Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6172 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רוני,תיראה אני לא היבואן אני לא מדבר ישירות עם ID אבל אני ראיתי בעיניים שלי קבלות תשלום ומשלוח של קיטי התיקון האלה שליאור שילם אליהם מכספו האישי כדי לתקן את אותם סאבים.

זה מה שאני ראיתי בעיניים שלי.

גם לי העסק הזה ניראה קצת מוזר ולא מובן שאחרי שבן אדם פרטי פונה לID הוא מסביר לו דבר אחר לגמרי מהעבודות שיש לנו פה אצל היבואן שמשלם על קיטים אלו כסף.

  • תגובות 137
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עתיד,הוא לא יפגוש אותו בבית המשפט כי ההוראה להחליף ללא תוספת תשלום הגיע רק עכשיו אז אנא ממיך תחסוך דיבורי סרק מיוחד לאור שנושא זה כבר מזמן נסגר אם אנחנו מדברים על אותו אדם.

 

עכשיו עולה השאלה הכי חשובה מה יעשה היבואן פה עם כול הקיטים שהוא שילם אליהם? הוא יהיה צריך גם לבקש זיכוי מID כי עכשיו הם אומרים להחליף בלי תשלום לכולם.

פורסם

לא רק שלא עשית כל מה שיכולתך כספונסר פורום, לא רק ירית חצים רבים לכל עבר ולאחר מכן סימנת מטרה סביבם, ע"ע תגובותיו לעיל של דני אודות האשמותיך החמורות של הכל בכל מכל, מלבד הודאה והכרה בתקלת ייצור, אלא שלקחת את המותג הזה והבאת אותו לאשפתות. הנזק התדמיתי והכלכלי שהסבת ליבואן ואף ליצרן גדול מנשוא. אכן הסטוריית הפורום לא משקרת.

 

בניגוד לדבריך, כפי שמר אריק סטיבנס אמר, היבואן כן היה מודע לבעיות הללו ולכאורה לא מן הנמנע כי קיבל קיטים להחלפה ללא תמורה, לכן כשנדרש ממני לממן את עלות הקיט בעצמי, הענין חמור. במקרים שזה קרה בתוך תקופת האחריות כמו שיורי[sh33p] הזכיר, נדרש ואף שולם, ולא פעם אחת! תשלום עבור החלפה/תיקון, הענין חמור שבעתיים.

 

ולסיום, זה שאינך ספונסר פורום יותר, וטעמיך עמך, לא מתירים לך, או לא מפחיתים מזיקתך הבלבדית לענין. המוצר נרכש כאמור ממך, ולך שולם הכסף. אינני מכיר את היבואן. לא את ליאור, לא את שמעון ולא את אריק סטיבנס. אתה האחראי היחידי לספק לי את השירות האלמנטרי והבסיסי - לדאוג לי לסאב חדש/תקין תחת הסאב התקול שמכרת לי. ההתנערות שלך גרועה מאין כמוה. האופציה של "שמע צביקה אני יודע לא יכול לעזור לך קח טלפון יאללה ביי" איננה כלל אופציה. לא קיימת. שער בנפשך כי היית ניגש לחנות המחשבים שלך לטפל במחשב תקול היו אומרים לך "בעיה בלוח, קח טלפון של אינטל, ביי". ממש מטופש לחשוב שיכולת בכלל לומר לי דבר כזה.

 

לשמחתי הרבה, אוכל להסתדר הפעם בלי להזדקק לשירותיך הגרועים כמאז ומתמיד בפורום, וההסטוריה לא משקרת.

 

 

 

אין לי ענין בהמשך הההתדיינות הזו מולך.

פורסם

לא צריך להגזים ולרוץ לביהמ"ש בשביל 1000 ש"ח. "עכשיו" שהיבואן יודע שיש בעיה ושהוא בעצמו "שילם" עבור הקיטים סתם, אין סיבה שכסף ו/או זיכוי יוחזרו למשתמשים האומללים ושהוא (היבואן) כבר ישבור את הראש מול היצרן.

 

אני בטוח שאם כך ייראו הדברים היבואן יוכל לנקות את שמו כלפי הפורום בפרט וכלל הקונים בפרט.

...CASKA for life

פורסם

הפעם גם תוכל להתסדר כי ישבתי על ודיברתי עם היבואן כדי שתוכל לקבל את השירות הטוב ביותר.

אותו נושא של התיקון כלל לא קשור אלי ולא מדבר אלי לא הייתה לי יד בנושא.

 

אתה אומר שיש לי שירות גרוע? אז תוכיח את זה בבקשה

אני יכול לעלות לך כמה שירשורים מעבר שדווקא מוכיחים ההפך.

אתה סתם נופל עלי כי הייתה פה איי הבנה ואני קיבלתי הוראה לבקש תשלום על הקיט.

אתה חושב שאני באמת רוצה לקחת כסף על קיט התיקון? לי לא חושב שאתה תהיה מרוצה מהמוצר שלך? אתה כניראה שחכת כבר כמה פעמיים התקשרתי אליך לשאול אם אתה מפסוט ומרוצה מהסאב שלך?

