Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אופניים בוחרים לפי הצבע? (חסמו אותי בפורום "שאלות של נודניקים מתחילים")


falou
שימו לב! השרשור הזה בן 5571 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני מחפש אופניים לאשתי ולי (זוג אחד בינתיים לשימוש שנינו. הפרש הגובה ביננו זניח). אופני הרים בסיסיות, אבל ממותגות (יענו כאלפייה וחצייה). הם לא ייראו יותר משבילים ואני לא אתקדם בסולם התחביב. אני אוהב את העור שלי חלק ומתוח ואת העצמות שלי שלמות ומחוברות אחת לשנייה. הייתי בחשמונאים בת"א ולאחר התייעצויות ברור שאין ממש הבדלים בין היצרנים באותה רמת מחיר.

 

אומרים המבינים: "תבחר לפי מה שנוח לך".

(אה, כן, ואל תקנה אופני City לא חשוב מה אשתך תרצה, כי זה יהרוס את שארית המקובלות החברתית הסבירה שעוד נותרה לך).

 

אנא עארף מה נוח לי...

לא רוכב מגיל 16 בערך. פשוט רכבתי קצת על אופניים בכיפור האחרון וזה, נו, כמו לרכב על אופניים. לא שוכחים. ופתאום בא לי החשק. אם נחזור לעניין, אין לי איך לדעת מסיבוב של דקה מה נוח לי או מה יהיה נוח לי אחרי שעתיים של רכיבה. אין לי ניסיון, אין לי קנה מידה, לא מבין בזה. אפילו בעניין הכסא (אוכף זה משהו ששמים על סוס, מוכרים פלצנים!) הבנתי שהנוחות היא עניין אישי ולא בהכרח מה שמרופד לא יחסום את זרימת הדם לאיברים חיוניים, כך שאין מה להשקיע ישר בכסא משודרג במעמד הקנייה.

 

אממה, מכל בחינה אחרת הכל אותו הדבר. לפעמים פשוט זהה. מה שאפשר לשדרג לא משנה לי כלום. בולם 100 או 70, אותו הדבר בשבילי. חישוק כפול - לא צריך לצפלון כמוני. בלמי דיסק' - בטח שלא וגם אם כן לא משלם. מחיר - אין הבדלים

אז מה נשאר, לבחור לפי אלו נראות יותר טוב?

זהו?

 

או שאני מפספס משהו שאולי עושה איזשהו הבדל ששווה להתחשב בו? או שפשוט לקחת את האישה ולתת לה לבחור את אלו שהכי יפות בעיניה?

 

אני מזכיר, האופניים לרכיבה קלה במרחבי פארק הירקון + אולי שביל פה ושם בעתיד.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

האמת שהפרשי הגובה בינך לזוגתך לא בהכרח משנים. הפרופורציות באופני נשים שונות מאופני גברים, ולא רק הגודל, אבל זו סתם הערת ביניים שבאה בהתחלה.

כמה המלצות, מעין כללי אצבע:

1.אופני זנב קשיח (בולם קדמי בלבד) יותר זולות, קלות וקשיחות משיכוך מלא (בולם קדמי ואחורי).

2.שלדת מסגסוגת אלומיניום תהיה קלה יותר משלדת ברזל/פלדה, יקרה יותר וקשיחה בהרבה (השלדה עצמה משמשת כסופג זעזועים סביר אם אינה עשויה אלומיניום).

3.לחשוב על אופניים יד שניה, כי בטווח מחירים של 1-1.5K, אתה בקושי מתקרב לתחום האופניים הממותגות מהמדף, ומה שתוכל לקנות במחיר הזה עלול להוציא את כל החשק מהנושא.

4.אופניים בעלות ישיבה זקופה יהיו נוחות יותר ואיטיות יותר (להבדיל מתנוחת רכיבה הדומה לאופני כביש - שם אתה שכוב לאורך השלדה).

 

 

מה הסיבה להתעקש על אופנים ממותג? התחלתי לרכב על אופני מדבקה ב200 ש"ח, נטולות כל משכך זעזועים, ולרכיבה עירונית הן מספיקות ביותר, ושימשו אותי גם ברכיבה הקשה בשטח, כולל סינגל-טראקים, עד השדרוג המתבקש.

