Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5963 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום קוראים לי אייל ואני חדש בפורום!תודה רבה על כל המידע פשוט פורום מועיל ומעולה!

ולשאלתי

אנחנו מעוניינים לקנות רכב יד שניה.

התקציב שלנו נע בין 10 ל15 אלף(אלא אם אין ברירה אז נוכל עוד להתגמש..)

אנחנו מעוניינים ברכב סטיישן,אני קצת עובד בגינון, צביעה, וגם סתם אוהב לאסוף גרוטאות מהרחוב לכן אנחנו רוצים תא מטען גדול.

העניין הוא שאנחנו גרים בקריית שמונה ואנחנו רוצים אוטו שלא יתפרק לנו אחרי נסיעה של כמה שעות.

עיקר הנסיעות שלנו זה נסיעות קצרות בתוך העיר אך יוצא לנו ליסוע בערך פעמיים בחודש, נסיעה ארוכה לכיוון המרכז.

כמובן רכב חסכוני, אמין והוא יכול ואולי אפילו עדיף הילכוים ידניים.

מה אתם אומרים על סוברו סטיישן?

ראיתי גם פאסט שנת 90פלוס,סטיישן, זה נחשב לרכב טוב?

תודה רבה רבה!

פורסם

תוסיף לרשימה סופר לנסר סטיישין, יש מאט כאלה בארץ, אבל אפשר למצוא אחת שמורה.

תוסיף לרשימה גם וולוו 745,945 - ממליץ אם כבר לקנות, אז לקנות אחת רק עם גיר AW ולא ZF.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

יש גם מיצובישי צ'אמפ סטיישן בתקציב נמוך יותר אבל זה עניין דיי נדיר.

 

מצד שני, תוכלו לרכוש יונדאי לנטרה סטיישן משנתון מתקדם הרבה יותר וזה גם רכב מודרני יותר, שווה להתאמץ ולמצוא אקזמפלר שכזה, ויש כאלו.

 

בהצלחה וחג שמח!

פורסם

תחפש סוזוקי בלנו סטיישן.

לחבר מהעבודה יש כזאת והוא מרוצה עד הגג.

 

בכל מקרה אתה מקבל את האמינות המפורסמת של הבלנו בצורת הסטיישן שאתה מחפש...

 

תבדוק ביד-2 יש כמה במצב טוב.

Nissan Maxima QX 2.0L V6

פורסם

לגאסי סטיישן, סופר לנסר סטיישן, קסרה סטיישן (בתוספת קטנה לתקציב) והסוזוקי שקצת נדירה יותר.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

כמו כן - דייהו נובירה סטיישן.

 

 

המלצה חמה:

כתוב את המילה סטיישן בחיפוש חופשי באתר YAD2, תראה מה אתה מקבל.

 

בשביל רכב שמור הייתי נוסע גם עד קצה הארץ, אז שווה להתאמץ ולא להגדיר חיפוש רק בצפון.

פורסם

טוב,עכשיו אני יותר מבולבל....

אז מה מהם הכי כדאי מבחינת צריכה אמינות וישחזיק למרחקים ארוכים?

ואיך הסובארו והפאסט?(פשוט ראיתי בסביבתי 2 מכוניות כאלו עם שלט למכירה..)

תודה רבה!

×
×
  • תוכן חדש...