Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שירוקו או גולף - 160 כ"ס


ow-polo
שימו לב! השרשור הזה בן 5151 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אתה יכול להגדיר "ילדים קטנים"?

האם ילד בן 3-4 לא ישתחל למושב האחורי, יתיישב על הבוסטר ויחגור את עצמו?

הבן שלי רק בן שנתיים וחצי, אז הייתי שמח לשמוע תשובה של הורים לילדים מעט גדולים יותר.

 

ועוד שאלה למי שיש לו ניסיון עם שירוקו 1.4:

במבחני הדרכים, בהם נבחנה השירוקו 2.0 צויין הרעש הספורטיבי שלה.

האם זה קיים גם ב 1.4? למיטב ידיעתי, צ'מפיון לא מחזיקים 1.4 כמכונית מבחן, והתשובה לזה מעניינת אותי.

 

מניסיון שלי, הרעש המשמעותי בשירוקו ביחס לגולף היה הרעש של הנסיעה על הכביש, כך שאותו רעש יהיה גם ב1.4.

בשבילי שני המנועים היו שקטים, אפילו באותה מידה. (לפחות מתוך הרכב, לא יודע איך זה נשמע מבחוץ.)

בשביל הפרוטוקול, נבדק בכביש 431 במהירות גדולה מ120 קמ"ש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 102
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אתה יכול להגדיר "ילדים קטנים"?

האם ילד בן 3-4 לא ישתחל למושב האחורי, יתיישב על הבוסטר ויחגור את עצמו?

הבן שלי רק בן שנתיים וחצי, אז הייתי שמח לשמוע תשובה של הורים לילדים מעט גדולים יותר.

 

ועוד שאלה למי שיש לו ניסיון עם שירוקו 1.4:

במבחני הדרכים, בהם נבחנה השירוקו 2.0 צויין הרעש הספורטיבי שלה.

האם זה קיים גם ב 1.4? למיטב ידיעתי, צ'מפיון לא מחזיקים 1.4 כמכונית מבחן, והתשובה לזה מעניינת אותי.

 

פנית למקום הנכון :-)

כידוע, בדקתי את הנושא לעומק. לא רק שאני הצלחתי לשבת ברכב מאחור בנוחות יחסית, אלא שאף הרכבנו בו בלי בעיה בכלל את הכסא של הילד שלי - בן שנתיים וחצי. נכון, למתוח רגליים אולי לא בדיוק אופציה, אבל לשבת לא תהיה לו כל בעיה. אפילו בדקנו את מרחב הראש שלו וזה נמצא סביר. ומדובר בכסא גדול, עם בסיס ISOFIX.

בכל מקרה, תעשה כמוני - תגיע לסוכנות עם הכסא ותרכיב אותו בעצמן מאחור, כדי לוודא.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמנם לא אותו מנוע, אבל יכול לעזור למתלבטים.

 

http://www.evo.co.uk/carreviews/cargrouptests/236743/vw_golf_gti_and_scirocco_tsi.html

 

אגב, לילדים שלי (גיל 6 ו3 וחצי) אין שום בעיה להיכנס דרך הדלתות הקדמיות, ואני מוצא את הגישה לחגור אותם עם הכיסא הקדמי מקופל הרבה יותר נוחה מברכב 4 דלתות בו אין אפשרות לקפל את הכיסא הקדמי.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מניסיון שלי, הרעש המשמעותי בשירוקו ביחס לגולף היה הרעש של הנסיעה על הכביש, כך שאותו רעש יהיה גם ב1.4.

בשבילי שני המנועים היו שקטים, אפילו באותה מידה. (לפחות מתוך הרכב, לא יודע איך זה נשמע מבחוץ.)

בשביל הפרוטוקול, נבדק בכביש 431 במהירות גדולה מ120 קמ"ש.

התכוונתי שאני רואה ברעש ספורטיבי נקודה חיובית.

רוב הנסיעות שלנו מנהלתיות, מבפנים אנחנו לא רואים את העיצוב החיצוני, אז מה כבר נשאר לנו בחיים חוץ מרעש מנוע שונה מעדרי הליסינג?

ציפיתי את זה מאלפא 159 ופינטזתי על הרעש של האלפא ספרינט תלתן ירוק שנהגתי בה בעברי, אך בנסיעת מבחן שערכתי ביום שישי גיליתי שצליל המנוע שלה כמעט סטנדרטי (לפחות ב 2.2, לא נהגתי ב 3.2 עם מנוע בנזין).

