Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6101 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום פרצו לי לרכב בלילה,נזקים: חלון צד נהג שבור,וחוסר בדאבל דין.

עכשיו שאלתי היא כזאות,המערכת שלי מבוטחת בתוספת תשלום בחברת ביטוח,התקשרתי אליהם הנציגה אמרה לי שאני יקבל שובר להתקנת מערכת חדשה,אני יקבל את אותו סוג של דאבל דין?,אני יקבל המחאה?,איך זה הולך אצליהם עזרה בבקשה

בתודה רבה נירן

נ.ב

שמחר הגנבים יתוררו בבוקר ולא יוכלו להזיז את הידיים אמן

פורסם

קודם כל מצטער בשבילך זה לא נעים מנסיון.

תבדוק מה כתוב בפוליסה לגביי גניבת מערכת כי בדרך כלל החברות ביטוח נותנות רדיודיסק די פשוט ואתה מחוייב לשלם השתתפות עצמית לכן לא שווה.אבל יכול להיות שביטחת את הדאבל דין בפרט לכן תבדוק בפוליסה.

פורסם

הנסיון שלי דומה אך שונה.

הביטוח מקיף רגיל לא ביטוח מערכת

חברת הביטוח נתנה לי ללכת להתקין מערכת ולאחר מכן תביא קבלה .

תתקין איפה שאתה רוצה ההשתתפות שלהם הייתה עד 900 ש"ח נדמה לי .

 

הלוואי שלא יקומו בכלל הגנבים .

פורסם

שלום לך

 

א- בעסה על הפריצה



ב- אם ביטחת את המערכת שלך כסעיף מוצרי אלקטרוניקה מיוחדים ויש לך עליהם ביטוח נוסף לביטוח הרגיל שלך

אזי עליך ללכת לרכוש מה שבא לך עד סכום הביטוח ולהביא קבלות והסוכן יסביר לך כמה מתוך מה ששילמת יוחזר לך בהתאם לתנאים.

לדוגמא: אם יש לך ביטוח למערכת על עד 14000 שקלים - אז תקנה מה שצריך עד הסכום הזה ותציג קבלות ויחזירו לך את הסכום ששילמת , כנראה ללא ההשתתפות העצמית עבור פריצה מסוג זה.

 

אם אין לך ביטוח מיוחד בסעיף מיוחד בפוליסה , יהיה עליך לקבל את השטות החלופית שיספקו לך .

 

בהצלחה.



תומר.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

שלום תומר,

אני שלמתי תוספת בפוליסה על ביטוח מערכת עד 10000 שקלים,

זאת אומרת שאני ילך להתקין מערכת יביא קבלה ויקבל את הסכום בחזרה?

ואם נגיד כרגע אין באפשרותי לקנות מערכת חדשה, יש סיכוי לקבל המחאה על סכום המערכת?

שבטחתי את המערכת הבאתי להם קבלות, אז יש להם את המחיר של הדאבל דין שרכשתי

תודה רבה מאוד לעוזרים.

ושוב שהפורצים יקומו ללא ידיים ורגלים ושיהיו מחוברים למכשיר הנשמה כל החיים שלהם.

אמןןןןן

נירן

פורסם

1+

לדעתי,

עדיף שתתקשר לסוכן ביטוח שלך ותברר מה מצבך.

 

כל החברים פה יכולים לתת 1001 עצות, אך אף אחד מאיתנו לא באמת ישלם לך את המגיע.

הסוכן שלך יודע מה מגיע לך, כמה מגיע, אם מגיע לך ואם לא.

 

אם יש לך את הפוליסה אצלך אתה יכול לקרוא מה סעיפי הפוליסה, ולבדוק מה נכלל בפוליסה.

 

בהצלחה

רוני נ.

AUDI A3 2.0t FSI DSG

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6101 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...