Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6090 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלה בשביל חבר

מד אוץ עומד על 120.000. בזמן הקניה במקום נוזל קירור היו מי ברז, וקיים חשד לנזקים.

כידוע, המים עוברים גם בתוך הגיר האוטומטי, ויכלו לגרום לנזקים.

הייתי רוצה לדעת באלו מקומות עוד יכול להיגרם נזק, ומה כדאי לעשות כדי שהמצב לא יחמיר?

פורסם

מסור לחבר שלך שיחפש רכב אחר.

רכב שנסע על מי ברז=נזק לבלוק המנוע+נזק לתיבה+נזק למחליף חום שמן מנוע+נזק למערכת הקירור כולל הרדיאטור חימום פנימי שהחלפתו עולה כ-2000 שקלים.

 

המים לא עוברים בתוך הגיר אלא בקולר (מחליף חום/מקרן) חיצוני המותקן על-התיבה כאשר בתוכו זורם שמן מנוע ומי-ברז לקירור השמן.

איזה כייף לי :)

פורסם

הרכב כבר אצלו, וזה המצב.

אני כאן, בשביל לעזור לו. הייתי רוצה להתמקד תחילה בדברים החשובים ביותר.

איך ניתן לזהות נזק במחליף חום של מנוע וגיר?

או באופן יזום, כמה יעלה החלפה של כל אחד מהם

פורסם

לא צריך להתרגש יותר מידי דבר ראשון להחליף לנוזל קרור החלק הרגיש ביותר למי ברז הוא

הקולר גיר יש לבדוק עם סורק אם השמן גיר מתחמם אם כן יש להחליף קולר גיר עלותו כ 1000 ש"ח

יש להחליף לחדש באשר לשאר הדברים אין לך מה לדאוג הם לא יהרסו מכמה אלפי ק"מ

פורסם

במוסך מרכזי זה הולך לעלות ביוקר, אפשרי להחליף את שני מחליפי חום לבד, להתבסס על ידע בססי במכוניות?

פורסם

ניקוי רדיאטור מומלץ גם, ככה תפטר משאריות האבן ברדיאטור דבר שישפר את הקרור שלו.

לגבי זה שיש נזק לבלוק לראש לגיר ולמאפרות - זה לא בטוח, ייתכן ונגרם נזק אבל אל תבנה על זה שכל מי שמשתמש במי ברז חרץ את גורל הרכב.

כבר לא מחפש מנוע 2 ליטר לסיירה. פינטו או לא פינטו.

השימוש במידע הינו על אחריות המשתמש בלבד, על כל המשתמע מכך.

פורסם

שלום רב ,

 

פשוט כואב לראות שאנשים עדיין שמים מי ברז ברדיאטור בשביל לחסוך כמה שקלים ...

 

באוטו של חבר שלך יש קולר שמן חיצוני ( לא עובר דרך הרדיאטור ) , ניתן להחליף קולר תחליפי במחירים הגיוניים ,

בחברה זה יעלה הון .

 

בהצלחה !

פורסם
מסור לחבר שלך שיחפש רכב אחר.

רכב שנסע על מי ברז=נזק לבלוק המנוע+נזק לתיבה+נזק למחליף חום שמן מנוע+נזק למערכת הקירור כולל הרדיאטור חימום פנימי שהחלפתו עולה כ-2000 שקלים.

 

המים לא עוברים בתוך הגיר אלא בקולר (מחליף חום/מקרן) חיצוני המותקן על-התיבה כאשר בתוכו זורם שמן מנוע ומי-ברז לקירור השמן.

מרק הכול בסדר ?.

לא הבנתי על איזה נזק לתיבה אתה כותב, מה הקשר לנזק לתיבה ?.

יש לעשות שטיפה של כל מערכת הקירור, כולל בבלוק המנוע. לאחר מכן להכניס מים יעודיים.

אין צורך לחפש רכב אחר, וגם לא להיכנס לבהלה. 8)

בועז.

×
×
  • תוכן חדש...