Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6012 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

אני ועוד מכר שלי מתכוונים לרכוש שירוקו בזמן הקרוב(חודש-חודשיים).

המכר שלי רכש בעבר הרבה רכבים של הקונצטרן ויש לו סוכן קבוע כבר,"ציפור" קטנה לחשה לו שלא מומלץ לו לרכוש שירוקו משום שיש לרכב הרבה בעיות,הוא לא אמר ספציפית על משהו אלה בכלליות ושכדאי לו לרכוש את הגולף TSI 160 כ"ס במקום.

 

יש אמת בדבר או שפשוט "הציפור" מרוויחה פחות על השירוקו מאשר על הגולף?

 

אשמח לדעת שהוא טועה כי אחרת גם אני ארד מהשירוקו במידה ויש לה בעיות אמינות חוזרות אצל הרבה מהרכבים.

 

תודה,בן.

Got To love It

פורסם

קשה לי להאמין שיהיה הבדל בין השירוקו והגולף, נדמה לי שכשאומרים "בעיות אמינות" הדבר מכוון בעיקר לבעיות במנוע ושניהן מצוידות באותה יחידת כוח מעולה לדעתי (לאבי יש את הגולף TSI 160 כוחות סוס). אני גם לא רואה סיבה שיהיה הבדל גדול בין שני הרכבים מבחינות אחרות חוץ מהמנוע.

פורסם

ידוע לי שאלו אותם המכלולים.

יכול להיות שהוא התכוון לאיכות בניה של הרכב? אולי החומרים שממנו הוא מורכב "נושרים" להם?

 

משהו שלא חשבתי עליו,איפה השירוקו מיוצרת? אותה השאלה כנ"ל לגבי הגולף.

Got To love It

פורסם

ניראה לי שזה עניין של רווח אישי .

סוכני מכירות ימכרו את אמא שלהם כדי להרווח עוד קצת , אני רואה את זה כל יום "הסוכן הבטיח לי כך וכך" עכשיו לך תסדר ללקוח מה שהבטיחו לו .

פולקסווגן-כי חיים רק פעם אחת !

פורסם

השירוקו מיוצרת בפורטוגל.

 

הגולף בגרמניה.

 

קשה לי להאמין שיש בעיות אמינות אלא אם כבר בעיות זמינות. :)

פורסם

תנסה ללחוש לסוכן שאם אתם קונים שירוקו זה 2 ואם גולף זה 1 ..

תראה איך פתאום מחר מגיע משלוח של שירקו טובות יותר ומוצלחות יותר ממה שסיפר לך .

פולקסווגן-כי חיים רק פעם אחת !

פורסם

יש כמובן גם שירוקו 2.0, אבל זה מנוע די מוכר ואמין, של ה- GTI.

יתכן שחבר התכוון שהרכבים רגישים לשדרוגים פיראטיים (צ'יפ).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
ערב טוב,

אני ועוד מכר שלי מתכוונים לרכוש שירוקו בזמן הקרוב(חודש-חודשיים).

המכר שלי רכש בעבר הרבה רכבים של הקונצטרן ויש לו סוכן קבוע כבר,"ציפור" קטנה לחשה לו שלא מומלץ לו לרכוש שירוקו משום שיש לרכב הרבה בעיות,הוא לא אמר ספציפית על משהו אלה בכלליות ושכדאי לו לרכוש את הגולף TSI 160 כ"ס במקום.

 

יש אמת בדבר או שפשוט "הציפור" מרוויחה פחות על השירוקו מאשר על הגולף?

 

אשמח לדעת שהוא טועה כי אחרת גם אני ארד מהשירוקו במידה ויש לה בעיות אמינות חוזרות אצל הרבה מהרכבים.

 

תודה,בן.

 

אני מכיר את הציפורים הללו, אצלהם יש כמה אמיתות קבועות:

צרפתי זה חרא

יפני זה אמין

גרמני חזק בתאונה

אין כמו אמריקאיות

פח עבה שומר עליך בתאונה..

 

בקיצור, אני מציע לך להתרחק מציפורים מבינות כאילו.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

אולי הסוכן ביטוח שלך מוכר את אמא שלו.

 

אולי הציפור שלך לא יודעת לשרוק נכון או אולי כדאי שתעבור לסוכן שמבין עיניין ולא לציפורים.

 

הבעיה היחידה של שירוקו זה מלאי - משמע אין מיידי במלאי .

 

אמין פחות אמין יותר ? אני אישית לא יודע לקבוע ואפילו לא קרוב לתת איזה שהוא אמת מידה בנושא. :shock:

 

שיהיה בהצלחה.

 

נ.ב: על שירוקו הציפור תרויח יותר..

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

הוא לא אמר ספציפית על משהו אלה בכלליות.

 

אז יש בעיות אמינות בכלליות? כלומר אין משהו ספציפי שמתקלקל אבל בכלליות היא פשוט לא אמינה :shock:

 

אני במקומך הייתי מחליף את הציפור לאחת שיודעת על מה היא מדברת.

emotion of motion

פורסם

תקנה שירוקו ותהנה ממנה :-P (ואמינות על רכב חדש יחסית בשוק אי אפשר לקבוע עדיין).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

עומר, לי יש כבר סוכן שאני ארכוש אצלו :) .

הציפור היא סוכן בסוכנות אחרת שלהחברה, אמרתי לחבר שלי שכנראה היה לו אינטרס להגיד לו את זה.

Got To love It

פורסם

סבתי, זכרה לברכה, נהגה לומר: "מדברים הרבה - מדברים שטויות" (וכמובן שביידיש זה נשמע יותר טוב..):

 

ב- 18.01.09 קיבלתי את השירוקו שלי: 1.4 DSG.

עוד 11 יום, המכונית תחגוג יום-הולדת שנה: נכון לכרגע, הרכב עם 40,000 ק"מ.

 

אף בעייה: לא גיר, לא מנוע, לא מנגנוני חלונות (ע"ע אודי A3 שקניתי ב-01'..), לא עדכוני תוכנה ו- לא נהיגה עדינה.

 

לא יודע מאיפה כל ה'מומחים' מביאים את חוות הדעת שלהם, או הסיפורים או הציפורים. והרכב, כמובן, נראה ומתנהג כמו כל פולקסווגן בת שנה: רכב חדש, ומתגמל (כדי להשלים את התמונה, צריכת דלק עירונית ממוצעת של 1:15, בין עירונית מגיעה גם ל1:20, תלוי באופי הנהיגה).

פורסם

היתה פעם שירוקו לאבא שלי, שסבלה מבעיות חלודה. זו המחלה שלהן.

אח"כ הוא קנה אלפא סוד.

 

השירוקו החדשה - חדשה. על איזה בעיות בדיוק שמעת ? שאין לה שוק אחרי 5 שנים ? שיש לה בעיות בקרבורטור ?

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6012 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...