Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6025 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

הרכב הוא סיויק האצ' החדשה, המגבר הוא זפקו 4 ערוצים.

המגבר חובר ע"י יציאת HI INPUT של המגבר.

הרימוט חובר והמינוס חובר למינוס של המערכת המקורית.(HU).

 

הבעיה שכאשר מדליקים את המערכת המגבר נדלק אך אין סאונד, אם מוציאים את הרימוט ומחזירים המערכת עובדת ויוצא סאונד.

איך ניתן לסדר את הבעיה?.

 

תודה.

פורסם

קודם תסדר את החיווט. המינוס של המגבר אמור להיות בעובי של הפלוס ולהשחבר לפח של הרכב. לחיבור של הכיסאות או החגורה של המושבים האחורים

פורסם

המגבר מחובר למערכת המקורית של הרכב דרך יציאות הHI INPUT של המגבר(ללא RCA).

הרדיו דיסק ברכב הוא מקורי מהחברה.

במגבר יש סוג של מנחת.

 

כשמדליקים את המערכת המגבר נדלק אך לא יוצא סאונד.

מנתקים את הREMOTE ומחברים שוב ואז מתחיל לעבוד.

פורסם

תבדוק שני רכיבים בנפרד.

תבדוק את ה-HU אם יוצאה אישור בהדלקת מערכת.

ותבדוק את המגבר לחוד, חבר אותו ל-"+" קבוע ול-"-", ובמקום אישור תיתן "+" רגיל מהקבוע.

תחזור עם תוצאות.

×
×
  • תוכן חדש...