Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6170 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תנסה לפנות לID בכבודם ובעצמם אם הם מודעים לתקלה שחוזרת על עצמה אין שום סיבה שהם לא יתנו לך קיט תיקון אפילו אם פגה האחריות כי זו לא תקלה פיתאומית זה תקלה שצפוי שהיא תקרה.

  • תגובות 137
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא משנה מה יקרה בעתיד, יש בעיה קשה של היבואן בארץ עם המוצרים הללו.

 

זה לא פעם ראשונה,לא שניה ולא עשירית שאנחנו רואים תמונות זהות של מה שקורה לסאבים הללו.

 

זה נראה,נשמע ובטוח שתקלה או פגם בייצור של המוצר הזה.

 

מילא היה קורה למישהו אחד, אבל אחרי כלכך הרבה מקרים נגמרו כבר התרוצים של ה"נפח לא מתאים", "תיבה לא מקורית", "מגבר לא איכותי" "כבלים דקים מידי", ושלל השטויות והתירוצים שנכתבו בעבר.

 

נושא האחריות הוא לא הבעיה כאן, מכיוון שלאחד זה קרה אחרי חודש, ולשני אחרי חצי שנה ולצביקה אחרי 12 חודשים ו27 ימים.

העובדה שזה קורה כלכך הרבה פעמים צריכה להדליק נורה אדומה על RECALL לתקלות של הסאב הזה.

ולכל מי שרוכש, כדי שיזהר כי הסאב עלול להתפרק בכל רגע נתון.

 

נשמע טוב ככל שיהיה(והוא בהחלט נשמע מעולה), עדיין, או שרמת הגימור מהיצרן היא שואפת ל-0, או שהמוצרים הללו אוחסנו אצל היצרן\יבואן בתנאים לא מתאימים(חום,קור,לחות וכו').

 

וכאן בכל מקרה, היבואן צריך לקחת אחריות על העניין ולבדוק גם מול היצרן את כל הנושא הזה.

כי בבירור רואים שהסאב פשוט פירק עצמו לדעת, ולא קיבל שום מכה או כל דבר אחר.

 

פשוט בזיון..

under construction..

פורסם

אדי - תפקידו של היבואן הוא להיות לך נציג היצרן

בהתנהלות תקינה אתה לא אמור לפנות ליצרן לעולם, כל דבר דרך היבואן

באם היבואן ירצה יעזר ביצרן.

 

שיש לך בעיה בגולף אתה פונה לצ'מפיון ורק לצ'מפיון ומקבל כל מה שצריך.

 

כנ"ל לגבי יצרנים אחרים,

 

ההתנערות של אדי וליאור מולטימדיה מהתקלה, מעוררת בחילה, במיוחד לאור המחשבה שהיתה לי לרכוש סאב כזה,

אני מציע ומקווה שאדי\שמעון יקחו את עצמם בידיים, יתעוררו ויבינו מה קורה פה.

ויגיבו בהתאם - כראוי ליבואן שמכבד (?) את עצמו.

 

אני בטוח שאם מקרה כזה היה קורה לציוד של

אליקו,

אייל,

 

היה מקבל טיפול הולם ומידי ללא עוררין!.

 

חבל שזאת רמת השירות, שמציג יבואן של מותג יוקרה.

פורסם

מישהו יודע האם מחדשים את הייצור של ה-IDMAX כל שנה? איך אפשר לדעת שהסאב של צביקה נניח הוא מיצור של שנת 2008\7, ולא משנת 2005 למשל?

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

משתתף בצערך, אכן תמונות קשות.

זה נכון, באסה לשלם כל כך הרבה כסף על אלמנט ולחטוף את ה"סטירה" חודש אחרי שההאחריות פגה.

אבל אין מה לעשות, כמו כל דבר אחר, אחרי תום האחריות היבואן/יצרן לא חייב להזיז אצבע.

פורסם

נשמע טוב ככל שיהיה(והוא בהחלט נשמע מעולה), עדיין, או שרמת הגימור מהיצרן היא שואפת ל-0, או שהמוצרים הללו אוחסנו אצל היצרן\יבואן בתנאים לא מתאימים(חום,קור,לחות וכו').

 

זה מוצר אודיו לרכב ועוד ברמה כזו הוא אמור לעמוד בתנאי חום וקור קשים.

אבל יכול להיות שהסאב הזה לא רגיל לחום הארצישראלי :-):-)

פורסם

צביקה,

אין פה מה לומר חוץ מה"בעיה היא שלך" , ראית לא מס' שרשורים עם בעיות בסאבים והחלטת לרכוש אחד.

ידעת שהאחריות תפוג בסופו של דבר, ובלי אחריות היבואן או כל חנות אחרת לא חייב לך כלום.

