Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5960 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב,



 

הכלה - רנו קנגו 2002 276,000 מטופלת עפ"י הספר, וללא בעיות מיוחדות. טיפול אחרון היה ב270.

 

לפני מס' ימים שמתי לב שכמות השמן במנוע ירדה במעט

(כשמתניעים המחשב רכב כותב "OIL OK" לוחצים על הכפתור איפוס דלק והוא מראה כמה יש...)

התחלתי לעקוב בכל התנעה אחרי השמן וראיתי שכמות השמן יורדת באיטיות, היום על חצי.

דיברתי עם מס' אנשים מביני דבר והם אמרו לי שבשביל כמעט 300 אלף זה בסדר "לאכול מעט שמן".

 

היום בבוקר החלטתי לבדוק מים. גיליתי שבמיכל המים יש חומר צמיגי שנראה כמו שילוב של השמן מהמנוע עם המים שאמורים להיות שם...

 

האם אני צודק?

מה עליי לעשות?

האם אני יכול להמשיך לנסוע ברכב? המוסך 10 ק"מ מהבית...

האם מדובר בטיפול יקר? ארוך?

 

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

שבוע טוב

מן הסתם מדובר במנוע דיזל

במנועים האלה יש יחידת קרור לשמן מנוע,

בשם המקצועי "קולר שמן".

סביר להניח שהיחידה הזו סיימה את חייה

ומכאן המעבר של השמן למים

אין לי שמץ של מושג לגבי עלויות

מה שכן חשוב זה לשטוף היטב את מערכת הקירור מהשמן

תהליך ארוך למדי.

 

שא ברכה

אמר אחד מחכמי הפורום: המשותף לזול, זוגלובק, וזבל

הוא: הנקניקיה

MARIN MOUNT VISION 5.8

"אם לא תיתן לזה למות זה לא יתן לך לחיות"

פורסם
שבוע טוב

מן הסתם מדובר במנוע דיזל

במנועים האלה יש יחידת קרור לשמן מנוע,

בשם המקצועי "קולר שמן".

סביר להניח שהיחידה הזו סיימה את חייה

ומכאן המעבר של השמן למים

אין לי שמץ של מושג לגבי עלויות

מה שכן חשוב זה לשטוף היטב את מערכת הקירור מהשמן

תהליך ארוך למדי.

 

שא ברכה

שלום

יש ברנו קנגו מצנן שמן, ( כמו אלה המורכבים מתחת למסנן השמן בברלינגו למשל).יש לבדוק אם המים מגיעים ממנו, אם לא-

כנראה שחדירת השמן למים מגיעה מראש המנוע, יש לבדוק ביסודיות ואם אכן, לא יהיה מנוס מהורדת ראש המנוע.

נכון שיש צורך בכל מקרה לשטוף היטב את מערכת הקרור כולל המצנן.

בכבוד רב

פורסם

כפי שהוסבר, הקולר שמן או אטם ראש הם הגורמים לחדירת שמן למים. לאחר התיקון חשוב להחליף את כל הצנרת מים וגם את מיכל העיבוי, אחרת הצנרת פשוט תתפוצץ מתישהו ואם זה יקרה במהלך נסיעה ולא תשים לב, יתבשל המנוע.

×
×
  • תוכן חדש...