Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8145 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

התקנתי מערכת של פיליפס. מראש נאמר לי שהמערכת קוראת צרובים אבל לא MP3. צרבתי AUDIO CD דרך נרו על דיסקים של אופיס דיפו (אני מניח שאיכות די ירודה). המערכת לא הצליחה להפעיל את ה CD. הבחור אמר שהוא צרב על CD שמיועדים למוזיקה כמו של BENQ וזה עבד לו. לפני שאני עושה מעצמי צחוק - מישהו נתקל פעם בדבר דומה?

פורסם

השילוב של הצורב עם הדיסקים האלה לא היה מוצלח אצלי, בחלק מהנגנים שמעו רעשי רקע תוך כדי נגינה ובחלק ומהנגנים לא.

תנסה דיסקים אחרים איכותיים יותר. (שמעתי שדיסקים לצריבה שהם מיוחדים למוזיקה זה סתם גימיק שיווקי (על פי TechTV))

T h e C a t

פורסם
שלום,

התקנתי מערכת של פיליפס. מראש נאמר לי שהמערכת קוראת צרובים אבל לא MP3. צרבתי AUDIO CD דרך נרו על דיסקים של אופיס דיפו (אני מניח שאיכות די ירודה). המערכת לא הצליחה להפעיל את ה CD. הבחור אמר שהוא צרב על CD שמיועדים למוזיקה כמו של BENQ וזה עבד לו. לפני שאני עושה מעצמי צחוק - מישהו נתקל פעם בדבר דומה?

 

אכן הדיסקים של אופיס דיפו הם מאיכות ירודה לרוב (לא כל ערימה באה מאותו מפעל), אבל לא באופן מיוחד ביחס לרוב התחרות. אין לי כרגע המלצה על משהו טוב יותר במחיר סביר.

 

תנסה דיסקים אחרים איכותיים יותר. (שמעתי שדיסקים לצריבה שהם מיוחדים למוזיקה זה סתם גימיק שיווקי (על פי TechTV))

 

יש בהחלט קשר בין טיב ו/או סוג המדיה לקלות הקריאה על-ידי נגנים שונים. כדאי באמת לנסות מדיה חלופית. כמו כן, נסה לצרוב במהירות נמוכה יותר - המומלצת היא 8X אבל אפשר גם קרוב לזה. זה עלול לפתור את הבעיה.

 

דיסקים לצריבה מיוחדים לאודיו קיימים בהחלט, אבל לא דובר על מה שמוכרים לצרכן הפשוט ברוב חנויות המחשבים למיניהן. זה אכן בבל"ת. הדבר האמיתי הם דיסקים למטרה זו שמשתמשים בהם מוסיקאים מקצועיים (בעיקר בחו"ל) ואולפנים, אשר עולים לעתים עשרה או יותר מדיסקים רגילים לצריבה. אגלה גם שצורבים עליהם במהירות של לא יותר מ-4X.

אל תשאל מה אתה יכול לעשות בשביל תרבות מוטורית, שאל מה תרבות מוטורית יכולה לעשות בשבילך.

המלצת השבוע: יפני זה money.

פורסם

אני אישית אומר לך שנגמרו לי הדיסקים שאני תמיד צורב עליהם... אז קניתי דיסקים של אופיס.. וצרבתי בינתיים 4 דיסקיים ובכל ה-4 יש רעשי רקע ואיכות ירודה.. דבר שבחיים לא קרה לי ואני מנגן אותם על פיוניר שעד היום קרא לי כל דיסק גם עם היה פה שריטה מסכין..

פורסם

אצל אנשים שאני מכיר דיסקים של אופיס דיפו עושים את העבודה.

אני צורב בזמן האחרון על silver line או LG (האריזות של ה- 25 דיסקים ב- 50 שקל)

האיכות טובה וגם אני צורב על 20 בלי כל בעיה.

עם מדובר על צריבת mp3 עדיף להוריד ולצרוב קבצים שהם לפחות 192kbps כך מתקבלת איכות שהיא קרובה לאיכות של דיסק מקורי ולא להוריד קבצים באיכות ירודה לצרוב ולחשוב שהדיסק דפוק.

T h e C a t

פורסם

המלצה קטנה שאתם מורידים שירים מהאינטרנט תשתדלו להוריד ולוודאת שהשירים באיכות של 128 ולא יודע ולא פחות

מקווה שהתוצאה בדיסק זה שיר אחד עם ווליום גבוה מאוד ושיר אחד עם נמוך יותר בגם בדרך כלל הוא מעוות את הצליל ...

 

יובל

פורסם

דיברתי על צריבה מMP3 לטראקים ...

