Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6171 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דני, חן חן על עזרתך המועילה והיעילה. אני מעריך זאת מאד.

 

ID כחברה עשו את המעשה הנכון והראוי, חבל מאד שהיבואן בארץ מתנהג בצורה מחפירה שכזו.

 

רב תודות לך דני, יבואן מתחיל שמראה גישה נכונה ו'בריאה'.

 

בהצלחה בהמשך דרכך.

  • תגובות 137
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

צביקה,

 

בשמחה, זה המינימום שאפשר לעשות.

 

בפורום הזה הוקז דמם של יותר מידי אנשים חפים מפשע בגלל הסאבים האלו, כל שהיה נדרש זה טלפון אחד קטן.

 

לא חקירות על חוטי 16G צהובים וטרמינלים, לא החלפת תיבות, לא כיוונים והאשמת מתקינים + שליחת אנשים לבדיקות, לא חקירות על מגברי Audison וכו' וכו', כל שהיה נדרש הוא טלפון אחד קטן, שאריק הסביר לי את הנושא בטלפון ביקשתי ממנו אם הוא יכול לכתוב לי תגובה רשמית לפורום ולשלוח לי במייל, הוא היה יותר ממוכן לעשות זאת, לא ברור לי איך אדי לא עשה זאת לפני כמה חודשים טובים.

 

ד"א, לפי אריק מ-ID שמעון ידע\יודע על התופעה המדוברת.

 

דני.

פורסם

יש גיבוי תמיד במדינה שלנו

 

לפניכם טופס הגשת תלונה או בקשת ייעוץ חדשים.

כאן תוכלו להגיש את תלונתכם או לבקש ייעוץ.

שימו לב: כדי שנוכל לטפל בפנייתכם, חשוב שתמלאו את כל הפרטים הדרושים.

חשוב : הטופס משמש להגשת פניות חדשות בלבד. לצירוף מסמכים לפניה שכבר נשלחה, נא שלחו אותם בפקס או בדואר רגיל.



שליחת הטופס מכאן – לחצו על הכפתור שלח שבסוף הטופס.

חשוב: אין להגיש את אותה תלונה/ בקשת ייעוץ יותר מפעם אחת

 

http://www.consumers.org.il/?catid={BF388BEC-2998-46C9-936D-A0F715AAED0B}

 

אחרי חודש וחצי שנגמרה האחריות החנות לא רצו להחליף או להתקן לי את המוצר. בסוף קיבלתי מוצר חדש יותר + פיצוי

 

אז חודש לאחר שפג תוקף האחריות זה לא ממש בעיה למוצרים איכותיים

פורסם

צביקה

רק אכשיו יצא לי להיכנס אז אני רק יכול להגיד לך תתחדש ואני מקווה שתמשיך להנות מהסאב שאני אישית גם מאוד אוהב לשמוע :-)

 

דני - מברוק :wink:

Head : Alpine IXA - W407 + PXA H701

Spk : Mt22 | L3 | Hertz Ml 1600 | HDX 300 D

Amp : Nakamichi PA2100 | PA4100 | Audison Lrx 1.1 K

פורסם

כל העניין הוא שאת התיווך היה אמור לעשות היבואן ולא דני(כל הכבוד) ,יותר מזה העובדה ששמעון או מי שזה לא יהיה ידע שישנה בעיה וידע בדיוק איזה בעיה ועדיין מכרו ללקוחות לוקשים עקומים,לדוגמא נירו לוי שהדבר הראשון בתור תשובה קיבל "המגבר שלך הוא הבעיה".

 

בנוסף העובדה שניסו להשחיל לצביקה קיט תיקון ב 500 שקל מגעילה ביותר,כן אין לו אחריות,אז לפני שאתה קופץ לעשוק אנשים תבדוק עם היצרן שבבירור אמר שהקיט ינתן חינם.

 

נירו ,הסאב שלך אמור לעבוד ב 1 אוהם ,אז אין שום סיבה לחשוש מקסימום תשרוף אותו תקבל חדש זכותך.

 

אני מצטער להגיד את זה צביקה ,אבל אני שמח שזה קרה ,עכשיו אנחנו רואים את פרצופם האמיתי של האנשים ואני מקווה שעוד הרבה יבואנים/מתקינים יתפסו את הראש ויתחילו להתאפס על עצמם.

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15

פורסם

אני יתרגם בקצרה לכל המתקשים.

הנה תגובתה של ID, למען הסר ספק גם שמעון מליאור מולטימדיה מכותב למייל הזה.

 

Danny,

 

Thanks for the call and the photos.