 

הוא הציע לך הצעה טובה למדי,

אתה בעצמך אמרת , הסאב עולה X שקלים, אז לא הגיוני שעלות החלקים תיהיה כמו חלקים של סאבים שעולים חצי או שליש מהמחיר הזה נכון?.

 

לא יודע למה רשמת בצורה הזאת , אם זה מעצבים או מסיבה אחרת אבל אופן הכתיבה הוא לא אחר מ"לשרוף" את מכירות הסאבים כאן וזה ממש לא צודק, יש אנשים שכבר 3-4 שנים עם הסאב ולא קרה לו כלום.

פורסם

אני פשוט חסר מילים.

השירשור הזה פשוט נכנס בפנים של כל אלה שפיקפקו בי כאשר העלתי תמונות של דבר דומה שקרה לID שלי.

לא יודע איך אדי בחר לטפל בבעיה שלך, אך כנראה בגלל שאני הייתי הראשון שהופיע לו תופעה כזאת הוא החליף לי לסאב חדש ללא בעיה

ואני חייב לשבח אותו על זה, מקווה שגם לך יהיה פיתרון הגיוני יותר.

פורסם

צביקה,

 

אם הסאב שלך יתוקן, אתה תהיה שקט עם עצמך? רגוע?

 

בד"כ כלל אחרי שמוצר מסויים מאכזב אותך בפעם הראשונה, אתה כבר לא סומך עליו יותר ולא מרגיש איתו בנוח כמו שהרגשת בעבר - זה חתיכת סאב.

 

אני זוכר שהרכב הפרטי הקודם שלי התקלקל פעם אחרי פעם אחרי פעם עד שבסוף נמאס לי, תיקנתי אותו ומכרתי אותו כי בכל פעם שהמנוע טיפה רעד... הלב שלי ירד לתחתונים.

 

אפילו שזה סאב - מנסיון, זה מה שאתה תרגיש בכל פעם שתהיה איזו קפיצה במערכת...

 

סתם דוגמא נוספת - הקיקר 600.4 שלי שעבר פעם אחת תיקון ואחרי זה שיפור, בפעם השניה שהיתה לי תקלה היא בכלל היתה ב4XS - התחתי האשמות באפריל טקליין ובסוף התברר שהמגבר תקין... אבל החוסר נינוחות הזו שהיתה לי איתו, היום הוא מותקן ברכב ליסינג ובפעם האחרונה שהוא נכנס לי לפרוטקשן רציתי לשרוף אותו ואז נתתי לו עוד צ'אנס והבנתי שצריך לקרר אותו - אבל אני לא יכול לאמר לך שעכשיו, אני רגוע ומרגיש טוב שהמגבר הזה מותקן לי בתא המטען, אני פשוט מסתמך על זה שטכנאי תותח שיפר לי אותו וזהו...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

סטאס, זה לא נכון.

 

צביקה קנה את הסאב מאדי עוד לפני שאדי בכלל פירסם בפורום.

אז לא היו שום שרשורים על IDMAX מכיוון שעד אז הם לא יובאו לארץ באופן מסחרי.

 

פרט לכך, היו בעבר בעיות עם הIDMAX אבל בגרסאת הV2 ואת זה היצרן ידע ותיקן.

 

בסדרה החדשה לא היו ידועות תקלות עד העת האחרונה.

 

וזה כן הבעיה של היבואן, נכון, תכלס' הוא לא חייב עפ"י חוק לכבד אחריות, אבל מן הראוי שאם יש תקלה שחוזרת ונשנת אצל רוב הלקוחות(אם לא כולם), זה כבר בעיה.

במיוחד שהיו פה חברי פורום כמו אדגר, שהסאב התפרק, הם שילמו 500 ש"ח--> התפרק עוד פעם הסאב--> שילמו עוד 500 ש"ח ורק אז פתאום נעצרה ההתפרקות.

 

יש בעיה א הסאבים מהיצרן, או בעיה בסאבים אצל היבואן עצמו.

under construction..

פורסם

זאת תקלה דיי נפוצה לID (גם מירכוז הסליל) אבל לא בכמות כזאת.

כנראה שאקלים ישראלי לא מתאים לכולם.

 

ואני חשבתי להחליף סאבים שלי שתופסים כל הבגז למקס יחיד. גם תיבה בניתי במיוחד לו.

וחשבתי.

 

shorlakk אך אתה חושב שיבואן ירוויח? גם חלפים זה כסף טוב.

ראה דוגמה יבואני חלפים פרללים.

שששששששששש

אני במעקב!!!!!!!

פורסם

סטס, אינני יודע בשירות מי אתה [היום], אך דווקא כל הבעיות שצצו היו בשנה החולפת לאחר שכבר רכשתי את הסאב.

 

ההצעה שהוא הציע היא גרועה בכל קנה מידה מאחר ויש לנהוג במידתיות. חודש לאחר סיום האחריות הייתי -ככל אחד אחר- מצפה ליחס ולהתייחסות שונה. בעיסוקי אני נתקל לא אחת במקרים דומים ויודע להתייחס בשיקול דעת ולא "ראש בקיר".

