Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6043 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נדלקת לי נורית אזהרה עגולה קטנה ואדומה בשברולט אוואו שנת 2006 בהתנעה..

 

אתמול ניסיתי להתניע את הרכב והוא לא התניע, רק אחרי שלחצתי על הגז תוך כדי שאני מסובב את המפתח הוא התניע..

 

מה יכולה להיות הבעיה?

פורסם

שבת שלום!

 

אם אני מבין נכון אז הנורה שנדלקה לך היא נורת האימובילייזר.

נורה זו נדלקת כאשר ישנה תקלה באימובילייזר כגון קריאה שגוייה של השבב במפתח/חוסר התאמה או כשל של האימובילייזר עצמו.

 

כאשר הסוויץ' סגור והמפתח בחוץ הנורה צריכה להבהב (למרות שגם ראיתי כאלה שהנורה כלל לא בשימוש).

כאשר המפתח בתוך הסוויץ' הנורה צריכה להיכבות (יש אישור להתנעה).

אם יש ברכב קודנית כזו או אחרת יש סיכוי גדול שהיא מנתקת את המינוס או הפלוס של מחשב האימובילייזר שנמצא מאחורי מתג ההתנעה.

 

כל זאת בתנאי שאנחנו מדברים על אותה המנורה.

 

יניב.

מרכז מידע לנהג.gif

***YMM***

DAEWOO LEGANZA

***************

פורסם

ואללה זאת אותה מנורה אחי.. והאימבולייזר שלי מחובר בתוך הרכב אבל לפי מה שאני מבין הוא לא מחובר בכלל למנוע כי הוא מתניע גם בלי הקוד.. ובאמת שהוצאתי את המפתח ועשיתי את הקוד שוב הנורה כבתה וזה התניע...

×
×
  • תוכן חדש...