 

The problem was with the manufacturing of the cone body itself. The cone body is made from a composite paper pulp with strands of fiberglass, Kevlar and Carbon Fiber added to the paper for strength and light weight. To hold the fibers together there is a water born epoxy that keep the fibers glued together and adds further stiffness to the cone. The cones that failed did not have enough of the epoxy material and the vibration and pressure eventually causes the material to fail as in your picture.

 

התרגום הוא לא מילה במילה. אבל הוא מספיק להבין בהחלט את הכתוב.

"התקלה היא בפס יצור של הקון (הממברנה ) הקון מיוצר ממספר חומרים שמחברים אותם ביחד על דבק אפוקסי. לא היה מספיק דבק ביצור ולכן הם התפרקו!. המחסור בדבק גרם לתקלה כמו בתמונות ששלחת. "

 

This problem was discovered within a short time period of it beginning and not many were produced with these poorly made cones. Obviously from our discussion there have several in Israel. We will provide repair kits for this problem at no charge through the distributor regardless of how long the subwoofer has been in use. The IDMAX is a field serviceable design and the cone assembly can be replaced in about 10 minutes and ready to be played again.

 

התקלה התגלתה לאחר זמן קצר. ולא הרבה יחידות פגומות נמכרו. ולאחר שיחתינו אנו מבינים שמספר יחידות הגיעו לישראל!

(מילה במילה) "אנחנו (ID העולמית) נספק קיטים לתיקון התקלה. ללא חיוב. דרך היבואן. ללא התחשבות במשך זמן השימוש של הסאב."

הIDMAX ניתן לתיקון (החלפת קיט תיקון) בתוך כ10 דקות. ומוכן לשימוש מחדש.

Ontario, CA 91762

 

אני מציע לכל מי שהתקלקל לו הסאב. ושילם על החלפת קיט לסאב.

לדרוש החזר כספי מלא.!

ועם לא. ולפנות ליצרן בנושא. לדעתי היצרן מבין בשירות לקוחות. ואילו היבואן מבין בלנסות לדוג לקוחות.

 

דני כל הכבוד.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
כל העניין הוא שאת התיווך היה אמור לעשות היבואן ולא דני(כל הכבוד) ,יותר מזה העובדה ששמעון או מי שזה לא יהיה ידע שישנה בעיה וידע בדיוק איזה בעיה ועדיין מכרו ללקוחות לוקשים עקומים,לדוגמא נירו לוי שהדבר הראשון בתור תשובה קיבל "המגבר שלך הוא הבעיה".

 

בנוסף העובדה שניסו להשחיל לצביקה קיט תיקון ב 500 שקל מגעילה ביותר,כן אין לו אחריות,אז לפני שאתה קופץ לעשוק אנשים תבדוק עם היצרן שבבירור אמר שהקיט ינתן חינם.

 

נירו ,הסאב שלך אמור לעבוד ב 1 אוהם ,אז אין שום סיבה לחשוש מקסימום תשרוף אותו תקבל חדש זכותך.

 

אני מצטער להגיד את זה צביקה ,אבל אני שמח שזה קרה ,עכשיו אנחנו רואים את פרצופם האמיתי של האנשים ואני מקווה שעוד הרבה יבואנים/מתקינים יתפסו את הראש ויתחילו להתאפס על עצמם.

 

המגבר?

בשירשור שלי, הכל היה דפוק חוץ מהסאב.

אשמות מרמת ההתקנה לאיכות התיבה ועד לטרמינל.

ואפילו רבים שלא הפסיקו לטעון שזה נגרם משימוש לא נכון (בפשטות - נזק שנגרם על ידי).

 

מאז שהוחלף הסאב עובד אצלי ב4 אוהם, מהסיבה הפשוטה שהוא עבד כמה ימים על 1 אוהם והמגבר נצלה.

חייב לציין שאני מבסוט מהסאב במילים שאין לתאר, למרות שהוא מקבל עכשיו פחות מ500RMS.

פורסם

התגובה של ID כפי שדני העלה, רק מחזקת את הטענה שאני אומר כבר שנה.

וכל הכבוד על היוזמה.

 

אני חושב שמן הראוי שאדי יפרסם התנצלות פומבית בפורום לכל אותם אנשים שהוא השמיץ סתם.

 

הרי זה היה ברור מהתחלה שמדובר על פאק בייצור ולא משנה כל גורם כמו אחריות,תיבה,כבלים ושאר ירקות.

 

אדי דאג להכנס בכל מי שכתב משהו שהוא לא המלצה על הIDMAX, ובטענות לכל העולם ואשתו על כל דבר פרט לליקחת אחריות שהסאבים תקולים מהייסוד.

