Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6171 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

יכול להיות שתקבל סאב חדש ותחזור לנקודת ההתחלה,

 

אכן מזה בדיוק אני חושש ומשום כך ברצוני לדעת בבירור שהסאב שאני מקבל הינו מסדרה חדשה ונטולת תקלות ייצור.

 

 

הם לא יכולים להצביע על איזה סאבים תקולים ואיזה לא

 

אם הם טוענים שהייתה תקלה בהרכב החומרים, וכשהם עלו על טעותם זו הם שינו את ההרכב, בהכרח הם אמורים לדעת מאיזה תאריך ייצור הם ביצעו את השינוי. אני רואה במשפט הזה שלהם בעייתיות מסויימת.

 

 

 

 

אריק אמר לי מפורש וכך גם כתב, IDMAX הוא סאב בעל 100% יכולת החלפה\RECONE בשטח, כך הוא תוכנן ובשביל מקרים כאלו זה נועד, זה מקביל לסאב חדש שיצא את שערי המפעל.

 

מסחרית, הוא צריך להצהיר כך כדי להצדיק את הערך של הסאב גם לאחר החלפת הקיט, השאלה האם וכמה זה נכון.

 

 

ליבי נוטה להחלפת הסאב התקול, שכשנרכש במיטב כספי כבר היה תקול, אך לאור הנתונים הנ"ל שסאב אחר עלול להחזיר אותי לנק' ההתחלה, כבר אינני יודע מה עדיף..:?

 

 

 

ושוב תודה על יוזמתך.

  • תגובות 137
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

איזה גורל אכזר :-D

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

זו ממש לא הנקודה.

 

אם יש בעיה במוצר כלשהו, חובת היצרן/יבואן/ספק/חנות לתת שירות מעבר לשירות רגיל של מוצר תקול.

 

אם זו הייתה בעיה רק של הסאב של צביקה, אז ברור שצביקה לא צודק!

אך מדובר על בעיה סידרתית במוצר,

וחלק מהעניין בפורום הוא לשתף אחד את השני בבעיות ובפיתרונן.

 

אם לא הפורום וקידום האינטרסים של היבואן באמצעות הפורום לא היה נמכר ולו 10% מהסאבים שנמכרו.

 

כמו שפורום יודע לפארגן ולהרים מותג הוא גם יכול לרסק.

 

על היבואנים / חנויות / ספקים להתנהג בהתאם.

 

ברגע שיש תקלה במוצר אחד אז היבואן יכול לשער השערות ולבדוק, במידה והוא לא מצא פיתרון ריאלי חובתו להציף את הבעיה ליצרן, שהיצרן יתן את הדין.

 

אם היבואן רוצה לגזור עוד קופון זה מעשה מכוער והכוח של הפורום הינו כוח מכובד ששומר על הצרכנים, בדיוק כמו שהוא כלי שיווק נהדר.

 

ולכן אתה לא יכול להגיד לצביקה שהוא עשה זאת מאחר והוא רצה לנצל את דפי הפורום למטרת החפשת אדי או קבלת סאב חדש.

זה הפועל היוצא אך המטרה הייתה להזהיר חברים אחרים שמעוניינים לרכוש סאב כזה.

 

אורך חיים שרכיבים ברמת הסאב זה אמורה להיות ארוכה ביותר, ואפילו ב ID מודעים לכך.

אז אל תפנה אצבע מאשימה לצביקה על כך שבזכותו הצרכנים שנפגעו מהסאב הנ"ל ומהיחס המזלזל של היבואן גילו את הפרצוף האמיתי של היבואן ומנגד את הפרצוף האמיתי של ID שעומדים מאחורי המעשים שלהם ומוכנים לתת את השירות הטוב ביותר!

 

למה שאותו חבר לא ידע את הצד הפחות יפה של משהו / מישהו?

אז מה הקטע בפורום?

רק לתת קישורים ל zap לרכיבים שאולי לא שמעו בחיים?

להגיד שיש לי רמקולים של JBL שנשמעים נפלא מבלי שאני ידע איך רמקול צריך להשמע?

 

תחשוב על זה.

