Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6113 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

כבר הרבה זמן אני מחפשת רכב (רציתי להתחיל את השנת הלימודים עם רכב אני מקווה שעוד אפשר...)

אני מחפשת רכב קטן נפח 1300 אמין חסכוני בדלק ולא מרבה לראות מוסכים.

רכב שאסע איתו על הקו רחובות ת"א 3 פעמים בשבוע. המליצו לי ללכת רק על רכבים יפניים!!!

לכן אני התמקדתי בחיפושים על סוזוקי סוויפט דייהטסו שרייד. בתקציב עד 30K .

אני ממש אשמח להמלצות שירחיבו לי את מסגרת החיפוש

ועדיין יענו לבקשת האמינות והחיסכון.

 

תודה :)

פורסם

שיירד זה בחירה מעולה, אבל לדעתי 30K זה די הרבה ביחס לדרישות שלך

אם את מחפשת רכב ללימודים וחסכוני לדעתי תקני משהו ב10K-15K תחסכי את השאר.

 

את יכולה לקנות מאזדה 121 בשנתונים 96-98 ב10K בערך, רכב חמוד קטן חסכוני ואמין בטירוף מאוד מתאים ופופולרי בקרב סטודנטיות, אפשר כמובן גם שיירד שתעלה קצת יותר יקר אבל גם חסכונית מאוד ואמינה.

פורסם

קשה למצוא רכב קטן וחסכוני בתקציב הזה שגם טופל היטב ונמצא במצב מכני סביר. אבל זה שקשה לא אומר שצריך לאבד את הסבלנות.

 

הסוויפט מתאימה למי שמחפש מקרר עם מנוע והגה. מינימום רכב עם מינימום פינוק במקסימום אמינות וחסכונות.

השרייד קצת יותר נעימה (אין לי מילה טובה יותר) בשנתונים המתקדמים אבל זה עדיין לא רכב חלומות.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...