אני לא רוצה יותר להגיב בשירושר הזה אני רק לציין כמה דברים חשובים וברורים ושכול אחד יבחר באיזה צורה לחשוב.

 

יש לי היסטוריה יפה וארוכה בפורום הזה של שירותיות,אדיבות,מקצועיות ועזרה לכול אחד שפנה אלי אז תחסכו את השורה של "שירות גרוע"

 

צביקה ביקש שאני יברר מה לעשות עם הסאב שלו אחרי בירור נודע לי שהוא יהיה חייב לשלם על קיט התיקון למרות שגם אני חושב שזה פאק יצור וצריך לתת את השירות בחינם אבל אם היבואן שילם על זה אז מבחינת היצרן זה לא פאק יצור אם היצרן אומר ליבואן לשלם אז לצערי הרב הייתי צריך להגיד לצביקה שעלות התיקון היא 500שקלים ולשלוח אותו ליבואן להחלפת הקיט.

 

דאגתי בכול כוחי בכול נושא השירות לצביקה ולא באתי וזרקתי אותו.

פורסם

אדי,

מתוקף היכרותי (הקצרה, יש לומר) עם צביקה, קשה לי להאמין שעשית ודאגת "בכל כוחך" על מנת שהוא יהיה מרוצה, שאם כך היה הדבר, אין לי ספק שאלו היו תגובותיו, שהרי רמת הרוגע בצביקה עולה על רובינו, ואם כבר יצא משלוותו - אזי דבריך לחלוטין אינם נכונים.

בנוסף, ולאורך כל השרשור הנוכחי ושרשורים נוספים אחרים בנושא שלעיל, ניתן לראות בבירור כי רמת השירות לה זוכים לקוחותיך שואפת לאפס ואף מתחת לכך.

לשמחתי, לא יצא לי להכירך, אבל מאחר והנני בעצמי עצמאי ונותן שירות, גם לפרטיים וגם לעסקים, אני מוכרח להגיד שמכל הסיפור הזה יש ריח של ביזיון אחד גדול, וכמו שאתה טענת בעצמך - ההיסטוריה מדברת בעד עצמה.

 

בוש והיכלם. כל מילה נוספת שתוסיף רק מכפישה את שימך אף יותר.

 

 

ולשאר חברי הפורום - כל הכבוד לצביקה ולכל אלו המשתפים אותנו, חברי הפורום, בחוויותיהם מנותני שירות כאלו ואחרים. שכן רק כך נוכל להישמר מפניהם ומפני מוצריהם הנמכרים לנו. שהרי בדיוק לשם כך קיים הפורום.

 

בברכת סופ"ש נעים,

 

להתראות במפגש,

 

רזי.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם

שוב

אני לא מתכוון להצדק אם אתה אומר שהיסטוריה אומרת אחרת אני ישמח פה לשירושר שאומר שיש לי "שירות גרוע".

פורסם

חבל מאוד שהיה צריך אחד כזה :

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=237818&highlight=%D7%9C%D7%9E%D7%94+%D7%9C%D7%90+%D7%9C%D7%A7%D7%A0%D7%95%D7%AA+IDMAX

 

כדי שסוף סוף תתן שירות,

וחבל מאוד שברירת המחדל שלך היתה להאשים את :

המשתמש

יוסי

התיבה

החוטים

גורם כח עליון

ועוד כל מיני הברקות

 

אז אדי תעשה לי ולכולם טובה, איש שירות אתה לא !!.

היו תחתי 250 נציגים במשמרת אחת ! שכולם מהטוב ביותר עד הגרוע ביותר,

תפארת השירות לעומתך.

פורסם

לבקשת אדי השרשור נפתח מחדש.

אני מבקש שרק למי שיש דברים עניינים ומקצועיים להוסיף שיגיב (רצוי עם הוכחות). דברים אישיים ימחקו והכותב יקבל התראה.

 

תודה.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

איתמר יקירי,

היות ועל סדר היום הפורום-ציבורי, עומד לדיון פומבי,

טיב השירות אותו העניק המפיץ (להלן "אדי") ללקוח (להלן "צביקה")

הריי שמדובר ביחסו, התיחסותו, והענקת השירות של המפיץ,

איך כבודו רוצה שהדיון לא יהיה אישי,

שבבסיסו הוא דן בהתנהלות האישית של מפיץ.

 

עם זאת.

לי באופן אישי, אין בעיה עם הדרישה, שכן את אשר על ליבי כבר הצגתי אל מול כל הנכבדים.

 

בהצלחה לכולם,

עשו עסקים בחוכמה,

להתחתן - צריך עם מי שאפשר להתגרש.

ורכישה - מבצעים ממי שמעניק שירות בהתאם.

פורסם
שוב

אני לא מתכוון להצדק אם אתה אומר שהיסטוריה אומרת אחרת אני ישמח פה לשירושר שאומר שיש לי "שירות גרוע".

