Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החיסול בדובאי, בזבוז משווע


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5963 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא מסכים שספגנו צינור

באת לעדן את הביטוי ?

3ינור Kוכלים.

לא סופגים אותו על מצע חסה עם נגיעות בלסמי.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לא מסכים שספגנו צינור, לא מסכים ששרפנו סוכנים ולא רואה שום קשר בניהם לבין כל מאגר ביומטרי מכל סוג.

 

ספגנו גם ספגנו.

 

עם אמצעי הזיהוי הביומטריים שיש היום, החברה האלה יזוהו מיד כשיהיו בסמוך לאמצעי צילום ביומטרי (רמז - קיים בכל שדה תעופה).

החוליה הזו שרופה.

פורסם

דורקי, ממך ציפיתי ליותר :wink:

 

על פי מה יזהו אותם (אני שואל ברצינות ולא בציניות)?

 

מי יכול לסרוק למאגר הביומטרי שלו סריקה של צילום פספורט שנעשה מטושטש בכוונה ועובד באמצעים דיגיטליים?

 

מספיק שבפוטושופ הגדילו במקצת את הרווח בין העיניים, הסיטו במקצת את האף והורידו את הפה קצת למטה ושום מאגר ביומטרי שבעולם לא יזהה אותם.

 

רזי,

השארת אותי מבולבל, חשבתי שאוכלים פ33ה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בסוף עוד יגידו שעשינו עליו ספרטה והבאנו בכלל 300 איש שתפסו את כול החדרים בקומה שלו, קומה מעליו וקומה מתחתיו.

HU: DEH-P690UB|Rear:JBL CS3196 (6X9)|SubWoofer:JBL GTO1204D|Mono:RockFord P3001|Front:Morel Hybrid Ovation 6

Front AMP:Rockford Punch 500a2|

פורסם
דורקי, ממך ציפיתי ליותר :wink:

 

על פי מה יזהו אותם (אני שואל ברצינות ולא בציניות)?

 

כשיודעים מי מעורב, אז אפשר להוציא את נתוני המצלמות הביומטריות שבשדות התעופה.

נתוני דרכון + השלמת נתונים מהשדה = זיהוי חד ערכי.

 

אני מקווה שלא באמת חשבת שאני או מישהו אחר מעלים על דעתינו שאפשר לזהות מישהו לפי תמונת הדרכון המעפנה... :shock:

פורסם

אני קצת מתקשה לרדת לסוף דעתך.

 

1. יודעים מי מעורב? אתה בטוח? לא יודעים אפילו מאיזה חלק בעולם הוא הגיע.

2. נתוני הדרכון לא קשורים בכלום לאדם שהגיע והזדהה בעזרת אותו דרכון.

3. החברה היו כולם עם כובעים, משקפי שמש וכו'. ככל שזכור לי, בשדה תעופה לא אומרים לך "תוריד את הכובע, את המשקפיים ותחייך למצלמה ".

 

בקיצור,

 

כמו שאני רואה את זה (ואולי אני טועה), לא שרופים, לא צינור ולא נעליים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אני קצת מתקשה לרדת לסוף דעתך.

 

נתוני הדרכון לא קשורים בכלום לאדם שהגיע והזדהה בעזרת אותו דרכון.

 

כשנמצאים בביקורת הגבולות והדרכון שלך נבדק אז אתה גם מצולם, התמונה משוייכת באופן חד ערכי לנתוני הדרכון.

 

אם משטרת דובאי אכן זיהתה נכונה את בעלי הדרכונים שהשתתפו בחיסול, אז היא יכולה לקבל תמונה ביומטרית של בעל הדרכון שצולמה בשדה התעופה.

ממש לא מסובך.

 

הסיפור הזה בעייתי מאוד, לרגע אל תחשוב אחרת. הייתי שמח מאוד להצטרף לדעתך ולהגיד שהכל שטויות, אבל לדעתי יש שם תסבוכת רצינית.

