Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החיסול בדובאי, בזבוז משווע


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5962 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
באמת נראה לך שהיו 26 סוכנים?!

 

 

אינני מבין ולו דבר בתחום הביון והמעקב, אבל לדעתי אני מסוגל לנתח את העניין בצורה די רציונלית:

נגיד שיירטו את אל מבחוח בדרכו לדובאי אבל לא ידעו באיזה מלון בדיוק הוא יישהה, זה אומר שצריך להוציא מספר ציוותי עיקוב כדי שיאתרו את המטרה.

נגיד שמדובר בצוותים שמתצפתים על מלון במשמרות של 12 שעות למשמרת, זה אומר שיש צורך בלפחות 4 אנשים לכיסוי מלון אחד (שניים למשמרת ושניים במנוחה + אולי עוד רכב למעקב שמופעל במידת הצורך בידי אחד הצוותים שבתפקיד), מה שמביא אותנו לצוות עיקוב שמונה לפחות 14 איש וזה רק כדי לכסות 3 מלונות (4*3 + 2). תוסיפו את חוליית החיסול ופתאום המספר כבר לא ניראה כל כך מופרך.

 

אני רק מקווה שהחיסול היה שווה את המאמץ, הסיכון והמחיר.

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

משטרת דובאי יכולים להמשיך לפטפט, עושה רושם שאין להם שום ראיה מוצקה ביד.

לפי איך שמפקד המשטרה נשמע, גם הוא פעיל חמאס שראוי לחיסול.

 

היום יש אין ספור אמצעים גם לזיוף טביעות אצבע, ניתן גם להשאיר DNA אחר וכמובן לשלוט על המצלמות במסדרונות באמצעות סיבוב שלהם לאן שרוצים שהן יצלמו. בשורה התחתונה אין הוכחה של מישהו שנכנס לחדר.

 

בשורה התחתונה עושה רושם שכל מי שהסתובב במלון באותו יום נחשב חבר בחולייה,

גם מבחוח עצמו אני מניח הגיע עם דרכון מזוייף וכל שאר מבצעי העסקאות המפוקפקות בכל התחומים אשר מגיעים לדובאי.

 

לדעתי התקשורת בארץ צריכה לסתום את הפה בניגוד למה שנאמר כאן, גם אם זה אנחנו וגם אם לא.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...