 

אם היה שירות טוב ואיכותי לאחר קנייה, לא היו נפתחים בפורום שרשורים מסוג זה.

העובדה שנפתחו שרשורים כאלו מעידה על משהו פגום בהתנהלות של שירות הלקוחות של היבואן.

 

זה שיש בעיה\פגם במוצר, אנחנו יודעים כבר למעלה משנה, רק שעכשיו זה קיבל משנה תוקף כי יש על כך חותמת מהיצרן.

בנוסף, זה שהיצרן מציג בפנינו עובדה שהיבואן בארץ ידע על קיום הפגם, וזה לא רק במקרה בודד אלא היו עוד מס' מקרים , זה כבר מוריד מערכו של היבואן באופן הטיפול הקלוקל.

 

שנית, במוצר שמוגדר כפרימיום בשוק מסויים, צריך להנהיג נושא של שירות לאחר קניה גם לפנים משורת הדין ברוב המקרים, זאת על מנת לשמור על ערכו הממותג של המוצר.

הרי לא ייתכן שבפורום קטן ומצומצם כמו שלנו יפתחו 5-6-10 שרשורים בנוגע לבעיות בסאב שמוגדר אצל רבים בגדר חלום.

 

הרי שילוב של IDMAX עם הגברה ראויה = באס בעלות של כ5000 ש"ח מינימום(סאב+תיבה+מגבר+חיווט+התקנה).

ובסכום כזה, ראוי לתת שירות מעל ומעבר.

 

בטח ובטח שלא להתנער מכל אחריות בכל הנוגע ולהאשים גורמים שלא תלויים כמו תיבה,נפח תיבה,כבלים,התקנה,מגבר,כיוון וכו'.

 

ומי שרוצה למדוד שירות, שינסה לשים עצמו בנעליו של זה שהוא מספק לו את השירות.

הרי בכל אותם מקרים שהוחלף סאב בחדש או תוקן ללא עלות, זה קרה רק לאחר פתיחת שרשור בפורום שלמעשה "פוגע במכירות".

 

ולכן, גם בפעמים קודמות כתבתי " נאנס על מנת להחליף".

כי באותם מקרים, לא הייתה ברירה אלא להחליף כדי להפסיק מסכת של "התכסחויות על גבי הפורום".

כי זה הרי לא מקדם את המוצר ששרשורים כאלו יהיו..

 

 

ואם לקוח אחד אומר את זה,ניחא.

אבל ברגע שאומרים את זה כלכך הרבה לקוחות, זה אמור להדליק נורה אדומה בכל הקשור לשירות.

וחבל שכל מי שמטפל במותג הזה שנקרא ID, לא השכיל להבין שזה המקדם מכירות הכי טוב שיש.

under construction..

פורסם

אני רק רוצה לציין שאף פעם לא האשמתי אף אחד בגרימת נזק לסאב היו השארות שמדובר בתיבות או בהגברה כיוון שלא היה קיים הסבר רשמי מהיצרן על תקלת יצור(תאמינו לי אנשים הייינו בקשר דיי ארוך) היינו נשארים עם השארות אבל אף פעם להפננו אצבע מאשימה כלפי אף אחד.

 

כול לקוח שפנה אלי לשירות קיבל את מלואו השירות המלא ודאגתי לו בצורה הכי טובה ושירשורים בפורום יגידו זאת לזכותי אז אני לא מבין מאיפה אתם מביאים את ההאשמות האלו.

 

עכשיו אחרי הברת היצרן לפחות היבואן מבין במה מדובר רצוי לציין שמדובר פה על פאק רציני של היצרן שלא עידכן את היבואן או ההפך.

אני מבטיח לחזור עם תשובות מוצקות לגבי כול העניין.

פורסם

איזה שירשורים נפתחו על נושא זה?

נפתחה כולה הודעת אחת כזו עוד לפני שבחור בכלל פנה אלי הוא בחר לפרסם את ההדועה על הסאב מפתיע אותי שאתה לא זוכר את זה כלל אפילו שהבאתי קישור לשירשור.

אף שירשור של תלונה לא נפתח בחיים עלי כאן בפורום חוץ מי זה למרות שגם בשירשור הזה אין אשמה בשום דבר לדעתי.

פורסם

ID מבקשים להוסיף ולהדגיש משהו:

 

Danny

 

I have heard that the message translated to the forums in Israel says that IDMAX still has the problem with the cones. Please re read my second paragraph of my first email message. My message states we found the problem and corrected it and any subwoofer manufactured after the problem was discovered will not fail. Any products manufactured in the past 12 months will not have this problem.

 

 

“The problem was fixed and the cones for the IDMAX are now correct and will not fail.”

 

 

Please post this information to the forums so that people understand they will not have the cone problem.

 

 

Thank you,

 

Eric Stevens

 

Image Dynamics USA, Inc.

 

620 S. Magnolia Ave. Unit C

 

Ontario, CA 91762

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6172 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...