"ח להרכבה במוסך מקצועי

 

בסך הכל בתקציב.

 

תודה על כל ההמלצות והעזרה

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

×
×
  • תוכן חדש...