Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6173 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לדעתי אם זאת בעייה בייצור, היבואן חייב היה לקבל הודעה על הבעייה במיוחד שלישראל נשלחו כמה יחידות.

 

היבואן בכל מקרה היה צריך לשלוח מייל או להתקשר ל-ID ולשאול מה עושים.

 

כל הכבוד לדני על ההגדלת ראש וכל הכבוד ל-ID על לקיחת האחריות.

 

אני לא רוצה לחשוב על הסיטואצייה שהיבואן קיבל קיטים להחלפה ורצה כסף אם קח זה חמור.

 

נכון מי שאמר שמי ששילם על קיט מהסדרה הלא טובה צריך לקבל את כספו חזרה.

  • תגובות 137
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ואני גם חוויתי חוויה לא נעימה עם ה IDQ שלי.

 

ולרוני.נ

הכל טוב ויפה, אבל אל תשכח שבארצות הברית גם הלקוחות אחרים, ולא הלקוח הישראלי המכוער!

אז לא בהכל אמשים המוכרים והנותני שירות, צריך לפעמים גם להסתכל על עצמינו.

 

אז על אחת כמה וכמה,

אם אתה בתור נותן שירות מוביל זרם חדש ונותן שירות ברמה שאינה ניתנת כמותה בארץ,

לקוחות ישובו ואף יפרגנו לחברים שמסביבם.

 

בדיוק כמו שמסעדה / מלצר עם שירות טוב ידע להתמודד עם לקוחות "פלצנים"/מעצבנים/עמכות/מציקים או כל סוג אחר של לקוחות בכדי לקבל טיפ טוב או לחילופין בעל המסעדה בכדי לצור לעצמו שם ומעמד שמתאים למסעדה שלו.

 

אם פעם ישבת במסעדה, האוכל טעים, המלצר אדיב, המנות מגיעות כמו שצריך,שירות טוב אז על אף שהמחיר היה מעט גבוה אתה תחזור.

 

אך אם השירות היה מגעיל על אף שהאוכל היה ממש טוב לא תחזור! אתה לא תאהב שיתיחסו אליך כמו לכלב רק בגלל שהאוכל שם טוב.

 

אם אתה מאיר הערה למלצר ובפעם הבאה / באותו הרגע , מתקנים אתה מרגיש שחוללת שינו ואף שינוי קל אתה בטוח תחזור ואף תמליץ לחבריך.

 

אין שום סיבה שבעולם שנותן שירות יתיחס ביחס מזלזל "רק" מאחר והוא כבר לא לקוח פוטנציאלי (כבר יש לו מוצר הכי יקר שלי..)

כי אולי צביקה לא ירכוש עוד ID אך אח / חבר / סתם מישהו מהפורום ירצה רכיב של ID וישאל את צביקה מה הוא ממליץ?

פתאום צביקה יפתח לו מגילה על ID וגם המעגל השני והשלישי וכן הלאה יקבלו חו"ד שלילי על השירות.

 

ע"ע סיטרואן,

בשנים הראשונות שהגיעו לפה הסיטרואנים ההנדסת אנוש למכונאים היית גרועה,

מכונאים הוציאו שם רע לסיטרואן מאחר ולא היה להם את הידע או לחילופין היתה הרבה עבודה ביחס לסוברו DL (שהוא רכב מצויין)

מפה לאוזן עברה השמוע שסיטרואן הוא רכב חרא, אך אולי זה הטיפול שהיה חרא?

 

חו"ד של הלקוחות / מכונאים / ממליצים / עתונאות יכולה להרים ולהפיל מותג.

אני חושב ובטוח שאני יתן שירות כבעל עסק ברמה גבוהה ככל שניתן רק בכדי שאותו הלקוח הקטן ידבר עלי טובות.

כך מרחיבים את העסק.

 

כמובן שלא תמיד הלקוח צודק אך צריך גם להיות פוליטקאי ולהציג ללקוח שהוא חשוב ושבפעם הזו תבוא לקרתו על אף שהוא לא צודק, שיבין שאתה לא דג.

 

ואם הוא מגזים ניתן גם לנפנף אותו בעדינות, ולא בבלגאן.

 

אך ראשית תנסה לעזור לו.

בטוח שכיבואן יש לו כוח הרבה יותר מלקוח?!

 

 

זו דעתי בכל אופן.

רוני נ.

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם

זו העבודה שלו, לא?

