Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8148 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אכן עינין של מהירות הצריבה אינו של מה בכך ומוסיף טיקטוקים קלים ברקע והפרעות קטנות

ואת זה אני מוכן להדגים ב2 דיסקים צרובים ואחד מקורי ...

שנצרבו בדיוק באותה השיטה

אחד נצרב בכפול 4 והשני בכפול 16 או משהו דומה ...

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

היה גם חבר פורום שחשב שהוא מבחין בין כל סוגי הMP3 עד שהגיע אליי הביתה והצליח להבדיל רק עד 192KBPS. עכשיו המערכת שלי אומנם איננה בין היקרות אך עדיין היא טובה מרוב המערכות לרכב שתמצא בארצנו.

צריך לעשות מבחן עיוור ורק על פיו אתה יכול באמת לדעת מה אתה שומע ומה לא. בכל מקרה עם רוב מערכות הרכב הממוצעות יהיה קשה להבדיל גם באיכות של 160KBPS לדעתי. עם מערכת ביתית יקרה לא ניסיתי לכן אני לא יכול להגיב בעניין אבל מן הסתם ככל שהיא יותר יקרה וחושפנית כך יהיה קל יותר להבדיל, עד איזה גבול אני לא יודע.

 

לגבי מהירות צריבה, לי מעולם לא הייתה בעיה עם צריבות של עד X24 (לא ניסיתי יותר). זה גם יכול להיות תלוי במדיה שעליה אתה צורב מכיוון שלא כולן יכולות לעמוד במהירות צריבה גבוהה. יש צורבים שהדיסק יהיה קריא באותה רמה בין אם צרבו עליו במהירות נמוכה או גבוהה ויש כאלו שלא. בעיקר כתבתי את זה מכיוון שיש מיתוס בעניין שיש לצרוב רק במהירות X1 או X2 וזה פשוט לא נכון. כמובן שככל שעולים במהירות הסיכוי שמשהו ישתבש גבוה יותר אבל עם צורב ממוצע היום אפשר בשקט לדעתי לצרוב במהירות של X16 למשל. (ויכוח לא כזה קריטי כי אם מישהו רוצה לצרוב במהירות נמוכה שיצרוב, זה לא עולה כסף רק לוקח יותר זמן).

פורסם
היה גם חבר פורום שחשב שהוא מבחין בין כל סוגי הMP3 עד שהגיע אליי הביתה והצליח להבדיל רק עד 192KBPS. עכשיו המערכת שלי אומנם איננה בין היקרות אך עדיין היא טובה מרוב המערכות לרכב שתמצא בארצנו.

צריך לעשות מבחן עיוור ורק על פיו אתה יכול באמת לדעת מה אתה שומע ומה לא. בכל מקרה עם רוב מערכות הרכב הממוצעות יהיה קשה להבדיל גם באיכות של 160KBPS לדעתי. עם מערכת ביתית יקרה לא ניסיתי לכן אני לא יכול להגיב בעניין אבל מן הסתם ככל שהיא יותר יקרה וחושפנית כך יהיה קל יותר להבדיל, עד איזה גבול אני לא יודע.

 

אני ביצעתי מספר מבחנים עיוורים על המערכת הביתית שלי, שהיא בערך ברמת high entry-level (הגדרה קצת מוזרה, אני יודע, אבל לא נראה לי במקום לפרט יותר מדי). אין לי נסיון בנושא בהקשר למערכות רכב, ולכן אני נוטה להסכים עם נסיונך במקרה זה, עד שאוכח אחרת. עם מערכת ביתית יקרה (וטובה - שני הדברים לא תמיד משתלבים), וגם עם מערכות מוקפדות אחרות, לא רק שניתן להבדיל בין קידודים ברמה שונה, אלא גם, כפי שאתה ודאי יודע (ואולי אחרים לא) בין דיסקים שמוקלטים באיכויות שונות. אבל זה כבר באמת שיחה לפורום אודיופיליה פרופר. :)

 

כדי לסגור את נושא מהירות הצריבה - גם אני משתדל לשבור מיתוסים ככל האפשר (ראה מיתוס דיסקי האודיו המיוחדים), אבל במקרה זה כוונתי הייתה רק לשים לב למהירות הצריבה במקרה של תקלות בקריאה. ברור שאם אתה צורב ב-24X או אפילו ב-48X בלי שום בעיה (ראה צורבים Plextor, Yamaha וכו' וקוראים מתוצרות איכותיות בהתאם) אין שום סיבה להפסיק. אבל אם יש בעיות - המהירות עלולה לעשות הבדל.

אל תשאל מה אתה יכול לעשות בשביל תרבות מוטורית, שאל מה תרבות מוטורית יכולה לעשות בשבילך.

המלצת השבוע: יפני זה money.

×
×
  • תוכן חדש...