Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה: רובר 214 בעיה בעברת הילוכים


WWnwlWW1988
שימו לב! השרשור הזה בן 5574 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אחרי אתמול שיצא לי בטעות לנסוע על קנגו(2000 עברה 400 אלף) והיום על רנו קליאו (93 עברה 84 אלף)

אבנתי בוודאות שקיימת איזה בעייה ברובר עם עברת הילוכים, ידית ההילוכים משתלבת בצורה טובה, אבל כדי לשלב את הקלאץ צריך מאוד לתאמץ כדי שלא תיהיה מכה בשילוב. עליתי כבר נושאים דומים אבל חשבתי שזה בעיית סחיבה

ואבנתי שזה לא סחיבה כי ברגע שהילוך משולב האוטו מאיץ בצורה יפה מאוד ויש הרגשה שהמנוע הרבה יותר חזק מהזה של שתי הרנו.

בדיקות שביצעתי:

בדיקת מחשב - לא נמצא שום בעייה,

בדיקת זיהום אוויר - התצאות יצאו יפות מאוד לשנתון של הרכב למרות שאף פעם לא טופל בתוספים,

זה שתי הבדיקות שעשיתי מתי שחשבתי שזה בעיית סחיבה,

 

במה יכולה להיות הבעיה?

גיר?

קלאץ? (הקלאץ לא מחליק ונמצא בתחילת דרכו זאת אומרת עדיין במצב טוב)

גלגל תנופה?

תשמור על הש....רכב, והוא ישמור אלייך :roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה שחכתי לציין מה בדיוק הבעיה.

 

הבעיה היא שבתחילת הנסיעה שילוב של הקלאץ מאוד מרעיד, ולוקח די הרבה זמן עד שאפשר לאזוב את הקלאץ עד הסוף בלי שאוטו יקפוץ, והבעיה השנייה זה בעברת הילוכים ברגע שילוב הילוך יותר גבוה ואזיבת הקלאץ גורם למכה, רק עם אני נותן גז ואוזב לאט לאט עד שיש שילוב סופי וככה אני מונע את המכה, ותשמעו בשתי הרנו אפילו זריקת קלאץ בעברת הילוכים לא הייתה גורמת לכאלו דברים. אז או שהרובר יותר מידי רגישה, או שיש תקלה

תשמור על הש....רכב, והוא ישמור אלייך :roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לך ככל הנראה בעיה בקלאץ וכנראה שהוא מעוות. אצלי גם היתה הבעייה הזאת ואחריה הלך גם מיסב הלחץ, בכל מקרה גם אם זה רק בקלאץ שמעוות, רק החלפה פותרת את העיניין.

 

יכול להיות שיש גם איזה נזילת שמן מהגיר שמרטיבה קצת את הקלאץ, ולכן אתה מרגיש את התופעה הזו.

 

הדרך היחידה לדעת, היא לפרק ולבדוק.

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

או.קי. עם אני כבר מכניס למוסך ומפרקים אז כבר עדיף להחליף את הקלאץ והמחזיר שמן?

 

וגלעד תודה על העזרה =) דרך אגב איך השגיאות? יותר טוב לא?

עוד שאלה לי אלייך לפעמים ממש בתחילת הנסיעה(כאשר האוטו קר) אין את התופעה אבל לא תמיד פעם כן פעם לא, איך זה נראה לך? יותר דומה לנזילת שמן?

תשמור על הש....רכב, והוא ישמור אלייך :roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5574 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...