Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6171 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

TAU , דווקא נראה לי שצביקה לא מדבר על האחריות, אלא על כך שיש תקלה ידועה מראש בסאב הזה, ומחליטים להתעלם מכך.

 

בוא נגיד כזה דבר,

אתה הולך לקנות רכב חדש בחנות , של חברת פופילופי העולמית.

 

כאשר יודעים שהרכבים שלהם הם הכי מתקדמים, טובים, נוחים, מהירים ובלה בלה בלה

אממה - הרכב מתפוצץ בצורה אקראית .

 

החברה נותנת אחריות של חודש על פיצוצים אקראיים לרכב.

 

אחרי שנגמרת האחריות אתה צריך לפחד לסוע עם הרכב?

 

הרי עכשיו כל בעל הרכב פופילופי יודע שאחרי חודש - אף אחד לא יטפל בבעיה הידועה הזו.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

  • תגובות 137
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מה שאני לא מצליח להבין זה למה לחבר פורם כמו EDDY אין שכל ישר להבין שהפורום הזה הוא פלטפורמה מאוד חזקה ומי שנפגע כאן הפעם הוא חבר פורום מאוד פעיל ומאוד מוערך.

 

הייתי מצפה שההגיון של EDDY יפעל בצורה תקינה והוא יידע לעמוד על הנזק של ספיגת ערכת תיקון שעולה 500 שקלים לעומת ת'רד אחד שיכול לפגוע לו באלפי שקלים או יותר של מכירות.

 

אכן - ההגיון שלכם הוא נכון ובאמת דעתי השתנתה לגבי זה שהיבואן הוא האחראי כלפי הלקוח שהרי ממנו נרכש הציוד, אבל ביחד אם זאת - זה עניין של שיקול דעת.

 

ההגיון הבריא לדעתי היה צריך להיות לטובתו של צביקה היות וזה בסופו של דבר לטובותו של היבואן - חוות דעת חיובית היתה מחזקת את המכירות שלו בעלות הקרבה של ערכת תיקון לעומת חוסר רצון ללכת לקראת הלקוח וספיגה של ביקורת שלילית שהיא לגיטימית לחלוטין.

 

הייתי מצפה לתגובה אחת מEDDY שתוציא אותו גדול מכל הסיפור הזה - צביקה, אנחנו רוצים לתקן את הסאב עבורך.

 

500 שקלים לעומת חוות דעת שלילית... המממממ

 

 

אליקו - גם אני רוצה פופילופי! :-)

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אלכס, עקרונית ותיאורתית לא הייתי מצפה לאחר 24 חודשי שימוש לממש אחריות בת 12 חודש, אך פספסת את הנקודה החשובה והעיקרית:

 

התקלה הזו נובעת ממכלול תקול, שיצא את שערי המפעל - תקול. אכן 13 חודשים נהניתי ממנו אך היה זה על זמן שאול. זה תמיד המתין לי בפינה.

 

מסיבה זו, למרות שעקרונית לא הייתי מצפה למימוש האחריות לאחר 24 חודשים, היצרן -באמצעות היבואן- היה נדרש לעמוד מאחרי הענין גם אם אכן היו עוברים 24 חודשים וזה היה קורה משום שזרע הפורענות נזרע כבר עת יצא המכלול התקול את שערי המפעל.

 

וכשמדובר על "רק" 13 חודשים, "רק" חודש לאחר תום תרופת האחריות הרשמית, מקבלים הדברים הנ"ל משנה כוח.

פורסם

נראה לי קצת מגוכך הסיפור הזה , ישנה בעיה מוכרת , חמורה ושחוזרת על עצמה פעם אחר פעם והיבואן אומר במילים אחרות כמובן "לפני חודש נגמרה לך האחריות , עכשיו לך חפש תחברים שלך". ויש עוד כאלה שמביאים פליאה על הכעס של הלקוח שכן האחריות נגמרה הרי ?

מבאס לראות שמוצר כל כך איכותי , סאב כל כך מוצלח נפל לידיים של כאלו יבואן . רק אנחנו הלקוחות מפסידים מזה.

 

אני באמת ובתמים דיי בהלם שהיבואן\דילר לא קפץ לפורום לנצל את הבמה ולהגיד שהבעיה תטופל וישלח ללקוח סאב חדש במקום הסאב הנוכחי שהתאבד (על ערכת תיקון לא הייתי חושב בכלל). הייתה פה (ובפעמים הקודמות) מקפצה ליבואן להרים את המותג בכמה רמות ולהקפיץ את המכירות בצורה משמעותית אבל הוא בחר להסתכל סנטימטר קדימה במקום קילומטר קדימה. חבל.

 

 

צביקה צר לי על אובדנך , מקווה שתמצא סאב שיספק אותך בהמשך .