אני אישית לא אוהב את האיכויות של MP3 באיחוד שאתה פותח שירים ואז פיתאום אחד מעווט באסים בטירוף :?

 

יובל

פורסם
דיברתי על צריבה מMP3 לטראקים ...

אני אישית לא אוהב את האיכויות של MP3 באיחוד שאתה פותח שירים ואז פיתאום אחד מעווט באסים בטירוף :?

 

יובל

 

נכון אתה צודק ולכן גם לי אין MP3 אבל יש חיסרון אחד והוא???

 

שיש לך 1000000 דיסקים באוטו וזה כול הזמן מפריעה לך!

 

אפילו שאתה שם אותם בקופסא זה עדיין מפריעה :cry:

פורסם

כמו שנאמר נסה להוריד שירים באיכות 192kbps ומעלה, האיכות שהכי קרובה לדיסק מקורי היא 320kbps .

כמו כן עדיף לצרוב אותם במהירות נמוכה.

פורסם

גם כשאתה הופך את הMP3 לWAV מן הסתם עדיף שהוא יהיה באיכות כמה שיותר גבוה כי אז הWAV יהיה בהתאם.

 

קשה להבחין בין CD רגיל לMP3 שקודד כהלכה ב192KBPS. לגבי הצריבה במהירות נמוכה זה קשור אך ורק לצורב שלך. אם הצורב טוב, הוא יכול לצרוב במהירות גבוהה.

פורסם

לי יש בעייה שונה עם הדיסקים באוטו.

השיכבה העליונה,המראה,מתקלפת לי בגלל החום.

זה קורה אחרי די הרבה זמן בדיסקים טובים(כמו סילברליין)אבל עדיין קורה .

בגלל זה אני לא מכניס דיסקים מקוריים לאוטו. :mad:

ובקשר לדיסקים הצרובים שלא פועלים,תנסו לצרוב במהירות נמוכה יותר.אני יודע שאתם מתים לנצל את זה שיש לכם 52X אבל גם לי יש,אני צורב על 24,כל הדיסקים פועלים באוטו שלי.

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם

אזהרה!!!לא לקנות דיסקים מחברת: MEMORY X48

בזמנו השתמשתי רק בבנ'קיו ( דיסקים מעולים ), ואז נגמרה החבילה של 100 והיתי חייב דחוף דיסקים, אז רצתי וקניתי MEMORY במהירות מקסימלית 48. וכאן עשיתי את הטעות שלי.

המהירות לא עולה על X12 !!!

חלק מהדיסקים פשוט אי אפשר לסיים לצרוב.

חלק מהדיסקים פשוט לא נראים בכונן.

בקיצור להיזהר !!!

פורסם
גם כשאתה הופך את הMP3 לWAV מן הסתם עדיף שהוא יהיה באיכות כמה שיותר גבוה כי אז הWAV יהיה בהתאם.

 

קשה להבחין בין CD רגיל לMP3 שקודד כהלכה ב192KBPS. לגבי הצריבה במהירות נמוכה זה קשור אך ורק לצורב שלך. אם הצורב טוב, הוא יכול לצרוב במהירות גבוהה.

 

אייל,

 

אני לא מסכים איתך לגבי הנקודה הראשונה. מעולם לא הייתה לי שום בעייה להבדיל בין צליל של 192Kbps לאיכות CD. למען האמת הנקודה בה האוזניים שלי הפסיקו (כמעט) הייתה בהשוואה בין WAV לקידוד VBR בכיוונון מאוד ספציפי (שיפור של הפרופיל של r3mix). לדידי בשאלת האיכות עדיף VBR באיכות גבוהה מאוד או 320Kbps. כמובן שבאופן פרקטי זה עלול לגרום לבעיות מקום. עם זאת, אף על פי שתגובתך בנושא מעניינת אותי בהחלט, אני מבטיח להתאפק מלהפוך את זה לויכוח אודיופילי אם גם אתה תעזור. :wink:

 

בסוגיית מהירות הצריבה, אני ממליץ שתבחן בשנית את הספרות הטכנית בנושא. יש חשיבות רבה למהירות הצריבה, והמשוואה אינה פשוט "אם יש לך צורב טוב אתה יכול לצרוב מהר". לרוב אין בעיה לצרוב במהירויות גבוהות אבל לטובת איכות מירבית ומינימום בעיות קריאה זה בהחלט עדיף.

אל תשאל מה אתה יכול לעשות בשביל תרבות מוטורית, שאל מה תרבות מוטורית יכולה לעשות בשבילך.

המלצת השבוע: יפני זה money.

×
×
  • תוכן חדש...