רוני נ.

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם

ד"א, אני חושב שהשרשור הזה צריך להסתיים בתודה ושלל מחמאות לחברת ID, הם נתנו שירות מעל ומעבר, ללא דופי, ללא התכחשות, ללא נבדוק\אולי\נחזור אליך וכו', הכל נעשה מיידית, 20 דקות לאחר השיחה שלי עם אריק מייל כבר יצא לשמעון.

כל שנותר לי להגיד הוא באמת כל הכבוד ל-ID.

 

דני.

פורסם

אני בדר"כ לא גולש בפורום אידיו ומולטימדיה מהסיבה שבאיביזה זה לא מעניין אותי. (וגם הרוב נשמע לי כמו סינית)

עכשיו שיש גם רכב מנהלים מפנק אני בתהליך של הרכבת מערכת ומה שחסר לי זה סאב ומגבר מונו להגביר אותו כראוי.

 

בטעות ניתקלתי בשירשור ופשוט היזדעזעתי!

יש קיט או אין קיט כרגע זה כבר לא מעניין אותי, מבחינתי היבואן שרף את עצמו ואני ממנו כבר לא ייקנה.

טוב שיש את הפורום וזו בדיוק מטרתו!

 

חזק ואמץ ומשתמש דני שפתר את הבעיה!

כל הפוליטיקות מסביב מי מייבא מה ומי רוצה להשמיץ את מי זה כבר לא מעניין אותי וגםהלא נכנס לזה, אני מסתכל רק על השורה האחרונה והתוצאה הסופית.

פורסם
לאור הנסיבות,

תשובת היצרן.

תשובת היבואן

וכו'.

 

 

אני חושב שיש לקבל את הצעת היבואן, ולהסכים לקיט תיקון ללא עלות.

 

כמו שאני רואה את זה השרשור הזה מעלה 4 נקודות סופיות ומוחלטות

קיימת תקלה סדרתית בממברנות של IDMAX שנובעת כתוצאה משימוש חסר בדבק אפוקסי.

ליצרן IDMAX יש שירות ואמינות גבוהים, היות והוא גם הודה בתקלה, וגם דאג לפתרון,

השירות של ליאור מולטימדיה לוקה בחסר - והוא צריך נזיפה מהיצרן כדי לתת שירות ראוי

 

השירות של אדי לא ראוי למאכל אדם, ועדיף לרכוש מהיבואן ישירות\מחול ולא לעבור דרכו !

כי שצריך לשלם הוא יודע לגבות, ושצריך לעזור הוא יודע לנפנף.

 

*עריכה : דני יש פה משהו חמור עוד יותר, יתכן שהוא היה מחייב 500 שקל את צביקה, ואת הקיט היה דורש בחינם מהיצרן.

קופה כפולה !

 

גורל, גם השירות מהיבואן עצמו לא ראוי למאכל אדם ואתה יודע טוב מאוד על איזה מקרה מדובר.

פורסם

צביקה,

 

אני ללא ספק הייתי מעדיף IDMAX שעבר RECONE(כמובן שבצורה מקצועית וקפדנית) על פני אחד משומש.

 

אחרי ההחלפה אתה מקבל סאב חדש, ממברנה/ספיידר/סראונד והחשוב מכל - סליל חדש.

 

שוב, כל זה בתנאי שההחלפה מתבצעת כמו שצריך.

פורסם

לאחר שיקולים ולאור תגובות החברים, החלטתי כי אסע מחר את 260 הקילומטרים, מירושלים לחיפה וחזור, להתקנת Recone kit ללא חיוב אצל היבואן.

 

 

אעדכן בהמשך.

פורסם

שיהיה בהצלחה צביקה. מקווים בשבילך שזו החלטה נבונה, ואת זה נראה בעתיד.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

שוב

לא היה אף אחד ששלם כסף בגלל שהכול הסאבים הוחלפו במסגרת האחריות אז כסף אני לא חייב לאף אחד.

