Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6171 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צביקה, תענה לי על השאלה הבאה ברצינות בבקשה:

האם כל מי שכותב משהו שלא לרוחך אתה תחשוב שהוא שליח של מישהו אחר?

 

בכל מקרה אני לא אגיב באגרסיביות (אני גם יודע לדבר כמו נחמן ביאליק) כמוך, כי אתה כרגע עצבני ולא חושב בשכל הישר ופולט כל מה שעולה לך לראש.

 

זכור, זכותי לכתוב מה שאני רוצה כל עוד אני לא חוצה קווים אדומים ואם זה לא מוצא חן בעיינך, אז מצטער, מותר לי לחשוב שונה ממך ומחבריך הנאמנים!

 

לי אין שום מטענים חוץ מבשיעור פיסיקה ששם זה מטענים חשמליים :)

  • תגובות 137
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מישהו יודע האם מחדשים את הייצור של ה-IDMAX כל שנה? איך אפשר לדעת שהסאב של צביקה נניח הוא מיצור של שנת 2008\7, ולא משנת 2005 למשל?

מישהו יכול לענות? אולי מדובר בדגמים ישנים שנמכרים כחדשים (ולאו דווקא היבואן אשם אלא היצרן)? (רק מעלה השערה).

 

כנראה שכל אותם תומכי ID מתחמקים מהשאלה שלי. מעניין מאוד.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

חבל שאדי לא רשם את תגובתו על דפי הפורום.

 

דבר שני אני חושב שמטעמי הגינות, ובשל הבעיה הידועה בסאב הנ"ל. על החברה להאריך את תקופת האחריות או לקבוע מחיר מסובסד לערכת התיקון למשך תקופה נוספת מתום האחריות הרגילה.

 

ואפילו אם זה יהיה בשביל שביעות רצון וכמחווה של רצון טוב.

 

סה"כ נשמע כי מהסאונד של הסאב הזה כולם מרוצים. מהאחריות בתקופת האחריות לא היו טענות חריגות (על אף שלא הגיוני תקלות כה רבות בזמנים כה סמוכים). מה שנותר בכדי להשאר עם שם טוב וטעם טוב זה שיפור שירות ללקוחות וותיקים.

 

בתור לקוח הייתי מצפה מאדי שירים את הכפפה וימכור לחברי הפורום שעברה להם האחריות בתקופה קצובה במחיר מוזל..

HU: clarion 786Amp1: jbl 1004 Amp2: sundown audio sae1000d comp': polk audio 5251 db SUB:polk audio sr 12dvc

פורסם

אלכס, באמת שהערכתי אותך בעבר. אבל הגישה שלך פשוט נמוכה בצורה מדהימה.

בן אדם מעלה שרשור על סאב. שהתקלקל בגלל פאק ביצור, פאק ידוע.

וכל מה שיש לך לעשות, זה ניסיון מגעיל לשכנע את צביקה לרכוש סאב של סינפוני.

 

אם האמפליטוד שלך יתקלקל יומיים אחרי סיום האחריות ? אז תגיד אין מה לעשות, נגמרה האחריות. הלך מגבר של 8 אלף שקל לא נורא ?

למזלך אני סבור, ולמען האמת דיי בטוח שאייל כן יקח אחריות,

וכך גם אליקו

ודניG

ועוד יבואנים רבים - אז למה ליאור מולטימדיה מתנער בצורה כלכך בוטה ? פשוט דוחה !.

ויותר מציק זה שאתה תומך בו. אבל שלך זה יקרה, וזה אכן עלול לקרות. אני בספק אם תגיב ככה.

פורסם

ל-IDMAX יש "פגם מולד" יש עדויות מפורומים בחו"ל גם על סאבים מפס הייצור האחרון שניקרעו.

זה יכול להגיע תוך שבוע ,זה יכול להגיע תוך שנה...אבל מתי שהוא זה יקרה

ID מודעת לבעיה,כמה חברות אתם מכירים שמחזיקות "קיט תיקון" לסאב שהם מייצרות

ID סובלת מאותה בעיה של חברת ROVER ,והסוף ידוע בעוד כמה שנים הם יפשטו רגל והסינים יקנו אותם.