 

 

 

וכמובן, גם בפארק הירקון - צריך קסדה! ונצנץ, ומשאבה, ועוד אביזרים נלווים שבלעדיהם אתה יכול למצוא את עצמך סוחב את האופניים כל הדרך הביתה.

 

 

עריכה - לגבי זרימת הדם לאיברים חיוניים, יש כסאות עם חור שמטרתו לאפשר זרימת דם תקינה פחות או יותר.

דווקא הכסאות המרופדים עם הג'ל לא מומלצים.

מה חתימה? תתפשטי!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל זוג מחברה סבירה במחירים כאלה ודרישות כאלה יתאים , תוסיף פס גומי ופאסט בפנימית, ולא הייתי מזניח את החישוק הכפול.

לגבי הצבע , שלי לבנות (מלשון לבן ) , מתלכלך בקלות אתה יודע....

 

דווקא בכיסא אולי כן כדאי להשקיע קצת , אבל את זה תמיד אפשר לשדרג אחר כך.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה למי שהגיב:

 

כל זוג בטווח המחיר הרצוי יעשו את העבודה

 

אני יודע. זה מה שכתוב בהתחלה. השאלה באיזה מהם לבחור.

 

האמת שהפרשי הגובה בינך לזוגתך לא בהכרח משנים. הפרופורציות באופני נשים שונות מאופני גברים, ולא רק הגודל, אבל זו סתם הערת ביניים שבאה בהתחלה.

 

אני יודע, וזה בייחוד בולט ביני לבין אשתי, שאני גבוה ממנה בכ-4 ס"מ, אבל קצר ממנה ברגליים. בכל מקרה, כרגע אנחנו קונים זוג אחד.

 

1.אופני זנב קשיח (בולם קדמי בלבד) יותר זולות, קלות וקשיחות משיכוך מלא (בולם קדמי ואחורי).

2.שלדת מסגסוגת אלומיניום תהיה קלה יותר משלדת ברזל/פלדה, יקרה יותר וקשיחה בהרבה (השלדה עצמה משמשת כסופג זעזועים סביר אם אינה עשויה אלומיניום).

3.לחשוב על אופניים יד שניה, כי בטווח מחירים של 1-1.5K, אתה בקושי מתקרב לתחום האופניים הממותגות מהמדף, ומה שתוכל לקנות במחיר הזה עלול להוציא את כל החשק מהנושא.

4.אופניים בעלות ישיבה זקופה יהיו נוחות יותר ואיטיות יותר (להבדיל מתנוחת רכיבה הדומה לאופני כביש - שם אתה שכוב לאורך השלדה).

 

1. כאמור, התקציב מגדיר שיכוך קדמי בלבד. אני לא אקנה לא משוכחות, בגלל הפינוק.

2. כנ"ל - מסגרת אלומיניום.

3. יד שנייה - צריך לדעת איך לקנות. אין לי סבלנות לזה. אופניים באלפייה וחצי יוציאו לי את החשק? למה? לא נוסעות טוב?

בטוח נוסעות יותר טוב ממה שאני הייתי רגיל לרכב עליו לפני 20 שנה...

4. הבנתי. אני הולך על נוחות. מהירות לא משתלב אצלי עם הצורך לשמר את הגוף שלם...

 

מה הסיבה להתעקש על אופנים ממותג? התחלתי לרכב על אופני מדבקה ב200 ש"ח, נטולות כל משכך זעזועים, ולרכיבה עירונית הן מספיקות ביותר, ושימשו אותי גם ברכיבה הקשה בשטח, כולל סינגל-טראקים, עד השדרוג המתבקש.

 

למה?

כי אני יכול להרשות לעצמי שלדה קלה ובולם זעזועים. אני גם יכול להרשות לעצמי 24 הילוכים ובלמי דיסק, רק שאני לא מוציא כסף על יתרונות שלגבי יהיו רק על הנייר

 

אבל העיקר הוא שאני לא כל כך מבין את הנקודה שלך. מצד אחד, חדשים באלף וחצי יוציאו את החשק ומצד שני מדבקה ב-200 זה טוב מספיק?

לא מבין את ההגיון.

