Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6171 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברוך דיין האמת

צביקה היקר משתתף בצערך על מות ה-ID נאחס

אני זוכר איך עוד אמרו שהסאב שלך הוא פריט מיוחד לאספנים שהספיק להישאר בחיים יתר על המידה

זה לא מיקרה ראשון ולא אחרון כניראה שהמסקנה היא לא ליקנות את הסאבים של החברה הזו או שמבחינת היבואן שלא יכניס אותם לארץ הקודש

::FEEL THE {XS} power::

  • תגובות 137
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נושא האחריות הוא לא האישיו..

 

גם טויוטה חוו בעיות על המנועים והוחלפו מנועים לחדשים בארגז לאחר תום תקופת האחריות, זה נקרא שירות.

 

אם ישנה בעיה, ויודעים שיש בעיה, זה לא משנה מתי פגה האחריות.

זה שאצל צביקה זה קרה אחרי 13 חודשים ולא אחרי 11 חודשים ו30 יום זה קשקוש.

 

מעשה בעכבר שמסתובב בפורום שמזונו העיקרי זה סאבים תוצרת ID(עכברMAX)

לאחר שהיה שבע מעשרה סאבים הוא ישן את שנת הקיץ שלו בתא המטען של הלנצ'יה(הידועה בנוחיות שלה).

וכשהתעורר, גילה להפתעתו שהיום זה צום תשעה באב!, רץ לו אץ לו העכבר ואכל מהר סאב IDMAX בכדי שיוכל להעביר את הצום בקלות..:roll:.

מי יודע איפה עכברMAX יושן כרגע? מתי לאחרונה בדקתם את תא המטען שלכם?

 

(יודעי דבר ממליצים להאכיל את העכברMAX בהורנים תוצרת ID על מנת למנוע את הרעב המתפרץ שלו)

under construction..

פורסם
או שייתכן ופשוט לא היה להם האומץ לפתוח שירשור כנגד המוצר שאותו קנו במיטב כספם וכנגד היבואן והתנהגותו בעניין, כמו שחבר פורום מכובד ומוערך כן מעז לעשות.

 

לפני שאתה זורק דברים באוויר, עדיף שתעשה חיפוש.

הנה קישור שנפתח קצת יותר מלפני חודש. ממש לאחרונה!

שים לב לתגובה מס' 8 של חבר פורום "מכובד"!

פורסם

על זה בדיוק דיברתי כשרשמתי שאנשים האשימו את המשתמש והעלימו עין,כאשר בבירור אפשר להבין שיש בעיה בפס יצור.

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15

פורסם

משתתף בצערך צביקה. אם אתה צריך תחליף לשבועיים-שלוש, ככה עד שתסתדר - תתקן/תחליף - הסאב הטוב בעולם שלי עדיין מחכה לתיבה כפולה בארון.. :-)

...CASKA for life

פורסם
ברוך דיין האמת

צביקה היקר משתתף בצערך על מות ה-ID נאחס

אני זוכר איך עוד אמרו שהסאב שלך הוא פריט מיוחד לאספנים שהספיק להישאר בחיים יתר על המידה

זה לא מיקרה ראשון ולא אחרון כניראה שהמסקנה היא לא ליקנות את הסאבים של החברה הזו או שמבחינת היבואן שלא יכניס אותם לארץ הקודש

 

צביקה,

 

היות ואתה אוהב מוראל, אני חושב שאתה צריך לקנות מישראל את האולטימו שלו :-D

ככה ישראל גם יוכל לכסות את החוב הלאומי שהוא צבר על רכישת פוליאסטר :-P

 

טויוטה זה הרכב המשפחתי אצלנו כבר למעלה מ8 שנים - רק טויוטות - למה?

כי מעבר להיות הרכב הזה אמין, זול לתחזוקה ונוח - המוסך של טויוטה לא מפסיק להפליא אותנו עם השירות הטוב שהם נותנים וזה כולל החלפות של חלקים או תיקון של תופעות קלות כמו אכילת שמן למשל... ללא חיוב, ללא שום מבט כלשהוא על אם הרכב באחריות או לא וכך הלאה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
לפני שאתה זורק דברים באוויר, עדיף שתעשה חיפוש.

הנה קישור שנפתח קצת יותר מלפני חודש. ממש לאחרונה!

שים לב לתגובה מס' 8 של חבר פורום "מכובד"!