פורסם

לא הבנתי מה הבעיה.

 

בוצע חיסול מוצלח. לא נתפס אף אחד. יש עמעום לגבי זהות המחסלים. מה גם שאי אפשר להוכיח מי ביצע זאת. הרתעת ישראל עלתה. הרתעת המוסד עולה. אפילו ג'יימס בונד קיבל קרדיט.

 

אבל השוס הגדול הוא:

 

כשאמרו שהיו 14 סוכנים, הרמתי גבה. אבל 24?! זה כבר בדיחה....

 

:lol:

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
לא הבנתי מה הבעיה.

 

בוצע חיסול מוצלח. לא נתפס אף אחד. יש עמעום לגבי זהות המחסלים. מה גם שאי אפשר להוכיח מי ביצע זאת.

 

 

הבעיה היא, שאמנם לא יודעים מה שמות המחסלים, אבל יש את הנתונים הביומטריים שלהם.

כשהם יהיו תחת צו מעצר בין לאומי (שבדרך), הם ייזוהו מיד כשינחתו בשדה תעופה זר.

החוליה הזו נשרפה.

 

וחוץ מזה מרקיז, הכל בסדר.

פורסם

הם כסוכנים, סביר להניח נשרפו. אבל זה לא קריטי כאשר סוכן נמצא בתפקיד רק שנתיים.

 

המטרה בוצעה. על הצד הטוב ביותר.

 

גם כוח ההרתעה עלה.

 

לתקשורת יש תמיד סיבה לנפח דברים, רייטינג זה טוב.

 

חכה חכה, מספר האנשים בחולייה עוד יעלה ובכל יום ימצא משהו חדש. הרי מפקד משטרת דובאי לא יוותר בכזו קלות על התהילה...

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

איך שנפתח השרשור ציפיתי שיקפוץ הפטריוט התורן, זה שבטוח שבחורינו המצויינים לעולם לא טועים. כמובן שקפץ כאן מישהו כזה.

זה קרה גם כשכתבתי כאן הודעה על התנהגות בריונית ומסוכנת בעת תרגיל של היחידה לאבטחת אישים. כמובן שצץ מי שאמר שיש לו הסבר להתנהגות, אבל הוא לא יכול לספר ואיזו חוצפה יש למי שלא מסיר את הכובע בפניהם.

 

בעניין החיסול בדובאי, מישהו אתמול נשא בפניי בלהט נאום בגנות התקשורת שחושפת פרטים - כאילו שהתקשורת בישראל היא זו שחשפה את הסיפור :mm_tongue אבל אל תבלבלו את הפטריוטים עם העובדות.

אני לא מתיימר להיות מומחה, אבל אני שומע את המומחים, אנשי מוסד לשעבר שמתראיינים בתקשורת - ואין אף אחד שיכול להצדיק את גודל החוליה.

במאמר של רונן ברגמן בידיעות לפני כמה ימים, הוא גם כתב שחשיפת הסוכנים היא לא הגרוע מכל שהיה יכול לקרות.

גודל חוליה כזה מעלה את הסיכון לתפיסה. איראן הייתה לוחצת על דובאי להסגיר לידיה את הסוכן שנלכד והיה מתרחש האסון הגדול בתולדות המדינה (זה ניסוח של רונן ברגמן, לא שלי).

כשרואים את ההוצאות העצומות, אני לא יודע מה רצו מאהוד ברק שלן בפאריס ב 20 אלף ש"ח ללילה.

כשיש תקציב בטחון של 5 מיליארד ש"ח לשנה ואף אחד לא עושה חשבון, אז מה זה 20 אלף ש"ח?

ככל שזכור לי, בשדה תעופה לא אומרים לך "תוריד את הכובע, את המשקפיים ותחייך למצלמה ".

 

בקיצור,

 

כמו שאני רואה את זה (ואולי אני טועה), לא שרופים, לא צינור ולא נעליים.