 

כל זוג מחברה סבירה במחירים כאלה ודרישות כאלה יתאים

 

אז שורה תחתונה זה לעשות סיבוב קצר אני והאשה ולקנות לפי הצבע...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל העיקר הוא שאני לא כל כך מבין את הנקודה שלך. מצד אחד, חדשים באלף וחצי יוציאו את החשק ומצד שני מדבקה ב-200 זה טוב מספיק?

לא מבין את ההגיון.

 

יכול להיות שזה היה קצת לא ממוקד, פשוט תיאור של ההתנסות האישית שלי. אופני מותג באלף ש"ח שיצא לי לרכב עליהן היו כבדות יותר, מגושמות יותר, פחות יעילות והרבה פחות מספקות מאופני מדבקה ב200 שח (במקרה הזה, האופניים היו מרידה קלהרי 520).

 

הנקודה היא שלפעמים, רכיבים לא מושקעים שהחברה מתקינה באופניים יכולים להוריד מחווית הרכיבה. למשל עדיף מזלג נטול שיכוך מאשר בולמים גרועים במיוחד, או מערכת בלימה בסיסית שעובדת טוב מאשר בלם דיסק שלא מאפשר לך שום רגישות על הבלמים.

 

ואולי מעל הכל, הציפיות.

אתה לא מפתח ציפיות מאופניים שרכשת ב200 ש"ח. לעומתן, אופני מותג ב1500 ש"ח מגיעות עם סוג של הבטחה איתן.

 

 

 

מקווה שהבהרתי את עצמי.

מה חתימה? תתפשטי!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה דברים שלא הזכירו -

גם בין שילדות אלומיניום יש הבדלים משמעותיים מאוד במשקל, לכן מומלץ לבדוק את משקל האופניים יחסית לאחרות.

בנוסף, כל שילדה מקנה תחושה אחרת לרוכב, לכן מומלץ לרכב על מספר אופניים ולהחליט על המתאימות ביותר לכם

ולא להסתמך אך ורק על הנתונים היבשים.

 

כמו שאומי הזכיר, חישוק כפול הנו בגדר חובה (וגם לא כ"כ יקר עד כמה שאני זוכר), אתה לא תאמין באיזה קלות חישוק רגיל עלול להישבר.

 

אם יש לך זמן וכוח (וגם מזל), יש מציאות מטורפות ביד שניה, אני לפני 5 שנים קניתי אופני ראלי A-500 ב-500 ש"ח

ועד היום אני נהנה מהם. חבר שלי קנה מעט אחרי איירון-הורס עם בלמי דיסק ב-700 ש"ח.

 

לגבי האופני מדבקה.... well, אתה לא נוהג בדבר כזה, נכון?

No worries 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עפר, בקשר לעצמות אחרי הפעם הראשונה מכניסים פלטינות ואז הן הרבה יותר חזקות (ואז מקסימום הן יתעקמו ולא ישברו).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואולי מעל הכל, הציפיות.

 

אין לי ציפיות כי אין לי נקודת התייחסות, אבל הבנת את הנקודה. תבין, בשבילי עצם זה שיש בולם זה חידוש נעים...

 

tzahico - הבעיה שאין לי נקודת התייחסות זה שברכיבה של כמה שניות הכל מרגיש פחות או יותר אותו הדבר. אני מניח שברכיבה ארוכה יהיו הבדלים, אבל אז אין נקודה להשוואה.

 

בקיצור, אני אלך עם אשתי, נמצא את אלו שמתאימות לשנינו בצורה אופטימלית וניתן לה לבחור לפי הצבע.

 

לגבי מציאות ביד שנייה, גם אם אוציא באותו כסף אופניים ה-רבה יותר טובות, היתרונות שלהן לא ישנו לי, למיטב הבנתי, ואני לא ארגיש בהבדל.

 

נ.ב. מרידה זה מוצר מדבקה?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאני גבוה ממנה בכ-4 ס"מ, אבל קצר ממנה ברגליים.

 

זה בסדר. עם האורך של הרגל השלישית שלך זה מתאזן.

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במבי, יש לי יופי של אופניים בשבילך:

 

attachment.php?attachmentid=174177&stc=1&d=1254765099

 

והמחיר - ללא תחרות!

