Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6066 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתעניין ברכב הזה בגלל היחס תמורה למחיר (45 אש"ח לרכב שנת 2005, מאובזר יחסית, בטיחותי, נוח), החשש היחידי הוא מהאחזקה.

האם ההפרש בין אחזקה של הרכב הזה לרכב יפני הוא משמעותי?

האם יש מוסכים לא מורשים טובים שמטפלים ברכב הזה? הבנתי שהרכב הזה "ממוחשב".

אני נוהג לעשות את התיקונים הפשוטים ברכב בעצמי. יש עוד דברים שכדאי לדעת על הרכב הזה (כמו לדוגמא שצריך לפרק את הגלגלים בשביל להחליף מנורה)?

 

תודה מראש

פורסם

בשיכלול הטיפולים הרכב זול לאחזקה מיפנית מכיוון שהטיפול הוא פעם ב 30,000 ק"מ או שנתיים, לעומת רכב כמו סיוויק ששם הטיפולים כל 10,000 ק"מ.

בנוסף מחירי הביטוח זולים משמעותית מרכבים יפניים למינהן.

פורסם

רק שכל חלק ברנו (אני לא יודע כל כך ביחס לאחרים) עולה הון תועפות, למשל בורג מסכן 30 ש"ח מנוע צעדים 1600+ מע"מ וכו'

לקרסו יש מחירים תלושים מהמציאות

פורסם

יש הרבה מוסכים לא מורשים שיודעים לטפל ברכב, וגם אפשר להשיג חלקים תחליפיים.

הרכב מאוד נפוץ בליסינג, וחברות הליסינג מטפלות במוסכים שלהן, שמכירים את הרכב היטב.

אל תטפל בקרסו !

מאיפה אתה בארץ?

 

הבעיה העיקרית במגאן 2 היא סלילי הצתה (קוילים) שצריך להחליף כל כמה עשרות אלפי ק"מ.

פורסם

רועי, לצערי המחירים של החלקים המקוריים יקרים אצל רוב היבואנים.

הנסועה צפוייה להיות כ-10k ק"מ לשנה.

אני מאיזור עמק יזרעאל, יש פה מספיק מוסכים שיודעים לטפל ברכב הזה?

איזה עוד דברים צריך לדעת על הרכב? ראיתי גם שאסור להתניע אותו דרך כבלים (מה עושים ד"א במקרה כזה? חייב להחליף מצבר?)

פורסם
בשיכלול הטיפולים הרכב זול לאחזקה מיפנית מכיוון שהטיפול הוא פעם ב 30,000 ק"מ או שנתיים, לעומת רכב כמו סיוויק ששם הטיפולים כל 10,000 ק"מ.

בנוסף מחירי הביטוח זולים משמעותית מרכבים יפניים למינהן.

מה קורה בין הטיפולים השוטפים?

אתה יודע, הבעיות שמתחילות באלף ש"ח לפחות.

פורסם
יש עוד דברים שכדאי לדעת על הרכב הזה (כמו לדוגמא שצריך לפרק את הגלגלים בשביל להחליף מנורה)?

תלוש מהמציאות.

מי שמפרק גלגלים ברכב זה כדי להחליף נורה - פשוט עושה זאת בצורה שגויה ועובד לא נכון.

 

הבעיה העיקרית במגאן 2 היא סלילי הצתה (קוילים) שצריך להחליף כל כמה עשרות אלפי ק"מ.

 

לא מדוייק בכלל.

סדרת קויילים מסויימת של חברת Seagem הותקנה בשנתונים הראשונים, אך מאז אלו הוחלפו בדגמים משופרים ואף לאחר מכן בקויילים טובים של חברות אחרות, שלא גרמו לבעיות.

 

מי שהחליף לקויילים לא איכותיים - יאלץ להמשיך ולהחליף בעתיד, כפי שציינת.

 

מעבר לזה, אין שום סיבה להחליף קויילים בכל עמה עשרות אלפי ק"מ.

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם

כמו בכל מכונית אחרת- הכל עניין של מזל.

לי יש מגאן 2, ולמעט חיישן גל זיזים שנאלצתי להחליף (כמה מאות שקלים), הכל דבש. אני ממליץ על האוטו הזה בחום.

פורסם

 

לא מדוייק בכלל.

סדרת קויילים מסויימת של חברת Seagem הותקנה בשנתונים הראשונים, אך מאז אלו הוחלפו בדגמים משופרים ואף לאחר מכן בקויילים טובים של חברות אחרות, שלא גרמו לבעיות.

 

מי שהחליף לקויילים לא איכותיים - יאלץ להמשיך ולהחליף בעתיד, כפי שציינת.

 

מעבר לזה, אין שום סיבה להחליף קויילים בכל עמה עשרות אלפי ק"מ.

 

יש היום קוילים של beru ו valeo שהם הרבה יותר עמידים מה sagem הבעייתים שאני בעצמי השתגעתי מהם

×
×
  • תוכן חדש...