 

ובכל אותם הפעמים שאדי התרעם למה פותחים בפורום שרשורים על הנושא, וזה לו רק בגלל העובדה שהיבואן ואדי לא לוקחים אחריות על תקלה שהם יודעים מהיצרן שהיא לא באשמת המשתמשים.

 

בנוסף, אני חושב שאדי צריך לפצות את אותם אנשים שכבר שילמו כסף על קיט תיקון כזה או אחר, או על סאבים אחרים שנרכשו ולא הועלו לפורום כאן.

 

ודבר אחרון, כנ"ל גם להתנצלות לגבי בעלי מקצוע כמו יוסי (ALPINE) ואחרים, אחרי שאדי השתלח בם בכל הקשור לסאבים הללו, למרות שלהתקנה,לתיבה ולחיווט כלל לא היו משמעות.

 

 

 

אני מקווה שבזה תם הסיפור העצוב על הIDMAX שהפך מסאב סופר איכותי לכישלון.

כי הרי סאב SQL(לפי הגדרת ID) של 1000 וואט RMS, לא יכול להיות סאב "עדין","רגיש":roll:(לפי הגדרת אדי).

under construction..

פורסם

1+

 

בדיוק כמו שאמרתי, האמינות של היבואן היא פה הקלוקלת...

 

הבעיה היא לא בסביבה ועל כך יש ליבואן את כל האחריות.

יבואן חייב לקחת אחריות ולהפוך עולמות עבור הלקוחות שלו, במיוחד מוצר גלובלי.

 

אני אישית עם יבואן כזה לא הייתי מתעסק, מאחר והוא לא נלחם בעבור הלקוחות שלו (= שמו כיבואן).

 

לדני,

 

כל הכבוד, כך צריך להתנהג יבואן / נציג יבואן / חנות שמוכרת / נותן שירות וכו'...

לא היה לי ספק ש ID העולמית יתעלמו מסידרה כזו של תקלות ויסגרו את הקרירה שלהם בגלל כמה סאבים.

 

ל tau,

 

כמו שאתה כותב את דעתך, אתה צריך לחשוב (שהרי לא ילד אתה) איך חברה בעלת שם עולמי,

יבואן של חברה כזו, ונציג של יבואן, צריכים להגיב במקרה שאינו מקרה פרטני.

במיוחד שכולנו יודעים איך צביקה מתיחס לציוד שלו, בכפפות של משי.

אני סבור ובטוח שאם סינפוני / אודיסון / TRU / AA / מורל ורבים אחרים יודעים כי אמינות המוצר קלוקלת והתקלה הינה תקלה חוזרת, החברות הללו היו עושות כל שביכולתן לפצות ולתקן את הנעשה.

גם האחריות פגה.

 

אם המגברים שלך יתקלקלו לאחר שפגה האחריות מסיבה שהיא ידוע מראש, ורבים נפלו בה אין לי אף לא ספק קל שאייל (שאינני מכיר אישית, אבל אשמח להכיר..) ידבר עם סינפוני ויבקש מהם לתת את הדין על המותג.

 

זו הסיבה שרובינו מעדיפים מותגים - בכדי שנדע שיש שנים של ניסיון / חברה גדולה ומבוססת / ומותג אמין מאחורי אותו המוצר.

 

אין לי שום דבר נגדך, נגד אדי , ונגד ליאור מולטימדיה (שגם אותכם אני לא מכיר אישית, ובכיף אני אשמח להפגש אתכם ולהכיר..)

אני רק חושב שאם ליבואן חשוב שמו, במיוחד בקרב חברי הפורום שבלעדיהם לדעתי המותג הזה לא היה חי הרבה זמן בארץ..

חובה עליו לתאר את שמו ולהציג סמכות, להתנצל ולחפר על הביזוי שעשה למותג העולמי הזה.

 

אם אתה יודע שמותג מסויים הוא לא אמין, לא תקנה.

אם אתה יודע שיבואן לא אמין, לא תקנה דרכו. אולי ביבוא פרללי או שאולי לא תקנה בכלל.

 

אני סבור ובטוח שמאחורי המערכת שלי עומד קונצנזיוס עצום ושאני בטוח שלא אתאכז.

 

כואב לי שתודעת השירות באץ היא מהנמוכות בעולם!

 

הכל פה סביב כסף.

 

ידידה שלי חזרה לא ממזמן מארה"ב,

והיא מספרת כי שם המוכרות של חנויות מפנות לקוחות לחנויות מתחרות מאחר והן חושבות כי המוצר המקביל טוב יותר.

