Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8591 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
טוב, אז אני נדחף גם לפה..

האם ההשפעה של הוספת סוסים, בעקבות הורדת ממיר, היא בכל מכונית?

דבר שניניני, אם אני מחליט שאני רוצה להוריד את הממיר אצלי באלפא (הוא בטח כבר אטום..!), והיות וזה לא רכב חדש. יש סיכוי שיכשילו אותי בטסט בגלל CO?.

אם כן מתנפלים עלי בגלל ה-CO, מה אני נדרש לעשות??

 

Xודה!!, וגלעד, מזל טוב!!..

השיפור מתבטא לא בכל מכונית אבל ברובם.

אורך החיים הממוצע של ממיר הינו 6 שנים, אחרי תקופת זמן מוגבלת זו הממיר נסתם ע"י תוצרי פרוק של התהליכים הכימיים המתרחשים בתוכו ומשמש כ"צוואר בקבוק" במערכת הפליטה של הרכב.

זאת הסיבה שדווקא ברכבים שגילם מעל 6 שנים הסרת ממיר תהיה אפילו בעלת ערך מוסף.

 

בקשר לממיר באלפא - אנחנו מדברים על אלפא סוד לא?

למיטב ידיעתי אין ממיר באלפא סוד, ליתר ביטחון הייתי בודק באתרים שונים באינטרנט כדי לוודא.

 

יכולים "להתנפל" עליך בטסט על פליטת מזהמים, זה אחד מהקריטריונים שאותם רכבך מחויב לעבור בבדיקה השנתית.

עם זאת ציפור קטנה לחשה לי שאין בעיה מיוחדת לעבור טסט בהצלחה גם אם לא עומדים בתקנות זיהום האוויר המוגדרות, זאת כל עוד אתה אדם נדיב ופילנטרופ ידוע - ודי לחכימא ברמיזא!

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

בקשר לממיר באלפא - אנחנו מדברים על אלפא סוד לא?

למיטב ידיעתי אין ממיר באלפא סוד, ליתר ביטחון הייתי בודק באתרים שונים באינטרנט כדי לוודא.

 

יכולים "להתנפל" עליך בטסט על פליטת מזהמים, זה אחד מהקריטריונים שאותם רכבך מחויב לעבור בבדיקה השנתית.

עם זאת ציפור קטנה לחשה לי שאין בעיה מיוחדת לעבור טסט בהצלחה גם אם לא עומדים בתקנות זיהום האוויר המוגדרות, זאת כל עוד אתה אדם נדיב ופילנטרופ ידוע - ודי לחכימא ברמיזא!

 

YUP..

 

בקשר לממיר, אולי מישהו יכול להסביר לי איך הוא נראה? יש כזה מיכל שאליו מתחבר ה"דוד". מ-ה זה?

 

ונוסיף למפה עוד שאלה מעניינת ביותר!.

נגיד ומישהו, שיש לו אלפאסוד, מחליט יום אחד להחליף את הצנרת במכונית לצנרת 2.5'. האם שינוי זה יתרום לאותה אלפא, בהספק ? או לחילופין "תגובת דוושה יותר בריאה"?, אה ושכחתי, אותו מישהו רוצה יציאה שנראת סטנדרטית ביותר, ולא רוצה רעש של "וווורוווום", יש אפשרות "להסתיר" את השיפור הזה?

 

טוב סיבכתי ואין לי כח לעבור על זה.. מקווה שהבנתם..

פורסם
טוב, אז אני נדחף גם לפה..

האם ההשפעה של הוספת סוסים, בעקבות הורדת ממיר, היא בכל מכונית?

דבר שניניני, אם אני מחליט שאני רוצה להוריד את הממיר אצלי באלפא (הוא בטח כבר אטום..!), והיות וזה לא רכב חדש. יש סיכוי שיכשילו אותי בטסט בגלל CO?.

אם כן מתנפלים עלי בגלל ה-CO, מה אני נדרש לעשות??

 

Xודה!!, וגלעד, מזל טוב!!..

 

הממיר היחיד שעשוי להיות לך באלפא זה ממיר של "ערוצי זהב" או "תבל" :twisted:

 

לגבי ה-CO ,גש לקרבורטוריסט ,2 דקות עבודה.

:roflmao:

אתה רציני? אין ממיר באלפא?? חח...

בקשר לקרב'יסט, הוא יסדר את זה ע"י כיוון??

 

אין ממיר באלפא , או בכל רכב אחר מהמודלים ההם.יותר מזה ,אין מצב לשים ממיר על רכב עם קרבורטור. רמת הדיוק הנדרשת עבור שריפת גזים כזו שלא תסתום את הממיר תוך שבוע יכולה להיות מושגת רק ע"י מערכת הזרקה מגובה בחיישנים.

 

הקרבורטור -אכן כיוון (בהנחה שאין לך חלקים שכבר סיימו את חייהם המועילים ,דיאפרגמות וכאלה).

פורסם

נסעתי לבייתי וחזרתי.....יש בידי את הקוד!!!