פורסם

אלכס אני לא מסכים איתך

יש דבר שנקרא "תודעת שרות"

אין ספק שהסאב בעייתי מבחינת אמינות שכן זהו לא המקרה הראשון, נכון שהיבואן לא מחוייב לתת אחריות אחרי פרק הזמן של האחריות אבל זה לא פותר אותו לנסות לרצות את הלקוח שנפגע עם מוצר בעייתי , אני בטוח שהיצרן מודע לבעייה כי לא היה קשה למצוא עוד מקרים דומים http://www.diymobileaudio.com/forum/diy-mobile-audio/30590-idmax-recone-question.html

עושה רושם אבל, שגם היצרן לא לוקח על עצמו אחריות :-/

 

פורסם

אין קשר לאחריות. אני לא מבין איך סאב של 1000rms יכול פשוט להתפרק לאחר שנה שימוש,ואני יודע עד כמה צביקה עדין עם הגיין.אני לא משווה בין אדי לרוני\אלי זה לא המטרה שלי אבל, אני לא שמעתי שקרו דברים כאלה לaa או FI.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אם נסתכל על כך...

 

אורך חיים של מוצר איכותי באודיו לרכב צריך להיות הרבה מעבר לשנת האחריות,

כמה אנשים פה קונים ומוכרים מוצרי יד שניה כמו סאב כזה או אחר?!

 

אני היום לא מפחד לרקוש סאב FI/כאוס/הרץ משומש...

 

אבל סאב ID, חדש אני כן...

 

זה ניראה לכם מצב נורמאלי?!

 

ראבק, אתה קונה סאב פיוניר והוא מחזיק לך 100 שנים...

 

כך שכל מה שנאמר על יש אחריות / צריך לתת שרות / ידעת... ושאר ירקות לא קשור פה!

 

תחשבו על כך...

רוני נ.

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם

אליקו אני מעוניין ברכב מסוג "פופילופי" ,אבל אחרי הסקירה שלך אני יורד מהעניין של פופילופי 1.3 ליטר עם 60 כוח סוס.:lol:

 

נחזור לנושא:

לכל הגאונים שדיברו פה נגד צביקה אני מקווה שיקרה לכם בדיוק אותו הדבר נראה איך אז תדברו,אדון TAU היקר 13 חודשים זה לא 24 ועוד כשמדובר בפגם בפס הייצור ואין שום קשר כבר לאחריות אלא להגינות היבואן.

 

אתם יודעים זה מאוד מוזר עד עכשיו כל פעם שקרה מקרה כזה היבואן ידע להאשים את המשתמש למרות שבודדים שמבינים בתחום ידעו בבירור שמדובר בתקלה של הסאב ולא החלקים שמסביב או המשתמש עצמו ,אבל בכל זאת העלמנו עין,אני מקווה שזה ברור לכולם עכשיו איפה הבעיה.

 

המינימום של המינימום הוא לתת את הערכה הזאת בחינם כפיצוי.

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15

פורסם
TAU , דווקא נראה לי שצביקה לא מדבר על האחריות, אלא על כך שיש תקלה ידועה מראש בסאב הזה, ומחליטים להתעלם מכך.

 

בוא נגיד כזה דבר,

אתה הולך לקנות רכב חדש בחנות , של חברת פופילופי העולמית.

 

כאשר יודעים שהרכבים שלהם הם הכי מתקדמים, טובים, נוחים, מהירים ובלה בלה בלה

אממה - הרכב מתפוצץ בצורה אקראית .

 

החברה נותנת אחריות של חודש על פיצוצים אקראיים לרכב.

 

אחרי שנגמרת האחריות אתה צריך לפחד לסוע עם הרכב?

 

הרי עכשיו כל בעל הרכב פופילופי יודע שאחרי חודש - אף אחד לא יטפל בבעיה הידועה הזו.

 

אליקו, קודם כל, לפי מה שאני הבנתי מדבריו של צביקה, אז הוא מדבר גם על האחריות וגם על "התקלה הידועה" לכאורה, אבל אני כמעט משוכנע שאם הוא היה מקבל סאב חדש ללא תשלום, אז קשה לי להאמין שהעניין של "תקלה ידועה" היה צף.

ושנית, לא יודע מה איתך, אבל אני לא הייתי קונה רכב כזה, נראה לי גם אתה, אלא אם אתה לא עושה שיעורי בית :-D

 

לדעתי, אתם מספידים את אדי והיבואן מוקדם מידי. הרי רק עכשיו כולם פתאום התעוררו ואומרים שיש "תקלה ידועה". הרי זו לא התקלה הראשונה, היו לפני כן גם, אבל עכשיו כשזה קרה לחבר פורום "מכובד ומוערך" אז זה פתאום עלה לכותרות. כנראה שחברי הפורום האחרים שקרה להם לא היו מספיק מכובדים ומוערכים.

תנו לאדי את הצ'אנס לפנות ליצרן, לדרוש תשובות וכאשר יהיו כאלה, לטובה או לרעה, אז תוכלו לשבחו או להספידו בהתאם לתשובה שתתקבל.