 

ואם אף אחד ממכם לא שם לב אני יותר לא ספונסר פורום ואני לא מתעסק עם המסחר הזה יותר פה. צביקה התקשר אלי אמר לי שהסאב שלו היתפוצץ אז יכלתי גם להגיד לו "שמע צביקה אני יודע לא יכול לעזור לך קח טלפון יאללה ביי" אז לא עשיתי את זה בחרתי לעזור לו .. התקשרתי ליבואן שאלתי מה עושים הוא אמר לי שצריך לקחת כסף על קיט התיקון אז אמרתי את לצביקה.

רצוי לציין שהיבואן בעצמו שילם וקנה קיטי תיקון לסאבים שהלכו לו ושוב אני חוזר החברת ID לקחה חיוב על קיטי התיקון מהיבואן הם לא צינו בפניו שיש תקלה בסאב והישרות מגיע בחינם גם לצעד היבואן שמקבל את הקיטים בחינם וגם מצעד הלקוחות שלא יהיו צריכים לשלם אליהםדיברנו עם ID מספר פעמיים ואף פעם לא עלת התגובה של פאק יצור קח את הסאבים השרופים ותחליף להם קיטיים בחינם.לכן רבותי פעלתי לפי ההנחיות שיש בידי קיט תיקון שעולה ליבואן כסף אז היבואן אמר לי לקחת מצביקה כסף, למה?? כי היבואן בעצמו קנה אתה קיטים האלה ואם חברת ID הייתה יודעת שיש לה תקלה סידרתית ניראה לכם הגיוני שהיא הייתה לוקחת כסף על קיטי תיקון מהיבואן?אולי עכשיו הם סוף סוף התעוררו וראו שיש פה בעיה.*** לכול אלה שעכשיו יחשבו שהיבואן קיבל את זה בחינם ורצה להתעלק על ה500שקלים שצביקה אז שיחסוך לעצמו בבקשה.

 

אז אני מבקש בבקשה לא לפנות אלי כתובת כי אני לא הכתובת אני עשיתי את כול מה שיכלתי לעשות כספונסר לתת שירות טוב ויותר והיסטורית הפורום לא משקרת.

פורסם

לפחות יש לי וליבואן מזל מזל שלא קניתי זוג סאבים כאלו שבזמנו חשבתי עליהם כאופצייה אני לא רוצה לחשוב כמה סאבים הוא היה צריך להחליף לי {או שהיה מצב טוב והייתי גומר לא את המלאי של הסאבים הרקובים :-)}

צביקה שיהיה בהצלחה :arrow::arrow:

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

EDDY היות ואתה לא הספונסר כבר ,אז הטענות הן לא אליך אלא ישירות ליבואן,אבל אני חייב שתבין משהו לא הגיוני שבן אדם זר(דני) ירים טלפון ויגידו לו "כן, יש בעיה ידועה" וליבואן לא יגידו כלום. מאוד תמוה לי העניין הזה במיוחד כאשר בפורומים בחו"ל מדברים על זה הרבה.

 

מצד אחד היצרן אומר שהוא נותן קיטים חינם מצד שני היבואן אומר שהוא משלם על הקיטים הללו,מישהו פה משקר כי ,אם כך היה המצב באמת הם מזמן היו נפרדים לשלום.

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15

פורסם

צביקה, אני שמח שבסוף תקבל RECONE ללא כסף, שכמו שאיציק ציין, מקביל כמעט לסאב חדש.

 

מהדברים שנאמרים ע"י ID וע"י היבואן בארץ (ללא התייחסות לגורמים המתווכים), לא צריך להיות חכם גדול כדי להבי שמישהו משקר.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

מצטער מאוד,

זה שאתה כבר לא משווק בפורום מוצרי IDMAX, לא מסיר ממך אחריות.

להרוויח ידעת וזה סבבה, לבריאות. אבל בבוא היום לתת שירות פתאום אתה "כבר לא משווק IDMAX".

 

בקשר לזה שאף אחד לא שילם, יש אדם ששילם פעמיים 500 שקל על קיט תיקון.

יש לו קבלות להוכיח,

ואני מניח שהוא כבר יפגוש את ליאור מולטימדיה בבית המשפט ולא על גבי הפורום.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6171 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...