ניתקתי את המצבר.....אגב לא צריך לנתק גם את הפלוס וגם את המינוס נכון?!

מספיק אחד מהם לא?!

בכל אופן חשמל אין ברכב אז אני מתאר לעצמי שאני בדרך הנכונה...

עוד 45 דקות אני אחבר אותו חזרה ...ישים קוד ויניע.....

בחוץ יורד מבול אז נסיעת מבחן רק מחר בבוקר בדרך ללימודים...

אגב 3 כ"ס זה מספיק לי כרגע...כל סוס מבורך אצלי ברכב...

אני מקווה שבטסט לא יקפצו עלי....בכל אופן אני אשחק אותה ילד מפגר עם ראלי

כאשר ישאלו אותי אם בככל "בחור איפה הממיר"?

אני אענה: "מה זה ממיר"?

אני מקווה שלהיות דפוק לכמה דקות ישחק לי ויעזבו אותי בשקט...

אגב: בכוונה הורדתי את הממיר עכשיו על מנת שהצינור החדש יספיק להתלכלך

...שלא יראה חדש הממזר....

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם
טוב, אז אני נדחף גם לפה..

האם ההשפעה של הוספת סוסים, בעקבות הורדת ממיר, היא בכל מכונית?

דבר שניניני, אם אני מחליט שאני רוצה להוריד את הממיר אצלי באלפא (הוא בטח כבר אטום..!), והיות וזה לא רכב חדש. יש סיכוי שיכשילו אותי בטסט בגלל CO?.

אם כן מתנפלים עלי בגלל ה-CO, מה אני נדרש לעשות??

 

Xודה!!, וגלעד, מזל טוב!!..

 

 

אני לא בטוח אבל אני חושב שאת הממירים הקטליטיים האלה התחילו לשים איפה שהוא בשנות ה90', ככה שלפי זה אין ברכב שלך ממיר.

 

 

אבל אני לא סגור על זה ככה ש....

HU - RFX 9210

AMP - SONY XM-222

SPL 500W MONOBLOCK

REAR - KENWOOD KFC M6930

COMPONENT - MOREL DOTECH 6 MK2

SUB - BAZOOKA 10 " ELW1014

 

הותקן בsound FX .

פורסם

ממירים התחילו לשים לרכבים מעל 2000 סמ"ק משנת 92

ולרכבים הקטנים יותר משנת 94.

שוב, זה במידה ואני לא טועה.

לגבי הפחד שיגלו את הביטול של הממיר בטסט, הסיכוי הוא קטן.

אתה עובר גם בלי ממיר את בדיקת הזיהום אויר (מנסיון),

הבעיה היחידה שיכולה להיות זה אם הבחור שיושב בתעלה

מתחת לאוטו יחליט לבדוק בקפדנות ויראה שאין לך ממיר

פורסם

ראשית כל,

באלפאסוד אין ממיר !!!!!!!!!!! אבל אם תמשיך להתעקש, אנחנו נכניס לך אחד... :lol:

 

ממירים הוכנסו לשימוש עוד בשנות השמונים, בעיקר ברכבי יוקר בהם עלות הממיר היתה זניחה יותר ביחס לעלות הרכב. לדוג' ה BMW שהיתה לי בקנדה - היתה שנת 87 עם ממיר (מנוע 2500).

 

במנוע הבוקסר של אלפא מהשנים ההם הותקנה מע' פליטה סטנדרטית. ע"י החלפת סעפת הפליטה לזו לספורטיבית, ניתן להשיג שיפור משמעותי של כ-%10 במנוע המצוייד ב-4 קרבורטורים ובתנאי ששאר מע' הפליטה בסדר. ע"י שיפור כל מע' יניקת האוויר והפליטה יחדיו ניתן להגיע לשיפור של כ-%15 ויותר !!!

מנוע הבוקסר הזה, הוא אחד מהמנועים עם הכי הרבה פוטנציאל לשיפור.

 

החסרון הוא, שבכדי לשמור על כח המנוע בצורה אופטימלית, צריך לכוון את הקרבורטורים כל שבוע או לכל היותר כל שבועיים. עניין של רבע שעה.

 

אגב,

הבעיה באלפאסוד אינה להוצא יותר כח, אלא להעביר אותו לכביש, מפני שהדיפרנציל שלה לא יודע לטפל בכח רב והרכב מתחיל לשייט לצדדים בזינוק.

 

דני G.

פורסם

בוולקן שהיתה לי הורדתי ממיר ואכן פה ושם ( בעיקר שם... ) הופיעו באק-פיירים .

 

בכל מקרה אם היתה תחרות לבאק פאיירים אני הייתי זוכה במקום הראשון !

 

כמו שנאמר "אין כמו פורד אסקורט %$ ^%^ עם הזרקת K !!!! ( אפילו עכשיו כשאני מקליד היא נותנת דלק והרכב עומד !!!!! )

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

×
×
  • תוכן חדש...