נכנסת בשנים האחרונות לארה"ב?

מצלמים אותך מקרוב (מה שיגיע גם למדינות אחרות) ובתוכנות זיהוי הפנים שיש היום לא יעזרו זקנים, כובעים ומשקפיים.

הסוכנים שרופים לצאת לחו"ל לתמיד. הם מבוקשים ע"י האינטרפול.

 

שלא ישתמע מכל מה שכתבתי שאני נגד החיסול. פשוט (ושוב אני מצטט את רונן ברגמן), הסיכון היה שווה רק אם אדון מבחוח היה נושא במו ידיו ראשי נפץ גרעיניים מטהרן לעזה.

פורסם

פטריוט או לא, אני לא מבין מה הטעם בכל אלה "מהמוסד לשעבר" שמזיינים במוח בתקשרות ומביעים את דעתם, גם אם יש להם דעה מצדקת יותר משלנו (כאלה שלא מכירים בשיט ויכולים רק להביע דעה).

למה זה צריך להיות עניין ציבורי? למה לא לשמור שתיקה כמו שראוי לשמור מיחידות כאלה שלשם הדברים האלה הם הוקמו?

ראיתם פעילי מוסד פעילים מדברים? שמעתם משהו ממאיר דגן?

שיתנו לכולם לעשות ספקולציות, בדיוק כמו שנותנים לכל העולם לקשקש ולגנות אבל לא מודים בכלום ולא מגיבים לכלום.

 

מיותר? סתמי? לא ראוי? נחשב כשלון? יצא יקר? כדאי והגיוני? למה 24 מחסלים? 3 היה מספיק!

העיקר שחוסל! וזה בגלל מי שהיה ולא בגלל שהשם שלו מבדר את ארגוני הביון בעולם או כי היה לו אקדח מים בכיס.

 

יש הבדל בין להלין על שהיית אהוד ברק בסוויטה של 20K ללילה מאשר על מבצע ביון וחיסול שכזה.

הלוואי וסכומי הכסף והמיסים הגבוהים שגובים ממני ימשיכו לשמש משאבים לפעולות כאלה ולא לרכבות אוויריות להילטון פלאזה של ח"כים.

פורסם

מה הסרט?

 

היה חיסול.

עדיין אפילו לא הייתה נתיחה מוחלטת וקביעה של סיבת המוות.

 

לא תפסו אף אחד.

חושדים בישראל מבלי שום דבר ממשי.

כל יום מתווספים להם עוד ועוד "סוכנים".

 

טררם אחד גדול מבלי שום דבר מאחוריו.

 

לא הייתה כאן שום פאשלה.

למבצע כזה יש 2 מטרות.

1.חיסול היעד.

2.לא להתפס.

 

מכיוון שגם 1 וגם 2 הושגו, לא קרה שוב דבר.

המבצע עבר בהצלחה, לא יודעים אפילו אם זה המוסד או לא.

 

הרבה דיפלומטיה, אבל שום נזק ממשי לא נגרם.

זה הרי הכל שטויות, כל ארגון ביון כלשהוא על פני כדוה"א משתמש בזהויות בדויות ודרכונים מזוייפות.

אז עשו נו נו נו לשגרירים, זה הכל הצגה, ובהחלט לא מבטיח או מוכיח שהמוסד מאחורי החיסול הזה.

 

זה רק עשה טוב לישראל מכל הבחינות, בין אם אנחנו עשינו את זה ובין אם לא.

under construction..

פורסם
ואין אף אחד שיכול להצדיק את גודל החוליה.

 

באמת נראה לך שהיו 26 סוכנים?!

 

רגע, התקבלה ידיעה חדשה בזה הרגע, מפקד משטרת דובאי נתן תמונה של עוד אחד שנחשף וכנראה היה מהחולייה:

youdontmesswiththezohan1_large.jpg

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים


×
×
  • תוכן חדש...