IMG_1330.jpg

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש קטע כזה אצל רוכבי אפניים מקצועיים, שהם נוטים לבלבל רוכבים מתחילים עם 1001 מושגים ודרישות שסותרות את עצמן. איכשהו יוצא שכל אחד שרוצה לרכב קצת על אפניים בפארק הירקון צריך להוציא על התענוג לפחות 3K ש"ח כדי שיוכל להרשות לעצמו להכנס לגוורדיה.

 

אתה לא צריך חישוקים כפולים, שיכוך אחורי, בלמי דיסק או מעבירי הילוכים מהמילה האחרונה.

גם משאבה וערכת תיקון לא צריך, בטח שלא בשביל השבילים של פארק הירקון. כמו שכתב אומי, פס גומי ופנימית עם ג'יפה עולים כמה עשרות בודדות של שקלים לכל צמיג ויגנו עליך בצורה מעולה בשבילים של הפארק. כשתצא לכבוש את היערות של קק"ל תצטייד בערכת מג'קיוור לתיקוני דרך.

 

ב1500 ש"ח אפשר לקנות יופי של אפניים, אולי לא בחנויות האקסלוסיביות של רחוב החשמונאים אלא בחנויות קטנות וסולידיות יותר. כנס, תעשה סיבוב, תן לאישה לבחור את הצבע וסע לשלום. כשתרצה לשדרג תמיד אפשר למכור את הזוג הנוכחי ולהמשיך הלאה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במבי, יש לי יופי של אופניים בשבילך:

 

נראות לי עדינות כאלו, שיבלו כל היום בתיקון...

 

זה בסדר. עם האורך של הרגל השלישית שלך זה מתאזן.

 

אם לא למעלה מזה!

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

falou

 

תיגש לחנות רוזן מינץ הקרובה לביתך.

תרכוש לך 2 זוגות אופניים של חברת GT.

הדגם שלהם הוא AVALANCHE.

בדגם זה יש 3 רמות גימור לפי סדר יורד:

1

2

3

 

תיקח את הAVALANCHE 3 ואל תתפתה לרמות האבזור הגבוהות יותר, אין לך שום צורך במכלולים השונים בינהם למען הדרישות שלך.

 

יש להם גם דגם כזה שהוא מיוחד לנשים, הגאומטריה היא מעט שוה ומתאימה יותר למבנה הגוף של נשים(מבחינת זוויות וכמובן מרחקים בין הגוף לבין הכידון).

 

הדגם שאמור לעניין אותך זה GT-AVALANCHE 3, ייתכן והוא גם יתאים לזוגתך:

http://www.rosen-meents.co.il/?CategoryID=259&ArticleID=1627&Page=1

 

הדגם הספציפי שמותאם לנשים הוא הזוג הנ"לGT-AVALANCHE 3GTW, הW מסמן WOMEN:

http://www.rosen-meents.co.il/?CategoryID=259&ArticleID=1779&Page=1

 

 

זאת ההמלצה הכי טובה שאני יכול לתת לך בהנתן התקציב הנ"ל.

 

מדובר על אופניים עם השילדה הכי טובה בטווח מחיר הזה, הם קלות(סביב ה12ק"ג) ומאוד נוחות בגיאומטריה.

 

ולמען הסר ספק, אין לי כל קשר לרשת חנויות רוזן מינץ.

להיפך אני דווקא לקוח של מצמן את מרוץ:).

under construction..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

.

 

אתה לא צריך חישוקים כפולים,

 

עם כל מה שכתבת אני מסכים , חוץ ממה שבציטוט .

מהנסיון הקצר שלי, הג'נטים הרגילים היום חלשים בהרבה מהג'נטים של פעם , ככה שנפילה קטנה או ירידה קבועה של המדרכה ביציאה מהבית תוך כמה חודשים תיצור שמיניות .

חישוק כפול זה לא מעצורי דיסק מחוררים , ולא מעבירי הילוכים מהמילה האחרונה ,זה פשוט מחזיק ליותר זמן , גם אם אתה לא רוכב דאון היל .

 

falou שתבחר איזה צבע שהיא רוצה רק לא לבן .

מנסיון ...

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...