השאלה היא האם השירוקו 1.4 יכולה לתת את זה ללא תוספת שיפורים?

 

אגב, לילדים שלי (גיל 6 ו3 וחצי) אין שום בעיה להיכנס דרך הדלתות הקדמיות, ואני מוצא את הגישה לחגור אותם עם הכיסא הקדמי מקופל הרבה יותר נוחה מברכב 4 דלתות בו אין אפשרות לקפל את הכיסא הקדמי.

 

תודה. הודעתך הודפסה, מוסגרה ונתלתה במקום שאשתי תוכל לראות כל הזמן :-)

כרגע יש רק ילד אחד לשנע לגן ויש גם מכונית ליסינג בבית, אבל אני צריך לשכנע אותה שגם אם יהיה צריך לשנע יותר משני אנשים פה ושם, יהיה אפשר להסתדר.

פנית למקום הנכון :-)

כידוע, בדקתי את הנושא לעומק. לא רק שאני הצלחתי לשבת ברכב מאחור בנוחות יחסית, אלא שאף הרכבנו בו בלי בעיה בכלל את הכסא של הילד שלי - בן שנתיים וחצי. נכון, למתוח רגליים אולי לא בדיוק אופציה, אבל לשבת לא תהיה לו כל בעיה. אפילו בדקנו את מרחב הראש שלו וזה נמצא סביר. ומדובר בכסא גדול, עם בסיס ISOFIX.

בכל מקרה, תעשה כמוני - תגיע לסוכנות עם הכסא ותרכיב אותו בעצמן מאחור, כדי לוודא.

תודה. האם ניתן לבטל כרית אוויר קדמית בקלות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התכוונתי שאני רואה ברעש ספורטיבי נקודה חיובית.

רוב הנסיעות שלנו מנהלתיות, מבפנים אנחנו לא רואים את העיצוב החיצוני, אז מה כבר נשאר לנו בחיים חוץ מרעש מנוע שונה מעדרי הליסינג?

ציפיתי את זה מאלפא 159 ופינטזתי על הרעש של האלפא ספרינט תלתן ירוק שנהגתי בה בעברי, אך בנסיעת מבחן שערכתי ביום שישי גיליתי שצליל המנוע שלה כמעט סטנדרטי (לפחות ב 2.2, לא נהגתי ב 3.2 עם מנוע בנזין).

השאלה היא האם השירוקו 1.4 יכולה לתת את זה ללא תוספת שיפורים?

 

 

 

תודה. הודעתך הודפסה, מוסגרה ונתלתה במקום שאשתי תוכל לראות כל הזמן :-)

כרגע יש רק ילד אחד לשנע לגן ויש גם מכונית ליסינג בבית, אבל אני צריך לשכנע אותה שגם אם יהיה צריך לשנע יותר משני אנשים פה ושם, יהיה אפשר להסתדר.

 

תודה. האם ניתן לבטל כרית אוויר קדמית בקלות?

 

האמת היא שהתכוונתי לרעש מהכביש ולא רעש מהמנוע, אתה ממש מרגיש שאתה "מגהץ" את הכביש לעומת הגולף שמנתקת אותך לגמרי.

 

לגביי הסאונד מהמנוע והאגזוז, בשירוקו דיי מעודן אפילו יותר מדי, ציפיתי לצליל קצת יותר משכר כאשר לחצתי אותו בסל"ד.

לעומת זאת, בGTI החדשה החיוך המטופש התרחב על פניי ביחס ישר למד הסל"ד, לא ברור לי מה בדיוק השתנה בצליל, אבל בהחלט נעשה איזשהוא תיקון לטובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם מישהו יכול להסביר למה לא רואים כמעט שירוקו על הכביש?

מכוניות נישה עם שלוש דלתות שימושיות הרבה פחות רואים הרבה יותר: מיני, פיאט 500 ואלפא מיטו (שני האחרונות אמנם זולות יותר, אבל גם סובלות מתדמית אמינות בעייתית, גם היא לא תמיד מוצדקת).

גם את מכוניות הקופה הגרמניות היוקרתיות, שכל אחת מהן עולה כמו שניים או שלושה שירוקו רואים יותר.