פורסם

אם כך הדבר ואכן חברת ID מודעת לתופעה המדוברת הרי שאין לי ספק שהיא מעניקה את מלוא הכלים ליבואנים\מפיצים מקומים להתמודד איתה, לא יתכן שיבואן יקח על עצמו עלויות שילוח\תיקונים\החלפה וכו' על כזו כמות של סאבים תקולים, אני בטוח שחברת ID הגיע עם היבואן (ליאור מולטימדיה) להסדר כלשהו בנושא.

השאלה היא כמובן, האם בהסדר הזה כלולים 500 שקלים מצד הלקוח או שהיבואן מקבל את קיט התיקון בחינם ומנסה לשלשל פה 500 שקלים לכיסו.

 

לכן, הדבר הראשון שאני יעשה מחר בבוקר זה ירים טלפון ל-ID, מעניין אותי מה יש להם להגיד על זה.

 

דני.

פורסם
אלכס, באמת שהערכתי אותך בעבר. אבל הגישה שלך פשוט נמוכה בצורה מדהימה.

בן אדם מעלה שרשור על סאב. שהתקלקל בגלל פאק ביצור, פאק ידוע.

וכל מה שיש לך לעשות, זה ניסיון מגעיל לשכנע את צביקה לרכוש סאב של סינפוני.

 

אם האמפליטוד שלך יתקלקל יומיים אחרי סיום האחריות ? אז תגיד אין מה לעשות, נגמרה האחריות. הלך מגבר של 8 אלף שקל לא נורא ?

למזלך אני סבור, ולמען האמת דיי בטוח שאייל כן יקח אחריות,

וכך גם אליקו

ודניG

ועוד יבואנים רבים - אז למה ליאור מולטימדיה מתנער בצורה כלכך בוטה ? פשוט דוחה !.

ויותר מציק זה שאתה תומך בו. אבל שלך זה יקרה, וזה אכן עלול לקרות. אני בספק אם תגיב ככה.

 

גורל, זכותך לכבד אותי וזכותך גם לא.

אין בעיה שתגיד שאני מנסה לשכנע את צביקה לקנות סאב של סינפוני (למרות שאתה אומר את זה בשביל לעצבן אותי, אבל אני מבוגר ממך ובעל ניסיון חיים עשיר משלך, אז אני אתעלם מעקיצה זו), אבל אני מצפה גם שתגיד לאדי (LANOSFORCE) שגם הוא מנסה לשכנע את צביקה לרכוש סאבים אחרים ובינהם גם סאב של סינפוני. כן. כן. אותו סאב שאני משכנע את צביקה לקנות :lol:.

 

ועכשיו קצת רצינות, גורל, ידוע שאתה חבר טוב וקרוב של צביקה ולכן אני לא מצפה שתרשום תגובה אוהדת או אפילו תמנע מלהגיב לתגובות שלי ואני לא כועס עליך על זה. זו המטרה של הפורום לחוות דיעה. הבעיה שהדיעה שלי מנוגדת לדיעה צביקה ומן הסתם לשלך גם ולכן אתם לא מפסיקים לתקוף אותי ולחשוב שאני יורד נמוך וזומם מזימות וכותב בשמם של אנשים אחרים ומה לא!?

בבקשה, תפסיקו אם דיברי החוכמה שלכם, תפסיקו לכתוב בשפה של נחמן ביאליק, כאילו זה פורום לספרות, ותהיו כנים עם עצמכם: האם אין לי זכות לטעון שאם האחריות פגה אז היצרן לא חייב לאותו לקוח שום דבר?

את התשובה אתם יודעים בלי שאני אגיד.

וגורל לשאלתך על האמפליטוד, כמה שהיית בטח רוצה לראות אותו מתקלקל (מצטער אבל זה לא IDMAX), אז אם הוא יתקלקל יומיים לאחר סיום תוקף האחריות, אז אני אקנה פרסטיג'יו (מקווה שהם אמינים - מלא כסף בכל זאת :wink:)

פורסם

צביקה,

 

גם לדעתי מדובר בתקלה סדרתית. לא יכול להיות שהמקרה הזה (ואפילו צורת הקריעה) זהה כמעט לחלוטין למקרים הקודמים.

על אף שפגה האחריות וזכות היבואן להתנער מכל מה שיקרה לסאב החל מהחודש ה 13 ואילך, אתה יכול לכתוב מייל מפורט ורציני ליצרן, בו תפרט את המקרה שלך והמקרים הדומים שארעו בפורום, רצוי עם תמונות.

