Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5964 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

בספרות היצרן מופיע שיש כריות אוויר במושבים קדמיים (בצדדים) וגם מערכת ESP.

האם זה קיים בתצורה שמיובאת לישראל?

אצלי:

ברשיון רכב מופיע 6 כריות אוויר (2 מאחורה, 2 בין הדלתות ו-2 מקדימה).

במצב הצתה, נורית ESP לא דולקת האם יש תקלה או שפשוט היא לא קיימת?

 

תודה מראש,

פורסם

בדגם הנ"ל אכן קיימות 6 כריות אויר.

לגבי ESP אני לא יודע מה קורה ב- 2007, אצלי בדגם 2002 אין ESP.

בכל אופן, אם יש זה אמור להופיע ברישיון הרכב.

פורסם

ישנן כריות אויר בהגה נהג מול מושב נוסע שתי כריות אויר בכיסאות הקדמיים ושתי כריות אויר וילון לאורך שתי צידי הרכב.

לגבי ה- ESP יש רק במונדיאו החדשה בצורה הישנה אין.

פורסם
ישנן כריות אויר בהגה נהג מול מושב נוסע שתי כריות אויר בכיסאות הקדמיים ושתי כריות אויר וילון לאורך שתי צידי הרכב.

לגבי ה- ESP יש רק במונדיאו החדשה בצורה הישנה אין.

 

לגבי ה-ESP הבנתי שאין.

לגבי כריות אוויר, ברשיון רשום 6. אבל אם סופרים את מספר המקומות בהם מופיע כתובית ABS אז מגיעים ל-8.

בהגה + מול מושב ליד הנהג.

בקורות מרכזיות בין הדלתות.

בתוך המושבים הקדמיים (לא ברור לי איך זה עובד כי יש ריפוד ואין שום סימן לרוכסן שיפתח במקרה הצורך)

באחורי הדלתות האחוריות.

 

נראה לי שבתוך המושבים זאת אופציה שלא מומשה בדגם ישראלי. :-(

פורסם
יש 6 כריות בסך הכל סימנתי אותם בצבע אדום

 

ברגע פתיחת כרית האוויר בכיסה הוא קורע את הריפוד

 

מצורפת תמונה

 

מעניין, זה אומר שאסור לשים ריפודים. אני מבין נכון?

אגב, באיזה תוכנה אתה משתמש? זה ספר אחזקה אלקטרוני של הרכב?

פורסם

הגעת ל8 אם ספרת גם את הכיתוב של הכריות וילון מאחורה.

כריות וילון יש אחת בכל צד והיא מתפרסת גם למושב האחורי.

Insane things comes from insanely people.

פורסם

כאן:

http://www.euroncap.com/Player.aspx?nk=66999ec9-182e-4fac-a985-6ca05b05823d&t=1&sel=e13087ba-e84b-419f-a509-13b6c808fd68&media=flash

רואים שיש כרית אוויר בקורה בין הדלתות (מגנה על הראש מפני מכות מהצד) ולא במושבים הקדמיים.

ואכן יש כתובית AIRBAG בחלק עליון של הקורה.

מישהו יודע בוודאות איפה יש 6 כריות במונדאו?!

פורסם

הכריות במונדיאו מתחלקות כך:

 

2 כריות אויר רגילות (בלון) מקדימה לנהג ולנוסע, אחת בהגה והשניה מעל תא הכפפות.

2 כריות אויר (מסוג וילון) בקורות B האמצעיות.

2 כריות אויר (מסוג וילון) בקורות C האחוריות.

 

אין כריות בכיסאות ! הכריות הצידיות נמצאות בקורות, לכן מותר לשים ריפודים.

פורסם
הכריות במונדיאו מתחלקות כך:

 

2 כריות אויר רגילות (בלון) מקדימה לנהג ולנוסע, אחת בהגה והשניה מעל תא הכפפות.

2 כריות אויר (מסוג וילון) בקורות B האמצעיות.

2 כריות אויר (מסוג וילון) בקורות C האחוריות.

 

אין כריות בכיסאות ! הכריות הצידיות נמצאות בקורות, לכן מותר לשים ריפודים.

 

הינה מצאתי.

אז נשאלת השאלה, האם מותר להתקין כסא תינוק מאחור בצד? (יש לי סיבה לא לא להתקין אותו במרכז)

airbags.JPG

פורסם

לגבי הושבת תינוק בצד:

 

גם אני חיפשתי פעם תשובה לשאלה הזאת, ולאחר שלא מצאתי,

עשיתי בדיקה עם שירות לקוחות של דלק מוטורס.

לזכותם יאמר שהם בדקו את הנושא לעומק וחזרו אליי יחסית מהר.

 

הנה תשובתם:

כריות וילון לא מסוכנות לתינוק, ואין בעיה להושיב אותו בצד,

מכיוון שהכרית נפתחת מלמעלה למטה (ולא לתוך הפרצוף).

 

רק במושב הקדמי אסור להושיב (הסיבה ברורה לכולם).

×
×
  • תוכן חדש...