ובכך הן רכשו עוד לקוחות, ואני אסביר למה:

אותה הלקוח/ה יודע כי המוכרת אינה מנסה לדחוף מוצר ולגרוף אחוז מסויים, אלא מנסה לתת שירות טוב ואמין.

ובכך הלקוח/ה יודעים כי בפעם הבאה הם יחזרו לשם בכדי לרכוש מוצר אחר כי השירות היה מעולה!

 

יש לנו הרבה מה ללמוד על תודעת שירות.

שהוא הדבר הבא שיכריע אם נרכוש מוצר (על אף שהוא מעט יקר יותר)

 

 

לצביקה,

 

אני שמח שהעיניין מתחיל להראות ורוד יותר, ואתה תחזור להנות מהסאב המצויין הזה!

תהנה מכל רגע.

 

אני בטוח שע"י כך המותג רכש לעצמו עוד כמה לקוחות.

אך היבואן יאלץ לשנות גישה במהירות המירבית!

ולעמוד על שלו!!! ולדאוג ללקוחות שלו שדואגים לפרנסתו.

 

אחלה יום לכולם!

רוני נ.

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם

צביקה, מקווה שהעניין יסתדר לך על הצד הטוב ביותר.

 

ואני גם חוויתי חוויה לא נעימה עם ה IDQ שלי.

 

ולרוני.נ

הכל טוב ויפה, אבל אל תשכח שבארצות הברית גם הלקוחות אחרים, ולא הלקוח הישראלי המכוער!

אז לא בהכל אמשים המוכרים והנותני שירות, צריך לפעמים גם להסתכל על עצמינו.

:cry: !!SOLD!!

פורסם

1.ההוראה הגיע היום במייל ליבואן שלנו בארץ להחליף את הכול הסאבים הפגועים בלי שום תוספת תשלום לכן צביקה הייתי חייב לקחת לך כסף כי נגמרה לך מסגרת האחריות כי ככה זה בחיים נגמרת האחריות ומתקלקל אז משלמים THAT IS THE WAY OF LIFE.

2.אני לא חייבתי אף אחד שקל אחד לתיקון הסאב כול מי שקיבל קיט היה במסגרת האחריות.

 

תודה והמשך יום נפלא.

*** אחרי שדיברתי עם צביקה בפלא(ואני הייתי דיי כעוס, סורי צביקלה) היבואן דיבר איתו והזמין אותו להגיע לחנות ולקבל קיט תיקון חדש!.

 

שוב לכול האלה שחושבים שמדובר על זה שניסו לעשות על צביקה קומבינה מדובר על החלטה בדקה ה90 שעד לפניה לא היה נוהל ברור. וכול מי שמכיר אותי יודע שאני עובד ביושר ואני לא גונב מאף אחד ולא מנסה לרמות אף אחד.

אמרו לי זה עולה כסף אז אמרתי לצביקה שזה עולה כסף כי פעלתי מתוך מסגרת האחריות.

רצוי לציין שעלות הקיט היא 100דולר... אז אפילו אם היה מדובר לא על פאק יצור המחיר שנידרש עבור הקיט שווה לכול נפש.

בזמן עבודתי עם יבואן ID כול מוצר שהיה לו פאק הוחלף והלקוח קיבל שירות מלא ומקצועי .

פורסם

ראשית, צביקה וכל שאר לקוחות ID - צר לי ומקווה מאוד שתקבלו את המלוא הפיצוי המגיע לכם, וכמו כן שהלקח נלמד.

 

לא אוסיף הרבה על כל שנאמר כאן ועל כל העמדות שנאמרו, רק שמפתיע מאוד שתגובתו של היבואן, כבודו במקומו מונח, איננה מופיעה כאן לאורך כל השרשור הארוך הזה. תמוהה בעיני העובדה שהיבואן הנ"ל תמיד נהג להגן על עצמו ועל מוצריו מעל דפי הפורום בכל מקרה אפשרי, ומשום מה - השרשור הזה ריק מתגובתו.

 

התנהגות היבואן כאן היא תעודת עניותו, ללא ספק. שהרי אני במקומו הייתי נוהג בצורה הבאה. ראשית כל מחליף ללקוחותיי את המוצר, ולאחר מכן "מתכסח" עם הספק/יצרן ממנו המוצר נרכש.

 

על היבואן להבין - שירות אינו נמדד בכמות הלקוחות המרוצים, אלא בכמות הלקוחות שאינם מרוצים. ניתן לראות ללא צל של ספק שמיום ליום כמות הלקוחות הלא מרוצים במקרה דעסקינן עולה ועולה.

 

יום טוב לכולם,

 

רזי.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6171 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...