Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6133 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם לא מזמן רכשתי סאב IDMAX 12 אינצ' בתיבה מותאמת.

הסאב מישום מה לא מורגש. הוא מוגבר על ידיי AUDISON LRX 1.1 K

ניסיתי להפוך פאזות לא עוזר.

הסאב חתוך מהפאנל ב 80HZ ומטה בסלוף 24

ניסיתי לשחק עם הכיוונים אבל זה עדיין לא שם.

יש לי רכב מדגם מאזדה 3

יש לי סט בקידמת הרכב הרץ היי אנרג'י שמוגבר על ידי אודיסון LRX 4.1

כל הדלתות אטומות ביריעה וחצי של דיינמט חוץ מהפגז'

מה לדעתכם הבעיה??

פורסם

אם הבעיה היא לא בסאב עצמו אז זה רק עניין של כיוונים.

 

1 ) תבדוק את הגיין

 

2) תשים לב שאין הנחתה על הנחתה, זאת אומרת שיש חיתוך מהמגבר וגם מהרדיו דיסק

 

3) יש מגברים כמו סאנדאון שיש לו קרוס מובנה שלא ניתן לבטל, תבדוק שיש אפשרות במגבר שלך של FLAT, אם אין תנסה לבטל את החיתוך מהרדיו דיסק ותשתמש בקרוס של המגבר.

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם

ניראה לי מוזר מאוד הסיפור, אצל צביקה אותו סאב ישב על אותו מגבר, ורכב הרבה יותר בעייתי מבחינת אפקט באס ולא הייתה בעיה. קצת קשה לענות לך בצורה מדוייקת. זה יכול להיות התקנה לקויה או לחילופין כיוונים לא נכונים או משהו לא תקין באחד מרכיבי המערכת.

פורסם

יש לי מאזדה 3 התנגדות הסאב 2 אום זה 2 סלילים של 4 המגבר מוציא 750WRMS.

לפני הסאב הזה היה לי אותו IDMAX 12 עם התנגדות של 1 אום והיית אותה בעייה.

יכול להיות שזה בגלל האיטום שנמצא במגש האחורי ברכב? אטמתי רק אותו

פורסם

750RMS צריך להרעיד את הרכב לא?

אצלי 300 והאוטו בויברציה ציה ציה :shock:.

לדעתי החיתוך לא תקין משהוא מונע מהתדרים הנמוכים לעבור .

אגב אצלי הוא חתוך ב 125 ומורגש יותר מאשר הוא חתוך על 50 , [ קומפוננט סיני צריך לכסות חורים:cry:].

מה זה לא מורגש תן הסבר פרט ונמק.

:-)SUB-JBL 275W

:-)AMP- HERTZ EP-4 380W

פורסם

היה פה לא מזמן ת'רד שעסק במגבר מסדרת LRX 4 ערוצים ומתברר שהיה צריך להרכיב שם נגד ייעודי לעבודה בגישור מול סאב.

 

אני לא יודע מה הסיפור עם המונובלוק הפעם אבל נראה שמגברים של אודיסון דורשים שהגורם שמתקין אותם ידע מה הוא עושה ויעבור על חוברת ההפעלה של המגבר.

 

מציע לך לעשות את אותו הדבר ולבדוק אם לא שכחת או לא שמת לב למשהו.

 

מציע לך בחום להתייעץ עם חבר פורום בשם LEONM13

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

יש לי ר"ד של אקליפס CD7100 ואני מבצע את החיתוכים דרכו והמגבר נמצא על FULL RANGE

ככה שלא ניראה לי שיש קשר לנגד.

פורסם

לאנוס, זה שטויות.

 

נLRX מונובלוק לא דורש שום דבר, עובד כמו נינג'ה.

 

לבחור יש בעיה במערכת ולא שום דבר שקשור למגבר.

 

הסאב הזה לא אמור רק לזוז אלא אמור להיות לא נעים לשבת ברכב:).

 

צריך לכוון את המערכת.

גל, אם אתה צריך עזרה בעניין, אתה מוזמן לפנות אליי ואני אשמח לעזור לך בנושא הכיוון של הסאב.

צריך לראות פיזית מה קורה אצלך במערכת בכדי להבין בדיוק מה הבעיה.

אך לפי מה שאתה מתאר,ייתכן שזה בעיה בהתקנה, אולי נושא של חיווט לא נכון או מתאים וכו'.

 

אגב, אם אני זוכר נכון ראיתי אותך עם הרכב אצל חזי בהרצליה? ייתכן?

 

בכל מקרה, אם תצתרך עזרה דבר איתי, אני אוכל לעזור לך בשמחה.

 

ניר,

under construction..

פורסם

מ-ו-נ-ו-ב-ל-ו-ק :-D

 

ידעתי שפספסתי משהו :?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...