 

אני מניח שאתה מודע לכך שגם לו הייתי מתבקש לקבל קיט תיקון ללא חיוב, הייתי מסרב בנימוס להצעה הגרועה הזו מאחר והסאב תקול. כפי שאדי לאנוס ציין לעיל הקרע הינו תוצאה של תקלה ולא הגורם.

פורסם

צביקה, אני משתתף בצערך. בהחלט מקרה מאוד לא נעים!

אבל אני חולק עלייך בעניין גישתך הצינית והמאוד לא נעימה כלפי היבואן/EDDY מכיוון שהאחריות פגה. הרי כשקנית את סאב ידעת מה היא האחריות!? ואם הסאב היה משרת אותך לא 13 חודשים אלא 24 חודשים? גם אז היית דורש בתוקף את המימוש של האחריות!? הרי הבעיה אחרי 13 חודשים או 24 חודשים היא עדיין אותה הבעיה.

עוד פעם אני מדגיש, באמת שאני מבין את צערך ומשתתף בו, אבל זה לא במקום להכפיש את EDDY או היבואן ובטח ובטח את הסאב כי בסופו של הדבר היית אמור לדעת מה אתה קונה מה אורך האחריות של המוצר, מה רמת אמינותו וכו'.

האחריות פגה ולכן לא היבואן ולא EDDY לא חייבים לך כלום!

במקום להוציא סתם את האנרגיות שלך וסתם לבזבז עצבים, תתחיל באמת לתכנן את הסאב הבא. אני זוכר שאמרת לי ששמעת סאב של סינפוני ועמד לך הז...ן. רק אמרת שה-10 אינץ' נשמע לך קצת חלש, אז לך על זוג 10 או על 12 :wink:

 

אלכס.

פורסם

צביקה צר לי על הסאב,

 

נכון שאין מחוייבות אך,

בתור נותן שירות אתה צריך במיוחד אם אתה מודע לכך שלמוצר היוקרתי שלך ישנה בעיה,

עליך לפנות ליצרן ולהגיד לו שאתה מעוניין להחזיר את כל המוצרים ושאינך מעוניין למכור עוד עבורו אלא אם כן הוא יקח אחריות על פגמים מסוג זה.

 

כל שכן מדובר בבעיה סידרתית...

 

אם היצרן אינו מוכן לקחת אחריות על מוצר עם רמת אמינות שכזו, למה שאני בתור לקוח (פוטנציאלי ) אפנה אליו לרכוש מוצרים כאילו או אחרים?

 

למה לי לקנות מוצרים של חברה לא אמינה ושאינה מוכנה לקחת אחריות על המוצרים שלה?

 

זה לא בושה לעשות RECALL מהשוק, זה לא בושה להגיד יש לי פה בעיה ועד למציאת פיתרון אני לא מעוניין למכור עוד את המוצר...

 

הבושה היא להגיד שהמוצר מצויין ושהבעיה היא אצל כולם מלבדך.

 

אני עובד בחברת התרופות הגדולה בעולם! (הלו היא "טבע")

והמודעות לאיכות המוצר הינה גבוהה, כנידרש.

אך הבדיקות איכות של כל מוצר לפני שיוצא הינם כפדניות, כאמור לתרופות.

 

אז ברמקול ברור שלא צריך את אותו ההליך אך גם צריך לדעת כי יש לך בעיה ושאתה צריך להביא מהנדסים לפתור אותה מהשורש ולא להגיש שזה המוצר וזהו.

 

כבר לא מדובר פה על המוצר של צביקה או של כל אחד אחר,

כבר לא מדובר על האחריות,

כבר לא מדובר על כמה התעללו בסאב.

 

מדובר פה על סאב שלא עומד בהתחייבויות שלו.

 

לא עובד ב 1 אוהם ב 1000 RMS, אז תצהיר אותו 500 בכדי שלא תצור בו נזק.

 

אך אם יצהירו אותו ב 500 RMS אף אחד לא ישלם עליו ככה, ויקנו פחות.

 

כך שאני חושב שאם אני הייתי היבואן הייתי פונה ל ID ומצהיר בפנהם שאני רוצה פיצוי על הנזק התדמיתי שנוצר לי כיבואן,

שאינני מסוגל עוד לשווק מוצרים כאילו או אחרים מאחר ורמת המוצרים (היוקרתיים, אין ספק) מוטלת בספק...

 

למה בחברות אחרות הסאבים לא נקרעים או נזוקים באותו הקצב?

 

שורה תחתונה, לא הייתי קונה שום מוצר מיבואן כזה ולא מחברה כזו!

 

רוני נ.

AUDI A3 2.0t FSI DSG

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6170 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...