Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5946 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסאן רוף ברכב נפתח ונסגר לאט מהרגיל בעיקר בפתיחה מלאה, הכוונה כאשר החלות נפתח לתוך נתעלה בגג.

אולי צריך לשמן את המסילות? אם כן אז באיזה חומר.

או שאולי המנוע מראה סימני עייפות? מה המחיר של מנוע חדש\משופץ.

 

תודה מראש,

עידן.

פורסם

עידן ,

בעיה זו יכולה לנבוע מהספק נמוך של מנוע החלון (בלאי) או מהתנגדות כמו מסילה מעוותת או מלוכלכת .

לכל אחד מהגורמים שציינתי , אופן טיפול שונה . סיכוך טוב אם יש לכלוך ואז עדיף ראשית לנקות את האיזור ואח"כ לסכך אך חשוב לא להשתמש בחומר שתוקף גומי .

עדיף אצל בעל מקצוע על מנת לא לעשות טעות .

 

צביקה

פורסם

יש המלצה לבעל מקצוע שכזה?

אני מתרשם שקל יותר למצוא מדען טילים בעל התמחות משנית בנוירוכירורגיה מאשר בעל מקצוע לסאן רוף.

 

שי

166, קאפה, GTV, קופה.

  • ספונסר פורום
פורסם

אם הבעיה היא רק בפתיחה כאשר החלון נכנס לתוך הגג

אז הבעיה בדרך כלל היא בדלתית הפלסטיק שמתחת לחלון

המסילה שלה שבורה והיא מפריע לחלון להפתח .

תבדוק אם כאשר אתה מנסה לסגור את הדלתית הזאת לבד

מבלי לפתוח את הגג האם היא זזה קשה ,תבדוק את זה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

מצטער שאני רוכב לך ככה על הפוסט, אני לא רוצה לפתוח אחד חדש.

 

רון - לא יודע אם אתה זוכר אותי, זה בעל הפולו 16V הכחולה שהחלפת לה צינור גמיש פעמיים ועדיין יש רעשים מהאגזוז.

לא יכולתי לחזור באותו היום, אני מקווה שיצא מתישהו בזמן הקרוב.

בכל מקרה, הדיפון של הדלת שבצד הנהג לא יוש טוב. לדעתי חסרים שם קליפסים שמחברים אותו לדלת. כמו כן, הדלתית הזאת מפלסטיק, של הסאן רוף עושה רעשים תוך כדי נסיעה, כאילו היא לא יושבת צמוד למסילה ויש מרווח קטן. אתה מטפל בדברים האלה אצלך? יש לך חלקים מקוריים (קליפסים וכל מיני פלסטיקה) מקוריים אצלך, או שאני צריך להביא מצ'מפיון?

פורסם

לי התקלקל המנוע של הסנרוף בשברולט קוואליר ,פעם אחת פתחתי את הגג והמנוע פשוט נתקע והגג נתקע פתוח

תיקנתי אצל אחד מראשון לציון שהמליצו לי עליו , לקח 600 שקלים על שיפוץ מנוע , שיפץ את המנוע של הגג.

 

מאיר - 050-5703301 הוא נמצא בראשון לציון ברמת אליהו

Renault Clio RSi 1995 :evil:

פורסם
מצטער שאני רוכב לך ככה על הפוסט, אני לא רוצה לפתוח אחד חדש.

 

רון - לא יודע אם אתה זוכר אותי, זה בעל הפולו 16V הכחולה שהחלפת לה צינור גמיש פעמיים ועדיין יש רעשים מהאגזוז.

לא יכולתי לחזור באותו היום, אני מקווה שיצא מתישהו בזמן הקרוב.

בכל מקרה, הדיפון של הדלת שבצד הנהג לא יוש טוב. לדעתי חסרים שם קליפסים שמחברים אותו לדלת. כמו כן, הדלתית הזאת מפלסטיק, של הסאן רוף עושה רעשים תוך כדי נסיעה, כאילו היא לא יושבת צמוד למסילה ויש מרווח קטן. אתה מטפל בדברים האלה אצלך? יש לך חלקים מקוריים (קליפסים וכל מיני פלסטיקה) מקוריים אצלך, או שאני צריך להביא מצ'מפיון?

 

רון מתקן גם סאן-רוף. חלקים כמו קליפסים בדרך כלל קיימים רק חלקים מקורים ורון מחזיק במלאי חלקים שמתקלקים יחסית בתדירות גבוהה.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...