Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6078 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1.

בבעלותי מאזדה 3 שנת 2006, זה הרכב הראשון שבבעלותי (לפני כן שנים רבות רק בליסינג),

במידה וחלילה אהיה מעורב בתאונה, ואצטרך לגרור את הרכב למוסך,

או לחילופין כאשר ידיע מועד הטיפול ברכב, לאן לקחת/לגרור את הרכב ?

 

ברור לי שזו שאלה מטופשת משהו, הכוונה שלי בעקרון היא האם המוסך המרכזי / רשמי עדיף על מוסך אנונימי כלשהו ?

כמובן שיש מוסכים אנונימיים אמינים וכאלה שלא, אך מכיוון שמעולם לא הייתי במוסך ואינני יודע כיצד להתחיל לבחור,

נראה לי שעדיף ללכת למוסך מרכזי - האם סביר להניח שבמוסך כזה, למרות שהטיפול/חלקים יהיו מעט יקרים יותר (האמנם ?),

רמת האמינות והיושר גבוהים יותר ?

 

2.

בנוסף, מה שעתכם על שירות ה"מסייעת" ?

גרירה חינם פחות מעניינת, מכיוון שהיא קיימת גם באמצעות הביטוח המקיף,

אך הם גם מעניקים רכב חלופי (במידה ומחליטים לטפל ברכב במוסך שלהם, דבר שאינו חובה),

וגם 100 ש"ח (זניח כמובן) הנחה בהשתתפות העצמית.

האם מישהו השתמש בשירות ו/או יש לו דיעה נושא ?

 

3.

מה לגבי "בדיקת חורף חינם ללא התחייבות" שמציעים באוטודיפו ?

שווה משהו ?

פורסם

"דלק מוטורס" הקימו את "המסייעת" מתוך רצון למשוך לקוחות של מזדה ופורד למוסכיהם, לתיקון תאונות ועם זאת נותנים הטבות

די טובות ללקוח.

למיטב ידיעתי לא כל המוסכים המורשים שלהם משתתפים בתוכנית ובכל מקרה עליך להרשם מראש ותקבל כרטיס חבר עם אמצעי הפנייה אליהם וכו' (וגם שי לרכב) והם מפעילים מוקד שרות ארצי בכל ימות ושעות השנה.

הבחירה לאיזה מוסך לפנות תלויה באזור מגוריך (היכן?).

בברכה - רפי לין

פורסם
"דלק מוטורס" הקימו את "המסייעת" מתוך רצון למשוך לקוחות של מזדה ופורד למוסכיהם, לתיקון תאונות ועם זאת נותנים הטבות

די טובות ללקוח.

למיטב ידיעתי לא כל המוסכים המורשים שלהם משתתפים בתוכנית ובכל מקרה עליך להרשם מראש ותקבל כרטיס חבר עם אמצעי הפנייה אליהם וכו' (וגם שי לרכב) והם מפעילים מוקד שרות ארצי בכל ימות ושעות השנה.

הבחירה לאיזה מוסך לפנות תלויה באזור מגוריך (היכן?).

בברכה - רפי לין

 

אתה לא כ"כ מעודכן, לא צרילך להרשם מראש, וגם נושא השי לרכב הסתיים לפני כשלושה חודשים,

עדיין לא הבנתי מדבריך מה התשובות לאי אילו משלושת שאלותי :-)

 

ראשון לציון, אגב.

פורסם

גש למוסך המרכזי שבניר צבי (הוא קרוב אליך) וברר שם את כל הפרטים.

יש בימים אלו שוב פרסום בעתונות של "המסייעת" ובו גם מופיע שניתן שי.

אני מחזיק בידי תיק פלסטיק כתום של "המסייעת" ועליו כתוב

בפנים תמצא:

* כרטיס "המסייעת" שלך

* טופס החלפת פרטים למקרה תאונה

* פירוט הטבות תכנית "המסייעת"

בברכה - רפי לין

פורסם
גש למוסך המרכזי שבניר צבי (הוא קרוב אליך) וברר שם את כל הפרטים.

יש בימים אלו שוב פרסום בעתונות של "המסייעת" ובו גם מופיע שניתן שי.

אני מחזיק בידי תיק פלסטיק כתום של "המסייעת" ועליו כתוב

בפנים תמצא:

* כרטיס "המסייעת" שלך

* טופס החלפת פרטים למקרה תאונה

* פירוט הטבות תכנית "המסייעת"

בברכה - רפי לין

 

תתחדש על התיק, אבל להבנתי ממש לא חייבים אותו ואת ההרשמה מראש כדי לקבל את השירות, לא ?

לא ראיתי פרסום נוסף, אך אבדוק זאת, תודה.

 

אני רואה שבניר צבי בראשל"צ זה המוסך המרכזי, האם יש רק מוסף מרכזי אחד בארץ ?

סליחה על הבורות, אבל אני רואה שברחבי הארץ פרושים הרבה מרכזי שירות,

מה זה בדיוק מרכז שירות ? פשוט מוסך פרטי שקיבל הסמכה כלשהי לטפל במאזדות/פורד ?

פורסם

אכן, יש רק מוסך מרכזי אחד שנמצא בניר צבי ושייך ליבואו מזדה ופורד, "דלק מוטורס".

ברחבי הארץ פזורים מרכזי שרות שהם מוסכים פרטיים מורשי היבואן לרכביו שנראים ובנויים לפי מפרט היבואן, מצוידים בכל הציוד, הכלים, מחשבים, תוכנות וספרות ומידע טכני ועוברים השתלמויות טכניות ושרותיות אצל היבואן.

בברכה - רפי לין

פורסם
תתחדש על התיק, אבל להבנתי ממש לא חייבים אותו ואת ההרשמה מראש כדי לקבל את השירות, לא ?

לא ראיתי פרסום נוסף, אך אבדוק זאת, תודה.

 

אני רואה שבניר צבי בראשל"צ זה המוסך המרכזי, האם יש רק מוסף מרכזי אחד בארץ ?

סליחה על הבורות, אבל אני רואה שברחבי הארץ פרושים הרבה מרכזי שירות,

מה זה בדיוק מרכז שירות ? פשוט מוסך פרטי שקיבל הסמכה כלשהי לטפל במאזדות/פורד ?

 

לא צריך להרשם מראש על מנת לקבל את השירות. השירות ניתן בכל הארץ ברוב מרכזי השירות של מאזדה ופורד. יש הרבה פרסומים בעיתונות בזמן האחרון ונותנים הטבות כמו:מוקד שירות טלפוני שזמין 24 שעות 7 ימים בשבוע, גרירה למרכז השירות ללא חיוב במידת הצורך, רכב חליפי לזמן התיקון ללא חיוב,הקטנת ההשתתפות העצמית של הלקוח, תיקון במוסך מורשה בחלפים מקוריים (לרכב עד גיל 5).

 

מרכז שירות זה שם חדש לשם "מוסך" ומהווה מרכז לשירותים לרכב. נהוג אצל הרבה יבואני רכב לאחר שידרוג השירות והמוסך לקרוא למה שהיה פעם "גראז'" ואח"כ "מוסך" לקרוא "מרכז שירות מורשה".

לפי הפרסום, ניתן לפנות למחלקת השירות שלהם: 08-9139995 למידע נוסף.

מקווה שעזרתי לכל השואלים.

1972 Mustang converyible 351c

1977 Corvette T-top 350

×
×
  • תוכן חדש...