 

לטפל בלקוחות שלו, בשביל זה הוא יבואן.

 

אם כך אז למה לי לרכוש ממנו? אני ארכוש לבד, יטפל בי לבד.

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם

חבל ועצוב לי מאוד שיבואן שלא מייבא את מוצרי ID הוא זה שפתר בסופו של דבר את הבעיה והביא את הסכסוך הזה לסיומו.

 

שאפו ענקי לDANNYG

 

חבל שהתגבוה של EDDY הגיע מאוחר מידי אחרי שיבואן אחר כבר עשה בשבילו את העבודה.

 

חבל שעתיד מגיב על סאב כל כך איכותי - מינימום סאונד... צריך לשנות את הכינוי מ"עתיד" ל"גורל אכזר" :-D

 

זה היה ברור שלסאב הזה יש תקלת ייצור ולא סתם פתחתי את הת'רד מול צביקה בשאלה של האם הוא בטוח שEDDY הוא הכתובת לתלונה הזאת - עובדה שהסיפור נגמר ע"י פניה ישירה ליצרן ע"י יבואן אחר - צביקה היה יכול לעשות את זה מראש ולכופף את ליאור מולטימדיה ולחסוך את כל הכאב הצער והמלחמה הזאת על גבי דפי הפורום.

 

אני אומר - לשמור את הת'רד הזה בדביק לזמן הקרוב למען כל בעלי הIDMAX באשר הם יוכלו לדעת למה הם זכאים.

 

ולדעתי - צריך לפנות לID עצמם בכדי לכפות פיצוי דרך ליאור מולטימדיה לכל אותם לקוחות אשר שילמו על תיקון של תקלה סדרתית.

 

מצטער - פניתי לאדי כבר אתמול בהודעה פרטית ואמרתי לו שה500 שקלים האלה יעלו לו הרבה יותר...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני לא מבין למה אדי הוא לא הכתובת , לכל מטבע יש 2 צדדים . אדי היה יכול לטפל בנושא מול ID אבל הוא בחר בדרך הקלה והריווחית והראויה לגינוי של לדרוש כסף בשביל לתקן .

את העבודה מול היבואן לא הלקוח צריך לעשות , את זה צריך לעשות היבואן . בשביל הגב הזה רוכשים מוצר מיבואן - בשביל שבעת הצורך יהיה מי שיטפל בו ולא יעשה על גבו קופה ו\או יאשים את כל העולם אשתו וגיסו בבעיות אחרות ומונפצות שגרמו לבעיות . היבואן הוא שצריך לטפל בדברים האלו , אחרת מה הטעם לרכוש דרכו ? עדיף להזמין מחול ולעבוד ישירות מול היבואן שהוא הגון וחכם .

 

אדי , את תגובתך איניני מבין בכלל , עושה רושם שרשמת אותה סתם כדי לצאת ידי חובה . בחרת לנהוג בצורה מסויימת ולאורך זמן , אל תנסה ליפות דברים . היבואן מאז ומתמיד גיבה את התקלות של הסאב ואף שלח סאבים חדשים חינם ולא רק קיט תיקון חינם , אז אל תנסה לעגל את זה שזה המחיר של קיט ולכן דרשת זאת מצביקה , אם היית מציג ליבואן את הסיפור כמו שהוא כמו שדני עשה ב 2 דקות היית אתה מקבל את התגובה ולא דני , אתה אבל בחרת בדרך הקלה של למכור קיט תיקון וחבל .

 

וזה שהיבואן הזמין את צביקה לקבל קיט חדש , תעשה לי טובה , אתה רושם את זה כאילו מגיע ליבואן פרס. אני אישית אם הייתי צביקה הייתי דורש סאב חדש לא תיקון ולא נעליים (ודורש סאב מהסדרה החדשה שבא טופלה בעית הממברנה , ולא סאב מהסחורה הישנה בארץ שהיא הסחורה הפגומה) , וזה שהיבואן מציע את הקיט חינם לא נותן לו נקודות זכות , אם לא השרשור הזה שדחק אותכם לפינה הייתם ממשיכים בגישה של האחריות פגה .

 

אני אישית חשבתי לקנות ממך דברים , אני שמח מאוד שלא עשיתי זאת.

פורסם

יואב, הוצאת את המילים מפי. כל מילה בסלע.

