Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6016 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

האורות בפאסט (2004 1.8 בנזין) לא משהו בלשון המעטה, אני לא יודע אם זה בעיית חשמל (בתוך הרכב הכל תקין) או שאולי 2 מנורות קטנות שישנם שרופות.

 

אשמח להמלצה למישהו שמכיר ויוכל לעזור לי באיזור פ"ת - ת"א - ר"ג

 

תודה

פורסם

קודם כל תודה רבה רפי על ההמלצה, המלצה ששינתה כנראה את המשך טיפולה של הפאסאט להמשך דרכה אצלנו.

 

אציין שלא אני הלכתי למוסך רון, אלא אבא שלי,

 

הוא ציין את רון לשבח, ואמר שגם המחיר היה מאוד הוגן, ואף עזר לו בחלוקה לתשלומים, והעבודה הייתה לא פחות ממושלמת.

 

למעשה רון אפילו התקשר יומיים לאחר מכן כדי לדרוש בשלומו ולבדוק האם הכל תקין והאם אבא שלי מרוצה.

 

ח"ח לך רון - אני רק יכול להגיד לך שאבא שלי בנאדם דיי "קשה" סוג של OLD SCHOOL - אבל קנית אותו בשיחת טלפון קטנה אחת. הרווחת לקוח שלא מחפש איפה להוזיל עלויות - אלא לקוח שרוצה לסוע ברכב תקין גם אם העלויות יקרות.

 

אז באמת ח"ח לך, אבא שלי ביקש ממני לכתוב בפורום שהוא מאוד מאוד מרוצה מהעבודה שעשית על הרכב והוא ממליץ בחום על המוסך.

 

תודה רון, ותודה לך רפי.

  • ספונסר פורום
פורסם

קודם כל תודה רבה .

 

הפנסים הראשיים ברכבו של אביך היו עכורים, מלוטשים כבר מס פעמים

והרפלקטורים משוחררים ובמצב שלא ניתן לכוונם .

הסברתי לו שכדי לקבל עוצמת תאורה ראויה עליו להחליף את הפנסים לגמרי .

אביך אדם עם ניסיון חיים שיודע להעריך איכות מה היא ובחר לפי המלצתי להתקין

זוג פנסים מקוריים של חברת HELLA גרמניה והתוצאות בהתאם .

 

שמחתי גם אני להכיר את אביך ,ושוב תודה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

×
×
  • תוכן חדש...