Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החיסול בדובאי, בזבוז משווע


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5962 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בכל מטוס יש מכשיר מיקרוגל, מו-הה-הה...:twisted:

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
בעיה אם המחסלים היו אתיופים. הם היו צריכים להמציא תירוץ ממש טוב לסיבה שגרמה להם להביא איתם במטוס מכשיר מיקרוגל :lol:

 

 

את המיקרו אפשר לפרק ולהגיד שזה במתנה לסבתא של הודדה או משהו כזה...:shock::lol:

 

כשחושבים על זה, אם היתה להם סוויטה אני מניח שיש שם מיקרו...

פורסם

חוליה של 26 אנשים זה נכון להיום

משטרת דובאי פשות לקחה וצילמה את כל התיירים שהיו באותו זמן במלון,והם,מן הסתם,חלק מהחוליה

 

עוד שבוע יעברו על כל המצלמות אבטחה בדובאי,והחוליה תיגדל ל20000

ECLIPSE 7200 MK II

AUDISON VRX 4.300CS @ BRAX MATRIX 6.1PP,BRAX MATRIX 1.1

CELESTRA FA2150X @ IMAGE DINAMICS IDMAX 10

פורסם
הפרק האהוב עלי ב"HOUSE".

 

אתה כל כך מאחורה.

 

three stories.

 

וכן, אני חושש שמשטרת דובאי עשתה עבודה מעולה בתחום הבלשות.

וכל מי שמהמר שזה לא ממשלת ישראל לדעתי טועה.

"מה אתה מעדיף, מה רע בשביט? או מראה בשביט?"

פורסם

ניתוח לוגי של העניין מביא למסקנה הבאה:

- אם אכן המוסד הישראלי ביצע את החיסול, אז משטרת דובאי הכניסה לנו צינור גדול מאוד, "הפרימיטיבים" האלה עושים לנו בית ספר למדעי הריגול.

מכאן שאף ישראלי בר דעת, שגדל וחונך על אתוס בחורינו הטובים וצבאנו הלא מנוצח לא יכול להאמין בכך.

 

לפיכך, אם אלה לא בחורינו המצוינים (שכאמור לא יכולים לשגות בצורה כל כך גסה), אז זה חייב להיות מישהו אחר וכאן מוטיב הפנטזיה המזרחית עובד שעות נוספות:

- הדובאים עצמם הם שחיסלו את אל מבחוח ושתלו ראיות כדי להפליל את ישראל ולנקות את עצמם.

- שירות ביטחון מערבי הוא שאחראי לחיסול הכיסוי החיצוני נחשף, אבל בשל העובדה שהם נקטו באמצעי זהירות נוספים האחריות גולגלה על ישראל.

 

כמובן שקיימת האפשרות שאנשי השירות רצו לראות את הבורג' של דובאי וכדי לסדר להם נסיעה חינמית למקום הם נאלצו לחסל על הדרך את אל מבחוח... :shock:

פורסם

עזבו אתכם ממבחוח, איך לעזאזל מזל"טי התקיפה של צה"ל פיספסו הזדמנות פז שכזאת?

 

 

דורקי, אני לחלוטין לא מסכים איתך, אין פה שום פשלה ושום "צינור".

יעד הפעולה הושג, הכוחות נשלפו משטח אויב בלי כל תקלה או פגע, כל מה שקורה עכשיו וכל הפירסומים זה קשקשת אחת גדולה שלא מעניינת אף אחד.

 

רוצה תקלה? הנסיון חיסול של חאלד משעל היה קטסטרופה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

נצא מנקודת הנחה כי היום בכל חור יש מצלמה,

אז המוסד(בהנחה שזה הוא ולא MI6, CIA, ק.ג.ב., חולייה פנימית של חמאס ועוד 100 סוכנויות ביון) יודע שמצלמים את החיסול,

 

יש לו שתי אפשרויות:

1. לנטרל את המצלמות במלון ולא להתגלות.

2. להשמיד אל מבחוח ולעשות זובור למצלמות תוך כדי, בידיעה שמצלמים אותך.

 

 

לגבי "שריפת" הסוכנים, כנראה שיש יותר מדי כ"א במוסד, אז מבצעי החיסול יורידו פרופיל/יקודמו לתפקידים אחרים.

----

פורסם

אפשר להגיד על ישראל הרבה דברים, אבל בנושא הביון/מוסד כולם יכולים להמשיך לקשקש ברחבי העולם.

המוסד עובד שעות נוספות ובאופן תמידי כבר שנים רבות וזה כולל המון ניסיון והיכרות של כל מה שמשתמע מחיסול.

אני בטוח שאם אכן זאת פעולת המוסד, נלקח בחשבון שדובאי מרושתת מצלמות ולקחו גם ריזיקה שהם יעשו רעש, בעיקר כדי לחפות על העובדה שטרוריסטים מבוקשים מכל העולם משתמשים בעיר הזאת כתחנת ביניים עיסקית.

 

לגבי הדרכונים המזוייפים, יש לי את הדעה והתאוריה שלי, כמו שלכל אחד יש את שלו ולמוסד עצמו יש את האמת (שכנראה, וטוב שכך, לא נדע לעולם).

פורסם

דורקי, אני לחלוטין לא מסכים איתך, אין פה שום פשלה ושום "צינור".

יעד הפעולה הושג, הכוחות נשלפו משטח אויב בלי כל תקלה או פגע, כל מה שקורה עכשיו וכל הפירסומים זה קשקשת אחת גדולה שלא מעניינת אף אחד.

 

מי שלא עושה גם לא טועה וברור לי לחלוטין שגם במוסד יש תקלות, ההודעה הצינית שלי נכתבה כי ישנה נטייה לראות בסוכנים סופרמנים ולא בני תמותה רגילים.

 

ספגנו צינור לא קטן, ישנם בארץ אזרחים שזהותם נגנבה והם חיים היום בחרדה, גם החוליה נשרפה כי עם אמצעי הזיהוי הביומטריים כנראה שהם ייזוהו כבר כשכף רגלם תדרוך בנמל תעופה זר.

אל תשכח שהם עומדים לחיות תחת צו מעצר בינלאומי.

כך שכל העניין לגמרי לא נעים.

 

מאידך, כפי שכתבת - אל מבחוח חוסל וכל הסוכנים נעלמו. גם הרעש התקשורתי לא מוסיף בריאות לקולגות של הז"ל כיוון שהם יוצרים לחיסול אפקט שטרוריסטים יוצרים בפעולות שלהם.

אני בטוח שכל אחד מהמבוקשים האלה נמצא היום במנוסה על חיו, כיוון שנדמה לו שרודפיו נמצאים ממש מעבר לפינה והרעש התקשורתי מעצים את האפקט הזה.

 

זו דעתי המלאה והלא צינית, עם מה אתה לא מסכים?

פורסם

לא מסכים שספגנו צינור, לא מסכים ששרפנו סוכנים ולא רואה שום קשר בניהם לבין כל מאגר ביומטרי מכל סוג.

 

אני משוכנע שעניין המצלמות היה ידוע (הרי מעבר לעניין החיסול, יש סוכנים קבועים בדובאי), נלקח בחשבון והפעולה בוצעה בהתאם למציאות שכאמור הייתה ידועה.

 

אם אתה חושב שתלך יום אחד ברחוב ותראה מישהוא שנראה כמו התמונות שפורסמו, אתה תמים, הם נראים במציאות אחרת לגמרי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...