 

ובכן, עדכון:

 

בשעה 09:59 התקשר אליי EDDY, התעצבן, קילל וצעק. הייתי מצטט את פניניו אך זה בניגוד לכללי הפורום. לדידו הוא אינו חייב לי מאום מאחר והאחריות פגה כבר, ושאני יפנה לליאור מולטימדיה. בתגובה לשאלתי "והרי שילמתי לך ורכשתי ממך" ניתק לי הלה את הטלפון.

 

בשעה 10:04 התקשר אליי שמעון מ"ליאור מולטימדיה". הוא מודע לכך שאכן מדובר בתקלה סדרתית ידועה ומוכרת לIDMAX וIDQ, והציע לי לגשת אליו להתקנת Recone kit ללא חיוב.

 

אני מתלבט האם להתעקש על החלפת סאב, משום שלדברי היצרן והיבואן המפורשים הסאב שלי יצא את שערי המפעל כשהוא תקול, וככזה, מעבר לחוסר הרלוונטיות של תקופת אחריות כזו או אחרת, הוא צריך להיות מוחלף לאחר - לא תקול. צריך להיות מוחלף לסאב אחר שהיצרן מצהיר שאיננו חלק מסדרת הסאבים התקולה של אותו ליין, אלא סאב מהסדרה 'החדשה' שיוצר לאחר שנתגלה הכשל של הסדרה הקודמת,

 

או להסתפק בהחלפת הקיט, שעושה אותו "כמו חדש"..

 

מבלי קשר לIDMAX, הייתם רוכשים סאב משומש, כל סאב, שעבר את החלפת הקיט הזה ומשלמים עליו מחיר של משומש רגיל? או שיש לו בעינכם ירידת ערך? אולי ההיפך, עם קיט חדש הוא שווה יותר?

 

 

סרטון של ID שמדגים את החלפת הקיט.

פורסם

לדעתי המחודש הספיציפי שלך או כל אחד אחר שעבר את הקיט עדיף על אחד שלא עבר.

הסאב הזה ללא תיקון יותר מפחיד מאחד שתוקן!

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם

צורת החלפה מעניינת ויעילה.

מאחר ומדובר בצורת החלפה כה פשוטה שנעשית 1:1 כמו שהסאב יוצא מהמפעל, לדעתי אין שום הגיון ב"ירידת ערך" ואפילו להפך, חצי מהסאב חוזר להיות חדש.

כאילו היה לך מכסה מנוע שראפר רקד עליו באמצע פקק והחלפת למכסה מנוע חדש ומקורי. בעת מעמד המכירה לא היית צריך להוריד אגורה מהמחיר של הרכב בגלל זה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

שאלה לאדי,

 

מה צריכים לעשות אותם לקוחות שזה קרה להם במהלך האחריות ועדיין היבואן דרש 500 שקל עבור החלפת סאב?

 

אתה יודע טוב מאוד שיש פה לקוח בפורום שנקרעו לו 3 סאבים ועדיין חייבתם אותו כל פעם! פשוט חוצפה!

 

כנראה שאתם מתחילים לדאוג לתחת שלכם רק כשהחרא צף פה על פני דפי הפורום.

פורסם

יואב -

 

EDDY הוא בהחלט הכתובת, אבל כמו שכבר אמרתי כאן מקודם משפט מאוד קצר ומתומצת

 

בחיים תהיה חכם ולא צודק.

 

זה תופס כאן לשני הכוונים.

 

EDDY היה צודק שהוא הלך לפי הנהלים שלו.

צביקה היה צודק שהוא פנה ישירות לEDDY.

 

EDDY היה יכול להיות חכם לו הוא היה מבין מראש מה ההשלכות של שיקול הדעת שלו.

צביקה היה יכול להיות הרבה יותר מתוחכם - לו הוא היה מראש עוקף את EDDY מלמעלה.

 

צביקה - תבדוק מול ID (תעזוב את ליאור מולטימדיה בשקט - הבנת כבר מה הסיפור איתם, לא?) שהקיט שאתה מקבל הוא קיט שהממברנה שלו מכילה את הכמות הרצויה של האפוקסי - אחרת אתה תיתקל באותה התקלה שנית...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

צביקה,

 

אריק אמר לי במפורש שהם לא יכולים להצביע על איזה סאבים תקולים ואיזה לא וכמה בדיוק נשלחו לישראל.

