Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5942 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכבתי מגבר לא מזמן באוטו.

חובר אליו עד היום רק הסאב.

אני רוצה לחבר אליו גם את הקומפוננטים הקדמיים,כי כאשר אני מגביר חזק האור ברדיו דיסק קצת מהבהב וזה מעצבן!

וגם מחובר לרדיו דיסק הרמקולים האחורים והקומפוננט ביחד מה שאומר שאין עוצמה חזקה.

עכשיו אפשר לחבר את הקומפוננט למגבר ביחד עם הסאב?

פורסם

איזה מגבר יש לך? אם תוכל לספר .

איזה רדיו דיסק? כנ"ל.

 

דגמים יעזרו בהחלט.

 

(לפי הבקשה שלך,גם אתה נדבקת בחיידק,ברוך הבא :-D )

מנוע V6 בלי להתבייש.

פורסם

זה המגבר הוא 4 ערוצים TOXIC 1600W MAX

שאלתי איזה חבר הוא אמר לי שצריך לקנות עוד כבל RCA ולחבר למגבר ורק אז לחבר את הקומפוננט!

הגיוני?

או שאפשר לחבר בלי לקנות עוד כבל.

פורסם

יש לי מגבר אחד ברכב.!

זה המגבר 4 ערוצים TOXIC 1600W MAX.

שמחובר אליו רק הסאב.!

עכשיו יש לי מקדימה קומפוננט של סאונד סטרים 6.5

ומאחורה 6X9 של פיוניר 300 וואט!

מה שאני מתכוון זה אם אפשר להוסיף את הקומפוננט גם למגבר.?

ואת הרמקולים האחורים אני משאיר על הרדיו דיסק.

הבנתה את הכוונה שלי?

פורסם

עכשיו הכל מובן.

לגבי ה RCA אכן אתה צריך עוד אחד כדי להפעיל את ה2 ערוצים הנוספים שיש לך,תבדוק ברדיו דיסק שלך אם יש לו עוד יציאת RCA למגבר,אם יש לרדיו רק יציאה אחת למגבר אז זה קצת בעיה,צריך מפצלי RCA.

 

אחרי שתחבר 2 זוגות RCA ואת הקומפוננט למגבר,את האחוריים תשאיר בחיבור המקורי מהרדיו דיסק אם אתה רוצה לשמוע אותם(המלצה שלי לא כדאי).

 

נ.ב הסאב שלך מחובר בגישור? או בחיבור רגיל כמו רמקול?

Scan Speak

פורסם

זה פשוט.

בחלק של הREAR במגבר שלך יש לך 2 צדדים (ימין ושמאל) משהו כזה-(+-+-) אתה לוקח נגיד מLEFT כבל + ומRIGHT כבל - וחבר לסאב +- רגיל.

Scan Speak

פורסם

הסאב נראה בגישור, אבל להוריד את הערוצים האחרים ל 2 אוהם?:(

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

חח תרגעו זה לא שלי

לקחתי תמונה מהפורום.

אז כן מה שיש לי זה גישור לפי מה שאמרתה.

אז מה שאני צריך לעשות זה לקנות עוד כבל RCA לחבר ואז תקופוננט!

מקווה שישמעו טוב.

תודה בכל מקרה.

×
×
  • תוכן חדש...