Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6054 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום וברכה.

אני שואל בשם חבר שלי שברשותו פולו שנת 2001, הוא ביקר היום במוסך לאחר שצצה לו בעיה של טורים לא יציבים.

בבדיקה שנעשתה נאמר לו שמדובר במצערת תקולה (לא ניקוי, אלא החלפה) ודיברו על סכום של כ-2000 ש"ח.

הסברתי לחבר שלי שימתין עם זה ונבדוק את העניין לעומק.

הדבר הראשון שרציתי לעשות הוא כמובן לפרק את בית המצערת, לבצע ניקוי עצמי ייסודי, וכמובן לבדוק את האלקטרוניקה (יש לי חוש טכני בעניין)

בכל אופן ממה שקראתי הבנתי שאם אני מפרק את בית המצערת יש צורך באיפוס מחשב לאחר מכן, האם זה דבר שצריך לעשות מיידית, או שניתן מקסימום לאחר ההרכבה לחכות יום-יומיים כדי לגשת למוסך רק לצורך איפוס (מה גם שזה לא דבר שניתן לעצות באופן עצמאי ללא הכלים הנכונים)?

מעבר לכך אשמח לשמוע דעות נוספות לגורמים אפשריים לתקלה מלבד בית מצערת.

המון תודה מראש

פורסם

וואי איזה עצבים יש לי את אותה הבעיה בפולו שלי :-(

אל תקנה מהם מצערת ב2000 שקל בחיים. לך לפירוקיה תקנה ב400 שקל מקסימום משומשת

HU : Pioneer Premier P510UB ;Amplifier Kenwood 240W RMS; Soundstream Ls692 6x9 Speakers + Comp' Image Dynamics CTX65(100RMS) ; Sub-woofer Pioneer 800Watt

פורסם

הייתה לי בעיה דומה,

הטורים לא היו יציבים, בהדלקת מזגן האוטו בכלל היה נכבה.

פירקתי את המצערת, ניקיתי אותה, לא עזר.

בדקתי עם מחשב במוסך, הוא הראה שהמצערת תקולה.

בעיקרון אחרי כל ניקוי מצערת לא הייתי עושה שום איפוס או כיוון אחר כך. למרות שגם שמעתי שצריך לעשות

כיוון מצערת.

בקיצור - החלפתי מצערת מפירוק, על חדשה גם רצו ממני כ- 2000 ש"ח.

פורסם

הייתי עם אותה בעיה בפולו פוקס 97

 

קניתי מפרוקיה מצטערת חדשה הרכבתי בעצמי ולא צריך לעשות שום כיוון מצערת,

הוא אוטומטי ממחשב ניהול המנוע

רק שמפרקים ומרכיבים את המצטערת יש לוודא שתותב המינוס והפלוס מהמצבר מנותקים.

עבודה מאוד פשוטה חיסכון ענק בכסף!

×
×
  • תוכן חדש...