Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6146 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לגבי רכיבים של ויפה אני חושב שהכתובות הכי טובות הן איתמר, אליקו וDANNI שעשו לרכיבים השוואה רצינית אל מול מוראל ונדמה לי שפוקל.

 

לי אין שום יכולת לחוות דעה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

הוא יכול לתפקד מעולה כמיד ריינג' ברכב.

 

מחיתוך נמוך של כ200HZ ועד כ6000-7000HZ הוא יכול לקחת את התחום הזה בעיניים עצומות.

 

תשלב אותו עם טוויטר שיודע לעבוד דומיננטי בתדרים הגבוהים מעל 6KHZ ביחד עם וופר חתוך ב200HZ ומטה ויש לך סט 3 חלקים מעולה.

 

אני חושב שהאידיאל יהיה לשלב אותו עם הויפה פרימיום ליין 7 אינטש כמו שהיה לאיתמר.

 

הטוויטר זה כבר לשיקולך.

 

אבל למען הסר כל ספק, בתור מיד הוא יכול לעבוד מצויין.

under construction..

פורסם

האמת הוא כרגע להוסיף אותו לסט-אפ הנוכחי שלי: MT22 ומיד דוטק MKII.

 

אם הוא באמת יעשה עבודה טובה ויתפנה תקציב, להתקין זוג שביעיות בדלתות.

 

ועכשיו לפאנץ' ליין: הוא במבצע של 8.5$ במדיסאונד.

מתחדשת*

פורסם

כן, העלות שלו היא אומנם נמוכה, אבל אל תשכח את המשלוח ואת המכס+מע"מ.

 

אני הייתי מביא אותם רק בשביל לבדוק איך זה בפועל מתבטא ברכב.

 

למרות שאתה יכול למצוא CDM54 במחירים מעולים גם ביד שניה שזה מיד שמתבקש על הסט אפ שלך.

 

תראה איך יוצאות העלויות ותעשה את השיקול.

 

מבחינה מקצועית, אני חושב שכדאי אולי לנסות אותו, מקסימום תבנה ממנו רמקול למחשב:).

under construction..

פורסם

אני מאוד בעד הCDM במקרה של סט שהוא כולו מוראל.

 

אבל אני גם מאוד בעד רכיב פול ריינג' או מיד שיכולים לרדת עד ה200 הרץ - זה מקנה לך יכולת להשתמש בHU שתומך 3WAY בשביל להרים סט שלושה חלקים קדמי מלא, כל מה שאתה צריך עכשיו זה מונובלוק שחותך בסלופ גבוה ושיכול לשנות פאזה אם צריך - רצוי גם סלופ אבל זה די נדיר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

האמת שהכיוון הוא לחבר את המיד (איזה שלא יבוא) על אותו ערוץ הגברה עם הטויטר בעזרת קרוס פאסיבי, ערוץ בודד למידבאס וערץ בודד לסאב.

אני לא רוצה להוציא ערוץ בודד מהרדיו למיד-באס והסאב כי אז לא תיהיה לי אפשרות לטיים-קורקשיין וגיין שונה בין ימין לשמאל (במיד-באסים)

 

כנראה שהמידים ישבו צמוד לטויטרים (או בקורות או בקיקים), ככה שתיקון הזמנים שלהם והפרשי גיינים בין ימין לשמאל יהיו זהים (לכל זוג מיד+טויטר)

 

אבל גם לטנג-בנד יש אחלה פול ריינג'ים, וגם הדייטון "4 RS נראה ממש סקסי... TRUBLE!!!

מתחדשת*

פורסם

אני אגלה לך סוד

 

ברכב הפרטי שלי המידים והטוויטרים יושבים ביחד על הקורות והמידבאסים יושבים בדלתות ובזווית שבכלל לא קשורה -

 

אבל היות וכל הסט הזה יושב על ה4XS - הTC נקבע ע"י אותו הערוץ לכולם - וזה חסר משמעות מבחינת מרכוז :-P

 

תנסה בעצמך... תיתן את אותו הTC למידבאסים ולשאר הרכיבים של הסט הקדמי - היחסים הם ממש דומים והתחום תדרים שהמידבאסים מנגנים הוא גם ככה פחות כיווני משאר הרכיבים אפילו אם הם עובדים עד 600...

 

מה שמתקבל זה שקביעת TC זהה למידבאסים ולרכיבים על הקורה הוא בעל משמעות זניחה ביותר אם בכלל מורגשת.

 

ואתה שמעת ברכב הפרטי... גם רבים אחרים שמעו...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

כל זה טוב ויפה.

אבל אני לא רוצה לתת לסאב שיושב בגישור על ערוצים ימין ושמאל שני אותות במרווח של כמה מילישניות אחד מהשני, לא רוצה לגרום למריחה/ עיוות בסאונד שלו, או לגרום לבאס שבא מצד אחד ישמע חזק יותר מבאס של צד אחר, עקב הנחתה שונה של כל מיד-באס מהרדיודיסק.

 

אם הייתי רוצה ללכת על 3 חלקים קידמי בהפרדה מלאה, ו"להושיב" את הסאב על הערוצים של המיד-באסים, כנראה שלא הייתי קונה את ה 150.2 :wink:

מתחדשת*

פורסם

רומם,

 

רק כדי להבהיר את הנעשה במערכת הפרטית שלי -

 

יש לי שלוש יציאות למגברים ואני עובד במצב 2WAY+ סאב (קדמיים, אחוריים, סאב)

 

היציאה של הקדמיים אצלי יוצאת לEQ5 ומשם ממשיכה ל4XS.

 

היציאה של הסאב אצלי הולכת ישר למונובלוק ולכן אין שום השפעה של TC או EQ על הסאב... כל האיקולציה בכלל מתבצעת בEQ5, חיתוך התדרים ב4XS בתחום הנמוך של היציאה של הקדמיים, הסאב נשלט בנפרד לגמרי מהסט הקדמי...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

ברור.

מכיוון שאין לי תקציב לשישה ערוצי הגברה עבור הבמה הקידמית, אני מתכוון לחבר את המיד העתידי ואת הטויטר על ערוץ הגברה בודד בעזרת קרוס פאסיבי.

 

אם הקרוס יהיה מתאים, זהו הפתרון שלדעתי יוביל למינמום סיבוכיות ומירב האלגנטיות בהתקנה וכיוונים בתקציב כזה.

מתחדשת*

פורסם

יש בפורום ריצה בלתי מוסברת לעבודה בצורה אקטיבית כאילו היה הדבר- תורה מסיני.

 

אין שום דבר רע בקרוס פסיבי, רק צריך להתאים אותו לאלמנטים.

under construction..

×
×
  • תוכן חדש...