 

מחיר לא אמור להיות בעייה, כי צ'מפיון אלופים בשיווק עם תוספת פרמיה למחיר (גולף עולה באירופה כמו פוקוס, פסאט כמו מונדיאו, אבל בארץ משלמים יותר, שלא לדבר על הטוארג שהוא להיט למרות המחיר).

 

אגב, הייתי היום בצימפיון. הם שמו כסא תינוק במושב האחורי של השירוקו באולם, כניראה כדי לתת תשובה לקונים פוטנציאלים כמו

BAR



וכמוני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע למה אנשים מתייחסים לשירוקו כאילו זו איזו פרארי אנזו שרק יוצאת מהחנייה והפלאשים של המצלמות מתחילים לרוץ..

 

נכון,השירוקו באמת מכונית נאה מאוד,אבל בואו לא נסחף...

 

זו לא מכונית פוזה,סה"כ מכונית נישה שחורגת מעט מהקו עיצוב השמרני (מאוד) של פולקסוואגן.

 

לפותח השרשור,

 

אני חושב שקיבלת החלטה נכון ללכת על השירוקו,ולו רק בגלל שהגולף קצת מאוסה.

 

תתחדש.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם מישהו יכול להסביר למה לא רואים כמעט שירוקו על הכביש?

מכוניות נישה עם שלוש דלתות שימושיות הרבה פחות רואים הרבה יותר: מיני, פיאט 500 ואלפא מיטו (שני האחרונות אמנם זולות יותר, אבל גם סובלות מתדמית אמינות בעייתית, גם היא לא תמיד מוצדקת).

גם את מכוניות הקופה הגרמניות היוקרתיות, שכל אחת מהן עולה כמו שניים או שלושה שירוקו רואים יותר.

 

מחיר לא אמור להיות בעייה, כי צ'מפיון אלופים בשיווק עם תוספת פרמיה למחיר (גולף עולה באירופה כמו פוקוס, פסאט כמו מונדיאו, אבל בארץ משלמים יותר, שלא לדבר על הטוארג שהוא להיט למרות המחיר).

 

[/right]

 

רואים אחרות יותר בגלל שיש יותר על הכביש, כל אחת מהסיבות שלה. המיני נמכרת יותר זמן, הפיאט 500 הרבה יותר זולה ולגבי המיטו זה בהחלט מפתיע במיוחד בהתחשב בעבודה שהיא נמכרת עם גיר ידני בלבד.

 

edan82,

אני לא יודע אם חזרת לארץ או לא והאם התאקלמת פה כבר במידה וחזרת,

אבל פה שירוקו זה מינימום כמו פורשה 911 טורבו.

אם היית רואה מה התגובות פה על המיטו, היית חושב שזו לפחות איזו פרארי.

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחיר לא אמור להיות בעייה, כי צ'מפיון אלופים בשיווק עם תוספת פרמיה למחיר (גולף עולה באירופה כמו פוקוס, פסאט כמו מונדיאו, אבל בארץ משלמים יותר, שלא לדבר על הטוארג שהוא להיט למרות המחיר).

[/right]

 

לגבי הגולף הבסיסית: אתה צודק. לגבי הדגמים המיוחדים יותר, עם הפלפל, יחס המחירים דווקא מאוד דומה לאלה של חו"ל.

לגבי הטוארג - אין לי פתרונים.

אבל גם לא לגבי הג'יפ של טויוטה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל, חו"ל או לא, אני חושב שהמחיר של הגולף 160 עדיין גבוה מדי. כל שקל וצפונה מ-165K (וגם זה בחסד), מופרז מדי ולא מצדיק את המחיר.

Twincharger Stratified Injection

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז תקנה סיאט / סקודה...

אה, בעצם כבר קנית :)

 

אם יש אנשים שמוכנים לשלם את הסכומים האלה, תמיד יהיה מי שיסכים למכור להם בסכומים אלה.

גם אני כנראה לא הייתי משלם את הסכום הזה.

אני יודע טוב מאוד מה הייתי עושה עם 165K.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה בגלל שהוא צודק ב-100% !

זאת הקניה הכי טובה שאפשר לעשות, נקודה. :arrow:

גולף GTI משומשת לא באותה ליגה של שירוקו/גולף 1.4, ועוד ישאר עודף, הרבה עודף.

נ.ב.

אני לא משוחד, תבדקו בעצמכם.

"If you can't explain it to a six year old, you don't understand it yourself."

- Albert Einstein

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5151 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...