 

אין לי כל ספק שתקבל התנצלות ופיצוי כלשהו כמו קיט תיקון או סאב חדש. תודעת שירות אמריקאית זה משהו די מוצלח.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

טוב, לאחר שיחה של כ-20 דקות עם ID, צביקה יקבל סאב חדש, בדקות הקרובות אני יעלה פה תגובה מסודרת שלהם, בשורה התחתונה הם מודעים לבעיה.

שיחת טלפון קטנה זה כל מה שהיה צריך, כנראה שהיבואן פשוט התעצל לעשות את זה.

 

צביקה אתה מוזמן ליצור איתי קשר לקבל הסברים.

 

דני.

פורסם

tau, הדיעה שלך לא מנוגדת לדעת צביקה מאחר וגם צביקה לא חושב שby the book "אם האחריות פגה אז היצרן לא חייב לאותו לקוח שום דבר".

 

חזור להודעותיי הקודמות ושל חברים נוספים ותווכח כי מעבר לנושא זמן האחריות, פגה או לא פגה, יש כאן ענין עקרוני ומהותי של סאב שיצא תקול את שערי המפעל ולמזלי הרב, או שבעצם לא כי אחרת האחריות הייתה "עובדת", החזיק 13 חודשים תמימים מבלי שהתקלה קרתה. עדיין.

פורסם

ניבאתי עתידות? :lol:

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

איזה יופי, חסכתם לי הקלדה ממושכת. ככה אני יכול ללכת לישון :wink:

אולי מחר אני בכל זאת אכתוב באריכות על תודעת שירות.

למה ל@!#$#@$ לא יכולנו לאמץ את העניין הזה מהאמריקאים במקום חלק מהזבל שכן הגיע לכאן? :brickwall:

 

דרך אגב, איתמר - אתה רואה איזו התרחשות מעניינת אצלי בעתיד הקרוב?

Ford Fiesta Ambiente 2012

Ford Focus Active Tourer  2020

Magenta Workshop

 

פורסם
tau, הדיעה שלך לא מנוגדת לדעת צביקה מאחר וגם צביקה לא חושב שby the book "אם האחריות פגה אז היצרן לא חייב לאותו לקוח שום דבר".

 

חזור להודעותיי הקודמות ושל חברים נוספים ותווכח כי מעבר לנושא זמן האחריות, פגה או לא פגה, יש כאן ענין עקרוני ומהותי של סאב שיצא תקול את שערי המפעל ולמזלי הרב, או שבעצם לא כי אחרת האחריות הייתה "עובדת", החזיק 13 חודשים תמימים מבלי שהתקלה קרתה. עדיין.

 

צביקה, אני אומר מספיק להתנגח אחד בשני והכוונה לא ספציפית למישהו אלא לכולנו וכולל אותי גם.

בשורה התחתונה דני עשה את מה שהיבואן של ID היה אמור לעשות ולמען האמת יכלת לנסות גם אתה לעשות זאת לאור תשובה שלילית שקיבלת, במקום לבזבז את עצבייך ואז כל זה היה נחסך או לפחות היה מתנהל בצורה אחרת.

בכל מקרה, אם פגעתי בך, אז מתנצל, אין לי שום כוונות רעות. פשוט אמרתי את דעתי.

בכל אופן, בסופו של הדבר הסוף הוא טוב וזה מה שחשוב!

פורסם

הנה תגובתה של ID, למען הסר ספק גם שמעון מליאור מולטימדיה מכותב למייל הזה.

 

Danny,

 

Thanks for the call and the photos.

 

The problem was with the manufacturing of the cone body itself. The cone body is made from a composite paper pulp with strands of fiberglass, Kevlar and Carbon Fiber added to the paper for strength and light weight. To hold the fibers together there is a water born epoxy that keep the fibers glued together and adds further stiffness to the cone. The cones that failed did not have enough of the epoxy material and the vibration and pressure eventually causes the material to fail as in your picture.

 

This problem was discovered within a short time period of it beginning and not many were produced with these poorly made cones. Obviously from our discussion there have several in Israel. We will provide repair kits for this problem at no charge through the distributor regardless of how long the subwoofer has been in use. The IDMAX is a field serviceable design and the cone assembly can be replaced in about 10 minutes and ready to be played again.

 

 

Regards,

 

 

 

Eric Stevens

 

Image Dynamics USA, Inc.

 

620 S. Magnolia Ave. Unit C

 

Ontario, CA 91762

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6171 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...