 

אתה רק מראה אדם אחד עם הבעיה הזו, כשהיו כמה וכמה כאלה. מה ההוכחה שלך בעצם עם הקישור הנ"ל? אתה מוכיח את עצם זה שיש תקלה חמורה בסאב ולא רק אצל אחד או שתיים. זה מה שהוכחת כאן. אז אצלו הוחלף כי זה קרה לאחר זמן קצר. מה עם הטווח הארוך?

 

בבקשה, זה מה שאתה לא שמת לב אליו בתגובה שלו:

"לא שהסאב חף מבעיות ייצור ואמינות כפי שעופר ציין".

 

ועוד אחת של חבר פורום עוד יותר "בכיר ומכובד" בשבילך:

"אבל מבחינת איכות בניה ואמינות הוא מקבל ציון נכשל ".

 

נ.ב

 

ניר, פעם הבאה אני אדרוש זכויות יוצרים על ההודעות שלי :lol::wink:

נושא האחריות הוא לא האישיו..

 

גם טויוטה חוו בעיות על המנועים והוחלפו מנועים לחדשים בארגז לאחר תום תקופת האחריות, זה נקרא שירות.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

כשיש בעייה בהתקנה בדר"כ התופעות יראו איכשהו בהתחלה לא כעבור שנה פתאום שהמערכת עבדה מספר חודשים ארוכים

הסאב שהיה לצביקה עשה חיים משוגעים וקלים לעות סאבים שעבדו אצלי {אם זה CVX CVR רוקפורדים למיניהם שהיו לי פיוניר אפילו רד סאונד ואף סאב לא היתפוצץ ככה פיתאום חוץ מאחד שאני החלטתי להיתעלל בו בצורה אכזרית ביותר :-)}ואף סאב ממה שציינתי לא הגיע למחיר כמו של ה-ID MAX :idea: או שבעצם צריך ליקרוא לו IDנאחס

צביקה תבוא למיפגש עם תיבה ריקה נדביק לך כבר איזה סאב כלשהו אתה יכול ליבחור יש לי כמה לבינתיים שלושה דגמים של רוקפורד אחד של אלפיין ואחד של ...ועוד אחד "15 אבל הוא מיועד לגברים לא לילדים מפונקים:lol:

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

מה שמדאיג אותי זה שמה שקרה לסאב של צביקה זה הסימפטום ולא הגורם.

 

או שמשהו בתכנון של הסאב לקוי או שמשהו בתהליך הייצור של הסאב לקוי.

 

כמו שזה נראה כרגע, סיכוי סביר ביותר שערכת התיקון לא תמנע את הישנות הבעיה בעתיד.

 

עד היום אני לא זוכר שהיה חבר פורום שזרק את הכפפה ואמר נמאס לי מהסאב הזה, לא מתקן אותו יותר.

 

אם צביקה יעשה את זה לפני שכל הסיפור הזה יגמר כך או אחרת - יגרם נזק תדמיתי עוד יותר חמור למוצר הזה וזה חסר תקדים עד כמה שזכור לי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני לא יודע באיזו מדינה אתם חיים אבל במדינה שאני חי בה גם במסגרת אחריות לא רוצים להחליף כלום ואם עושים את זה, עושים בחריקת שיניים ובחוסר רצון!

וגם מנסים לסחוט ממך כסף!

פורסם

אולי אפשר ךלקחת את הערכת תיקון הזו ולבצע על הממברנה חיזוקים מקרבון :-) ככה הוא יהיה לפחות יותר עמיד מהקרטון שבנו אותו

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

אין לאחריות פה בכלל חשיבות,

שיש תקלה בפס היצור - יצרנים ויבואנים לוקחים אחריות שנים רבות מעבר לאחריות.

 

אבל לא כך המצב פה, מדובר ביבואן רעב וחסר יושר,

ונציג שממשיך את דרך היבואן.

 

גועל נפש של ממש. לדעתי צריך להרים סקר ולקבוע פה ברוב קולות, שבראש פורום אודיו תתנוסס כתובת :

IDMAX - מינימום סאונד, מקסימום תקלות !

פורסם
או שייתכן ופשוט לא היה להם האומץ לפתוח שירשור כנגד המוצר שאותו קנו במיטב כספם וכנגד היבואן והתנהגותו בעניין, כמו שחבר פורום מכובד ומוערך כן מעז לעשות.

 

אתה רק מראה אדם אחד עם הבעיה הזו, כשהיו כמה וכמה כאלה. מה ההוכחה שלך בעצם עם הקישור הנ"ל? אתה מוכיח את עצם זה שיש תקלה חמורה בסאב ולא רק אצל אחד או שתיים. זה מה שהוכחת כאן. אז אצלו הוחלף כי זה קרה לאחר זמן קצר. מה עם הטווח הארוך?