הם יודעים רק שהתקלה תוקנה לפני מספר חודשים ומאז הם הוסיפו תהליך בדיקה נוסף לפס הייצור שמוודא את תקינות הסאב.

מאוד יכול להיות שתקבל סאב חדש ותחזור לנקודת ההתחלה, ניסיתי לשאול את אריק כמה זמן הסאבים האלה עומדים אצל שמעון הוא ענה לי תשובה דיפלומטית "מפיצים קונים בכמויות גדולות".

 

אריק אמר לי מפורש וכך גם כתב, IDMAX הוא סאב בעל 100% יכולת החלפה\RECONE בשטח, כך הוא תוכנן ובשביל מקרים כאלו זה נועד, זה מקביל לסאב חדש שיצא את שערי המפעל.

 

אני מזכיר לכולם, אריק אמר לי מפורשות ששמעון (ליאור מולטימדיה) דיבר איתו על הבעיה בעבר והוא מודע לתקלה.

 

לאנוס, הקיט פותר את הבעיה ב-100%.

 

באשר לתגובתו של אדי, אני ירשה לעצמי לצטט אותו במספר הודעות שונות.

 

להנהלה היקרה אנא נעלו את שירשור הזה ושכולם יראו ויבינו ברגע שיש תקלה אז יש יבואן ויש שירות נקודה סוף פסוק ואת הסיבה אנחנו נברר ונפרסם ואם באמת הייתה תקלת יצור או תקלה בתיבה הנושא טופל בדרך הטובה ביותר
רק אחרי הבירור אנחנו נידע אם זה פאק יצור או פאק בתיבה.
לכולם לא לקפוץ ישר אני עדיין חושד בתיבה(ואני לא לבד אלה עוד הרבה אנשים במבינים פה ושם בתחום הזה) אבל לא פוסל את האפשרות שלטעמי היה פאק ביצור.
אני לא מאשים אותך בכלום אני אומר שבנתיים זה ניראה כמו פאק יצור אבל יש תחושה מאוד מאוד חזקה שהבעיה היא בתיבה וזה רק IMAGE יכריעו.
זה היה בתאריך 13/12/08, מאז חלפו להם 7 חודשים תמימים ומספר לא מבוטל של תר'דים בפורום בדיוק באותו הנושא, הרי שלי זה לקח 10 דקות לברר את הבעיה.

אני תוהה, אם אני לא הייתי פונה ל-ID האם שמעון היה מתקשר לצביקה? הרי לי זה לקח שיחת טלפון אחת לדאוג להחלפה ללא עלות, אני בטוח שלשמעון זה היה לוקח פחות, אבל מסיבה לא ברורה הוא בחר להקטין ראש ומיד להציע קיט החלפה\תיקון בעלות של 500 שקלים, בתור יבואן שמודע לתקלה מדובר בשירות מבזה, אם באמת הוא היה רוצה לעזור ללקוח לפתור את הבעיה ללא עלות כל שהוא היה צריך לעשות זה טלפון\מייל\פקס\משהו ל-ID, אני יותר מבטוח שהם היו מאשרים לו את ההחלפה\קיט תיקון ללא עלות.

 

מלבד זאת, תודה לכולם על המילים החמות. :)

 

דני.

פורסם

לאור הנסיבות,

תשובת היצרן.

תשובת היבואן

וכו'.

 

 

אני חושב שיש לקבל את הצעת היבואן, ולהסכים לקיט תיקון ללא עלות.

 

כמו שאני רואה את זה השרשור הזה מעלה 4 נקודות סופיות ומוחלטות

קיימת תקלה סדרתית בממברנות של IDMAX שנובעת כתוצאה משימוש חסר בדבק אפוקסי.

ליצרן IDMAX יש שירות ואמינות גבוהים, היות והוא גם הודה בתקלה, וגם דאג לפתרון,

השירות של ליאור מולטימדיה לוקה בחסר - והוא צריך נזיפה מהיצרן כדי לתת שירות ראוי

 

השירות של אדי לא ראוי למאכל אדם, ועדיף לרכוש מהיבואן ישירות\מחול ולא לעבור דרכו !

כי שצריך לשלם הוא יודע לגבות, ושצריך לעזור הוא יודע לנפנף.

 

*עריכה : דני יש פה משהו חמור עוד יותר, יתכן שהוא היה מחייב 500 שקל את צביקה, ואת הקיט היה דורש בחינם מהיצרן.

קופה כפולה !

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6173 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...