Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6173 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דני,

קרו הרבה מקרים של בעיות עם הסאבים גם בשנה האחרונה.

מה שמוביל ל-2 אפשרויות.

היצרן משקר - לא הגיוני, ולא סביר, כי מרגע גילוי התקלה זה אנטרס שלו לפתור אותה ולייצר הליך QA שימנע השנות מקרים.

היבואן גילגל ציוד ישן פה בארץ - על זה לא אחווה את דעתי.

  • תגובות 137
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ועל השורה האחרונה של גורלה אני דיברתי. ייתכן מאוד שזה מה שקרה, ולכן שאלתי איך אפשר לברר את זה?

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

הסאגה הגיעה לסיומה.

 

בשעה 15:05, באיחור רב בגלל פקקים מטורפים בכביש החוף, נכנסנו אני וגורל ידידי ל"ליאור מולטימדיה" בחיפה, יבואן ID בארץ.

 

לאחר מספר דקות, בחור חביב בשם אופיר ביצע בעדינות ובמקצועיות את החלפת הקיט, וכעת אני עם סאב "חדש". נחכה עכשיו שייפתח.

 

חבל מאד שאמות הסיפים זעו כאן על מנת שייעשה הדבר הנכון והמתבקש. אך זהו אות לבאות. יידע ויפנים כל יבואן/מפיץ/נותן שירות כאן, כי אנו כצרכנים שמשלמים במיטב כספנו, ובעיקר -אך לא רק- כשאנו קונים את הדברים הטובים ביותר, אנו דורשים לקבל את השירות הטוב ביותר.

 

פלטפורמה זו של הפורום, והחשיפה הרבה לה זוכים חוויות רכישה ושירות חיוביים, או חלילה שליליים, יכולה לקדם ולדחוף עסקים כשהתמחור והשירות בהתאם, ויכולה לעשות גם את ההיפך. שומה על כל עוסק בתחום לקחת זאת ברצינות המתאימה.

 

זו לא בושה לבוא ולומר בפשטות כי תקלת ייצור נתגלתה והיצרן על חשבונו באמצעות המפיצים שלו מזמן את הסאבים התקולים להחלפת הקיט. לא רק שזו לא בושה, זה אפילו כבוד. זה מקפיץ את המעמד של המוצר והיצרן ומיישר קו עם יצרנים מכובדים בעולם בענפים שונים, גם ברכב, שמזמנים את הלקוחות שלהם, עם המוצרים שנתגלו בהם תקלה, לתקון או החלפה על חשבונם.

 

לו רק הייתם מבצעים את הפעולה הפשוטה הזו מבלי לשפוך אש וגפרית על כל העולם ואחותו ולהאשים את כל מה שרק יכולתם מלבד את האמת הפשוטה, לו רק הייתם עושים זאת, הייתם זוכים למקום של כבוד בפנתיאון נותני השירות המכובדים והחיוביים.

 

חבל מאד שלא בחרתם בדרך המלך הפשוטה והנכונה שהייתה גורמת לכם הרבה כבוד והרבה מכירות. לקחתם מותג פרימיום עם סאבים מעולים ונחשקים ורצחתם אותו.

 

אך מודה ועוזב ירוחם, אין לי עניין כאן בהכפשה גרידא כי אם בהצגת הדברים כהוויתם. הודעת התנצלות והבהרה מטעמכם, וכמו שאמרתם לנו אתם מרבים לגלוש בפורום, תביא את העניין לסיום, למנוחה ולנחלה.

 

פתיחת יוזר בשמכם "ליאור מולטימדיה" תקח לכם מספר דקות. פעולה זו מתבקשת ביותר.

בטוחני, כי תדעו להגיע להנהלת הפורום, איציק, עופר ואיתמר ולהכניס לת'רד הזה את תגובתכם.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6173 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...