 

 

אני לא צריך להוכיח כלום, אני חף מפשע :-D

אמרת שאף אחד לא פתח ת'רד בנושא, אז הראתי לך שכן פתחו ת'רד בנושא, אך במקום לחשוב שיש איזו בעיה בסאב, אמרו לבחור שכנראה הבעיה אצלו ולא בסאב וזה כי כנראה הוא לא חבר פורום "מוערך ומכובד".

חבל שהרבה אנשים מתעלמים מחלק של דברים שנאמרים כאן, אז אני שוב אגיד את מה שכבר אמרתי:

צביקה, באמת משתתף בצערך ולא הייתי מאחל דבר כזה לאף אחד, אבל יש לי הסתייגות מכך שתוקפים את אדי והיבואן לאור העובדה שהאחריות פגה תוקפה. אני אסכים שלאחר 13 חודש היבואן בהחלט יכול לצאת לארג' ולהחליף את הסאב לאור "התקלה הידועה", אבל שימו לב הוא לא חייב לעשות זאת!

יש הבדל ענק בין חייב לבין לעשות טובה כי כאשר לא עושים משהו שחייבים אז יש את כל הלגיטימציה"לשרוף" את אותו האדם או היבואן, אחרת לא ממש.

פורסם

אז יודע מה? שלא יעשה טובות בקשר לתיקון. אבל שיעשה טובה, ולא ייבא את הסאבים הללו שהולכים קיבינימט (סליחה על הביטוי) אחרי זמן קצר של שימוש (ותעשו לי טובה, אבל גם שנתיים+ זה זמן קצר של שימוש), ואחר כך להגיד שיש אחריות רק 12 חודשים, למרות שעשרות סאבים שלהם נמצאים בפח זבל (וכך גם הכסף של אותם הלקוחות, וחלק לא כלכך אמידים ש-2.5K זה כלום בשבילם).

 

או שתטפל בבעיה הידועה והנפוצה הזו (וזה כמו שכבר רשמו לפניי, לפנות ליצרן), או שתשים X על יבוא מוצרים כאלה. מסכים?

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

tau,

 

למרות הפרובוקציה שלך והנסיון שלך להסיט את הענין למחוזות אחרים, ולמרות שאתה מדבר מגרונם של אחרים בלויאליות ולוחם [או מנסה לכל הפחות] ללחום את מלחמתם של אחרים ודי לחכימא ברמיזא, אגיב לגופו של ענין.

 

גם אני כמו רבים אחרים נתמלאתי פליאה על מקרה מאד מוזר, גם בסטנדרטים המוזרים שIDMAX הרגיל אותנו, של בחור חביב שכל עוונו היה הרצון לרכישת סאב איכותי ברמה גבוהה, כמו IDMAX.

 

אך לבחור לאחר שבועיים ימים בדיוק ניקרע הסאב. הסאב הוחלף לחדש, אך לאחר חודש שוב אותה הבעיה! הסאב הוחלף שוב, ולאחר כחודש בפעם השלישית שוב הבאסה!!! הסאב ניקרע והוחלף הסאב לסאב 12 אינצ' כולל תיבה מקורית. חשב שהבעיה נפתרה אך לאחר מספר ימים לתדהמתו הסאב ניקרע שוב.

 

כאמור, 3 סאבים + החלפת תיבות.

 

גם אם וכאשר מדובר באותה תקלה סדרתית מתועדת, לא יעלה על הדעת כי צירוף מקרים שכזה קורה, שסאב אחד נקרע, ועוד סאב שני נקרע, ועוד סאב שלישי נקרע בזה אחר זה תוך תקופת זמן כה מזערית. יש בסיס סביר ורחב להניח כי ישנה תקלה היכן שהוא וכהוכחה הבאתי בדוגמה את הסאב שלי ואת עמידותו לאורך הזמן, אך אבוי! אותו סאב מאותה דוגמה גם התפוצץ ונקרע, אויה לאותה בושה.

 

ואם כבר, יעידו חבריי - מספר חברי פורום יקרים, כי אני זה שתמיד התווכחתי איתם וניסיתי להוכיח להם כי הם טועים בענין זה, אך אכן נוכחתי לדעת כי טעיתי לאורך הדרך והם -כולם- צדקו.

 

 

 

נ.ב.

אבקש להניח בצד את המטענים האישיים שיש לך ולשולחך.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6171 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...