Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6013 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
היתה פעם שירוקו לאבא שלי, שסבלה מבעיות חלודה. זו המחלה שלהן.

אח"כ הוא קנה אלפא סוד.

 

השירוקו החדשה - חדשה. על איזה בעיות בדיוק שמעת ? שאין לה שוק אחרי 5 שנים ? שיש לה בעיות בקרבורטור ?

 

 

לאבא שלך היה טעם טוב.

 

בעצם, בתחומים מסויימים - גם לבן של אביך - יש.

פורסם

השירוקו הוא רכב עם בעיה אחת, אם אתה לוחץ חזק על הגז אז בלם היד נמשך עד הסוף ובעצם האוטו מסתחרר, כתוצאה מהסיחרור, הקרבורטור נופל לתוך הוינטלטור, מה שפוגע בפעולה של הרדיאטור, ואז המושב נוסע מתקפל, מה שמגביר את הווליום לפול ומפיל את האלטרנטור לתוך האגזוז, שם הסעפת יניקה מתפצלת ל5 חלקים וכל אחד נשאב בתורו לתוך המיכל דלק, וזה יוצר השהיית טורבו של 5 שניות מה שגורם לו להידחק בין הג'אנט לסאנרוף ומוריד בעצם 17 כ"ס... חוץ מזה אחלה אוטו...

פורסם

זה שלאחד האנשים אצלך ברחוב היתה תקלה עם הרכב לא מכליל על דגם שלם.

מן הסתם, אם היתה בעיה גורפת היא כבר היתה צפה מזמן.

אולי באמת, בשל חוסר מלאי הסוכן מעדיף ציפור אחת ביד מאשר שתיים על העץ.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
זה שלאחד האנשים אצלך ברחוב היתה תקלה עם הרכב לא מכליל על דגם שלם.

מן הסתם, אם היתה בעיה גורפת היא כבר היתה צפה מזמן.

אולי באמת, בשל חוסר מלאי הסוכן מעדיף ציפור אחת ביד מאשר שתיים על העץ.

 

עידן

מה אתה קופץ, אני אמרתי שזה בעיה גורפ

הוא שאל אם הרכב אמין.

 

אני לא אמרתי כלום שהוא לא אמיתי.

לא נראה לי שהייתי רוצה שיהיה לי אוטו שאחרי 1200 ק"מ נתקע ומחכה לגרר.

 

לא אמרתי שזה בעיה גורפת או שום דבר בסגנון

פורסם

שים לב לשאלותיו של פותח השרשור, מתשובותיך משתמע כאילו מדובר על בעייה גורפת.

 

לגבי השירוקו עצמה, לכמה אנשים שאני מכיר יש את הרכב ולא שמעתי על בעייה מיוחדת.

 

לגבי מה שכתב הבחור מעליי, גם לנו ב98 הייתה פיאט מריאה חדשה שאחרי 1500 ק"מ הלך בה המחשב. המחשב תוקן מייד ,למעשה אף הותקן צ'יפ והרכב אפילו נסע טוב יותר.

 

בכל מקרה השירוקו רכב סבבה, מודרני ולא אמור לעשות שום בעיה מיוחדת.

 

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
מה אתה קופץ, אני אמרתי שזה בעיה גורפ

הוא שאל אם הרכב אמין. יש לי אישור לקפוץ מהועד הבין לאומי לקפיצות. אישורים יוצגו לפי דרישה או לפי רצון המציג.

 

אני לא אמרתי כלום שהוא לא אמיתי.

לא נראה לי שהייתי רוצה שיהיה לי אוטו שאחרי 1200 ק"מ נתקע ומחכה לגרר. אף אחד לא היה רוצה להיתקע ולחכות לגרר אבל זה קורה לפעמים ללא קשר לדגם הרכב.

 

לא אמרתי שזה בעיה גורפת או שום דבר בסגנון

 

באדום.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6013 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...