בסופו של הדבר, אם כבר אז הטענות אמורות להיות כלפי היבואן ולא אדי, שהוא נציגם בלבד, לפי מה שידוע לי (אין לו "מניות" ביבוא הסאבים למעט הפצה - תקנו אותי אם אני טועה) ולכן הוא יכול להוות ממשק שדרכו ניתן לדבר אם היבואן, אבל אם היבואן מסרב לכבד את האחריות, אז מה אדי אמור לעשות!? לקנות סאב חדש מכספו הפרטי?

פורסם
אליקו אני מעוניין ברכב מסוג "פופילופי" ,אבל אחרי הסקירה שלך אני יורד מהעניין של פופילופי 1.3 ליטר עם 60 כוח סוס.:lol:

 

נחזור לנושא:

לכל הגאונים שדיברו פה נגד צביקה אני מקווה שיקרה לכם בדיוק אותו הדבר נראה איך אז תדברו,אדון TAU היקר 13 חודשים זה לא 24 ועוד כשמדובר בפגם בפס הייצור ואין שום קשר כבר לאחריות אלא להגינות היבואן.

 

אתם יודעים זה מאוד מוזר עד עכשיו כל פעם שקרה מקרה כזה היבואן ידע להאשים את המשתמש למרות שבודדים שמבינים בתחום ידעו בבירור שמדובר בתקלה של הסאב ולא החלקים שמסביב או המשתמש עצמו ,אבל בכל זאת העלמנו עין,אני מקווה שזה ברור לכולם עכשיו איפה הבעיה.

 

המינימום של המינימום הוא לתת את הערכה הזאת בחינם כפיצוי.

 

אדוני רוני, שים לב מה אתה מאחל כאן לאנשים אחרים ואני בתוכם, כאשר אף אחד כאן לא נגד צביקה ואנשים הביעו את צערם ואני בינהם.

אני לא אגיב על תגובתך המאוד מאוד מגעילה(!) על מנת לא להפוך גם שירשור זה לשדה קרב.

בכל מקרה תזכור שזכותו של כל אחד מאיתנו, כולל אותך ואותי להגיב, אבל יש קווים מסוימים שלא חוצים.

אני מצפה להתנצלות ממך על האיחולים "הלבביים" שלך! :evil:

פורסם

EDDY מוזמן להיות צודק... ולא חכם.

 

 

ולTAU - מה אתה היית עושה במקום צביקה? תיקח קצת זמן - תענה לעצמך פעם אחת על השאלה ואז תהיה אמיתי עם עצמך ותשאל את עצמך שוב - מה אתה ב-א-מ-ת היית עושה במקום צביקה?

 

אני גם חושב שצביקה תוקף מאוד חזק את EDDY אבל מהיכרות שלי עם צביקה - היכרות טובה מאוד, אני מאמין שהוא עשה את זה אחרי נסיון הידברות - והוא יודע לדבר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
כנראה שחברי הפורום האחרים שקרה להם לא היו מספיק מכובדים ומוערכים.

 

או שייתכן ופשוט לא היה להם האומץ לפתוח שירשור כנגד המוצר שאותו קנו במיטב כספם וכנגד היבואן והתנהגותו בעניין, כמו שחבר פורום מכובד ומוערך כן מעז לעשות.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אני אתן שתי דוגמאות מעולם הרכב:

1.לאבא שלי היתה רנו מגאן 97 שאחרי 4 שנים נתגלתה תקלה בגיר,התקלה היתה ידועה בדגם הספציפי הזה עלות משוערת 4 אלף שקל,אבא שלי פנה ליבואן ונחשו מה? הוא קיבל אישור להחליף את הגיר באחריות בגלל שזאת תקלה ידועה וכן היבואן אישר ולא רנו בצרםת.

2.למאזדה לאנטיס 99-01 גם היתה תקלה בכויילים,מאזדה חשבו צעד קדימה ואמרו לכולם להגיע להחלפה חינם במוסכים המורשים.

 

שני מקרים בהם אחריות כבר פגה ,אבל יבואן החליט לצאת הגון.

 

עריכה:מר TAU תמשיך לצפות ותלמד משפט שקיים כנראה רק בחו"ל הלקוח תמיד צודק.

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15

פורסם

קראתי שוב את ההודעה הראשונה של צביקה, אני רואה שהוא כן פנה לאדי וליבואן.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

שני מקרים בהם אחריות כבר פגה ,אבל יבואן החליט לצאת הגון.

 

יותר מזה? טויוטה קורולה עם המנועים המושבתים שהאחריות כבר פגה, והיבואן החליף על חשבונו את כל המנועים.

 

מישהו יודע האם מחדשים את הייצור של ה-IDMAX כל שנה? איך אפשר לדעת שהסאב של צביקה נניח הוא מיצור של שנת 2008\7, ולא משנת 2005 למשל?

 

מישהו יכול לענות? אולי מדובר בדגמים ישנים שנמכרים כחדשים (ולאו דווקא היבואן אשם אלא היצרן)? (רק מעלה השערה).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6171 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...