Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5965 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

יש לי גולף 1600 סמ"ק מודל 2000.היום בבוקר לאחר שהנעתי את האוטו נדלקה לי המנורה של החום מנוע.

כשחזרתי הבייתה חיכיתי שהאוטו יתקרר ובדקתי את מיכל העיבוי.המפלס נמצא טיפה מתחת לקו המינימום...אני רוצה להוסיף טיפה נוזל קירור.עכשיו השאלה:

האם בשביל הכמות המיזערית הזאת צריך לקנות g12 או אפשר להוסיף מיים?

הנוזל שנמצא כעת במיכל העיבוי נראה כמו ורוד אבל ממש מדולל.מאז שקניתי את הרכב(לפני שנה וחצי)לעולם לא החלפתי/הוספתי נוזל למיכל העיבוי כך שאני לא יודע במה השתמש הבחור הקודם...

מה עושים?

פורסם

אם יש לך בקבוק של G12 בבית תערבב כמות מתאימה ושים.

אם אין תמיד עדיף אחד שיהיה באוטו למקרה הצורך.

אסור לערבב בין אנטי פריז ל-G12.

 

עריכה : אביתר, הקדמת אותי.

פורסם

חבר יקר,

 

לפי דעתי כנראה הוספת לפחות שתי כוסות מים שזה בערך 0.5 ליטר.

 

מחר בבוקר בדוק שוב פעם האם מנורת האזהרה לא חזרה לדלוק.

 

אני ממליץ לך לא להוסיף מים בלבד אלא נוזל קירור מקורי ביחס של 50/50 מים/נוזל קירור בכדי לא לפגוע ביחס המומלץ על-ידי הייצרן דבר שעלול בטווח הארוך לגרום נזק למערכת הקירור. חל איסור לרדת מיחס של 60 אחוז מים 40 אחוז נוזל קירור מכיוון שהגדלת היחס מעבר למספרים שציינתי פוגעת בתכונות נוזל הקירור.

 

מכיוון שאינך יודע מהי מידת הריכוז של נוזל קירור G12 PLUS במערכת הקירור אני ממליץ לך לבצע אחת מהפעולות הבאות:

 

1. בדיקת אחוז נוזל הקירור במערכת במוסכי צ'מפיון בעזרת מכשיר הנקרא רפרקטומטר.

2. החלפת נוזל הקירור במערכת במידה וסוג הנוזל וריכוזו אינו ידוע.

 

המלצת ייצרן נוזל הקירור היא החלפה כול 3 שנים או 5 שנים תלוי בייצרן.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...