Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6023 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אין לי אשך שמאל . :?

אני שואל שאלה רצינית פה.

 

 

למי שהציע לי לרוקן ולמלא-עשיתי את זה לפחות 20 פעם במהלך השבוע(ואני לא צוחק), זה הוריד את רמת הקצף בהרבה אך עדין יש קצף.

אני שאלתי בקשר לחומר מיוחד כי לפני כשנה עשיתי ניקוי רדיאטור במוסך, ושפכו לי בתוך הרדיאטור חומר מסוים שאיני זוכר את שמו. האם מישהו יודע במה מדובר?

פורסם

כל התהליך של שטיפה וניקוזים יש בשרשור http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=80854

 

חוץ מזה, אל תשכח להעביר את הבורר חימום של מערכת האוורור למצב חום כדי לשטוף את הרדיאטור הפנימי.

205 1400 כחולה (כבר לא) - עכשיו.... שברולט אוואו - וחזרנו לפיז'ו, 206 xs - ושוב האוואו...וגטס (למה מכרתי את ה - 205???)

פורסם

אתה חייב לנתק את שני הצינורות מהרדיאטור, בהנחה שאין לך טרמוסטט, תן זרם מים קבוע לצינור העליון עד שתראה שמהצינור התחתון יוצאי מים נקיים, לאחר מכן תעשה אותו דבר לרדיאטור, תזרים מים עד שיצאו נקיים, רק לאחר מכן תוכל למלא נוזל קירור.

פורסם

את מה רוקנת ומלאת 20 פעם?

 

אין מצב שאחרי 20 שטיפות כמו שצריך עדיין יש קצף. או שהבעיה היא אחרת או שלא בוצעה שטיפה כמו שצריך.

פורסם

אם מדובר בפלמוליב, דווקא יש סיכוי לא רע שאחרי 20 מילוי-ניקוי עדיין יהיה קצף.

סביר להניח שגושי סבון נתפסו בכל מיני מקומות, והם יורדים לאאאאאאאאאט לאטטטטטטט

ועם הרבה קצף.

 

לא קל.

פורסם
אני יודע שזה נראה מונפץ, אבל היום בטעות מיליתי קצת סבון נוזלי ברדיאטור(ככה זה להשאיר בקבוק עם נוזל ירוק בבגאז').

האם זה יכול לפגוע באופן כלשהו ברדיאטור? או שזה ינקה אותו קצת? :roll:

 

אין מה לעשות, פאדיחות קורות.

 

לא פאדיחה ולא נעליים...

אני שטפתי אין ספור פעמים מערכות מי צינון ברכב עם מסיר שומנים בטבליות של מדיח,אז נכון זה עושה ימבבה קצף,אבל זה גם מסיר את כל השומן בתוך המערכת.

 

אל תתרגש כלום לא יקרה,הקצף יופיע תמיד למעלה,ואתה אם יתחשק לך תנגב אותו כמו קצפת מלמעלה,עקרונית לא יקרה כלום.

פורסם

אל תתרגש כלום לא יקרה,הקצף יופיע תמיד למעלה,ואתה אם יתחשק לך תנגב אותו כמו קצפת מלמעלה,עקרונית לא יקרה כלום.

 

אתה בטוח?

ממש אין לי רצון לעשות ראש מנוע בגלל קצף(בדיוק החלפתי מנוע)

פורסם

כפי שהוסבר, הסבון עלול להפר את האיזון החומצי של הנוזל קירור, לגרום להווצרות משקעים וגם ועלול לגרום לנזק לרדיאטור ולחלקי אלומיניום אחרים. ההקצפה עלולה לגרום לבעיות ניקוז אויר וסתימות.

יכול לקחת זמן רב כדי להיפתר מסבון במערכת קירור ולכן יש לפתוח צינור חימום בצד שחוזר למנוע ולסתום את המעבר הפתוח במנוע, למלא עם ברז גינה מים באופן רצוף מפתח הרדיאטור העליון, עם מנוע עובד בסרק, עד שמים נקיים יצאו דרך פתח צינור החימום.

אם נדרש יש לבצע שטיפת בלוק ורדיאטור בנפרד.

בסיום התהליך לרוקן מים כמה שיותר, להרכיב תרמוסטט חדש ולמלא נוזל קירור מקורי או איכותי- לא לשכוח לנקז אויר כנדרש.

פורסם
כפי שהוסבר, הסבון עלול להפר את האיזון החומצי של הנוזל קירור, לגרום להווצרות משקעים וגם ועלול לגרום לנזק לרדיאטור ולחלקי אלומיניום אחרים. ההקצפה עלולה לגרום לבעיות ניקוז אויר וסתימות.

יכול לקחת זמן רב כדי להיפתר מסבון במערכת קירור ולכן יש לפתוח צינור חימום בצד שחוזר למנוע ולסתום את המעבר הפתוח במנוע, למלא עם ברז גינה מים באופן רצוף מפתח הרדיאטור העליון, עם מנוע עובד בסרק, עד שמים נקיים יצאו דרך פתח צינור החימום.

אם נדרש יש לבצע שטיפת בלוק ורדיאטור בנפרד.

בסיום התהליך לרוקן מים כמה שיותר, להרכיב תרמוסטט חדש ולמלא נוזל קירור מקורי או איכותי- לא לשכוח לנקז אויר כנדרש.

 

מסכים בהחלט.


×
×
  • תוכן חדש...