Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6171 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

יש לי סקודה פאביה שנת 2002 - מנוע בנזין ידנית.

לאחר טיפול 120000 והחלפת תושבת גיר שגרמה לרעשים בזמן החלפת הילוכים נוצרה לי בעיה חדשה:

בזמן שהאוטו "עומד" ברמזור או בפקק וכו' אני מרגיש רעידות באוטו (או חיתוכים כפי שמכנים זאת במוסך).

יש לציין שהרעידות באות והולכות כל מס' שניות ואינן קבועות.

בזמן שהמזגן עובד והטורים יותר גבוהים מרגישים את הרעידות פחות אך מרגישים.

במד הטורים לא רואים קפיצות חזקות אלא קטנות ולא שונות ממה שהיה בעבר.

האוטו (אני יד ראשונה) מטופל תמיד במוסך מרכזי סקודה וכך גם במקרה הזה.

במוסך בדקו במחשב ובדקו שוב את הטיפול שנעשה לי, בדקו מזרקים, מצערת, סרעפת בקיצור - הכל.

כפיתרון אחרון הם אמרו שיש לבצע כיוון שסטומים.

ואני שואל:

האמנם?

זה נראה לי תמוה.

מה אתם אומרים?

פורסם

למיטב זכרוני, גם אצלי (פביות 16V מודל 02 ו-06) הייתה התופעה הנ"ל - לא מדובר בתקלה, אלא באופי המנוע בעת כניסת צרכני חשמל לפעולה (מזגן וכדומה).

 

אגב, התופעה הנ"ל קיימת גם במנוע 1.6 16V בדור השני של הפביות.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

כן, הבעיה היא יותר כשאין צרכנים.

דווקא כשהמזגן לא עובד אני מרגיש רעידות חזקות יותר.

פורסם

ניסית לתדלק בתחנה אחרת?

 

תנסה גם לעבור לאוקטן 98 - שהוא האוקטן המומלץ והרצוי לפביה 1.4 16V (גרסת 101 כ"ס) בעקבות יחס הדחיסה הגבוה.

 

מניסיוננו, עם המעבר לאוקטן 98 היה שיפור בצריכת הדלק ופעולת המנוע הפכה מעט נעימה ושקטה יותר.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

  • ספונסר פורום
פורסם

לא ניראה לי שדיברו איתך על כיוון שסתומים מהסיבה הפשוטה

שברכב הזה ישנו מנגנון כיוון שסתומים הידראולי שמתכוונן מעצמו

תוך כדי פעולת המנוע ,המערכת הזאת אמינה מאד ולא סביר שיש תקלה איתה.

לדעתי יש להתחיל מניקוי יסודי של מצערת המנוע וכיוון בסיסי ,בדיקת משיכות אויר

ומערכת הצתה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

העניין הוא שניקו לי כבר את כל המערכת כולל מצערת, בדקו את כל המערכות ולא מצאו כלום.

אני מתדלק בתחנות דלק שתמיד תידלקתי ולא אצל חפרים.

ובכל זאת, הביאו "מומחה" שאמר שיש לבצע כיוון שסתומים.

האוטו כבר שבוע במוסך ועדיין לא מצאו תקלה.

  • ספונסר פורום
פורסם

זה שהרכב כבר שבוע במוסך רק עכשיו סיפרת לנו ,

אז אם כך יכול להיות שאצלך קרה היוצא דופן ובכל זאת יש

בעיה במנגנון כיוונון השסתומים .

האינטואיציה שלי אומרת שלא ,אבל אין לי רעיון אחר שאני יכול להציע .

 

בעצם יש לי ,תבקש מהם לנסות להחליף את מזרקי הדלק לאחרים משומשים ,רק לבדיקה,

זה שאולי ניקו אותם זה לא אומר כלום .

ואת זה אני אומר לך מניסיון על המנועים הספציפים האלו .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

×
×
  • תוכן חדש...