Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6186 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה מסריח כי אם הם (וגם אתה) עושים סיפור מעניין ארץ הייצור, אז כנראה שיש פה בעיה.

 

מה ההבדל בין מכשיר המיוצר בהונגריה ומכשיר המיוצר בסין (או בכל מדינה אחרת) ?

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

יש לי בבית שני נוקיה 5800, אחד הונגרי, אחד סיני, כבר כמה חודשים. הבדלים באיכות הרכבה ואמינות לא ראיתי.



 

אבל זה רק אני.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
זה מסריח כי אם הם (וגם אתה) עושים סיפור מעניין ארץ הייצור, אז כנראה שיש פה בעיה.

 

מה ההבדל בין מכשיר המיוצר בהונגריה ומכשיר המיוצר בסין (או בכל מדינה אחרת) ?

 

קניתי לפני שבוע מכשיר MADE BY NOKIA המיוצר בסין כי לא חשבתי לנכון להוסיף 15-20% מהמחיר המכשיר על ארץ מוצא.

התלבטתי בין 5310 לבין 7510 supernova .

בחרתי ב 7510 בעיקר בגלל האופי שלי - אני חייב צדפה, אחרת המסך נהרס (אני דוחף את הנייד ביחד עם מפתחות ועוד..).

ואני בכלל לא בטוח שבחרתי נכון.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
איזה חרא של נציג.

בכוונה לנצל את חוסר הידיעה של הקונה.

מכשיר HTC HD שעובד עם סים דור 2 ו 3.5 ללא שום בעייה בטח ובטח לא מזיק למכשיר.

 

 

בתור עובד בעולם הסלולר ומכיר טוב את התופעות של המכשיר

ממש, לא ממליץ על ה6500 !!! לא הסליידר ולא הקלסיק,

הקלסיק במיוחד עם המון בעיות תוכנה, ריסטים, סוללה שנגמרת מאוד מהר, המכשיר מתחמם בטירוף.

אחד החסרונות הבולטים שלו זה שהזיכרון שלו הוא 1GB מובנה (ללא חריץ הרחבה) ועם יש תקלה קטנה אז כל התוכן נמחק.

יש עוד בעיה ממש מעצבנת שלא נפתרת, אלא ע"י צריבה, שלפעמים אנשי הקשר שבזכרון הטלפון (לא בסים) פשוט נעלמים ולא ניתן בשום צורה לשחזר אותם.

 

לצורך העיניין, החלפת סים לדור 3 ללא שינוי של התוכנית לא גורר שום חיוב נוסף, פשוט יש לגשת לנק"ש ולבקש שיעשו ריפלייס לסים דור 3

יש מקומות בארץ ובעולם שאין קליטה בדור 2, אלא רק בדור 3.

ובשביל שתדע שיהיה לך קליטה בכל מקום בארץ (חוץ ממקומות שאין בכלל קליטה של אורנג') עדיף שפשוט תבצע זאת.

בעולם-"זאת זכות לתת שרות"

בארץ- "אתה חייב לתת לי שרות! אני קניתי את הכיסא שאתה יושב עליו!":evil:

פורסם

אוקיי מה-6500 ירדתי סופית. אני גם אלך בעקבות המלצתך להחליף כרטיס SIM.

אם זה כ"כ פשוט אז מדוע אנשים מסתבכים עם התאמת SIM ישן למכשיר חדש ?

 

התלבטתי בין 5310 לבין 7510 supernova .

בחרתי ב 7510 בעיקר בגלל האופי שלי - אני חייב צדפה, אחרת המסך נהרס (אני דוחף את הנייד ביחד עם מפתחות ועוד..).

ואני בכלל לא בטוח שבחרתי נכון.

 

שמע אני באותה התלבטות בדיוק, הטלפונים שלי באופן מסורתי סובלים משריטות במסך בדיוק מהסיבה שכתבת.

מדוע אתה חושש שבחרת לא נכון ?

 

 

ואני עדיין שואל, לכל מי שיש הסבר מעניין לתת (פאסאט מהגיהינום, אולי אתה יודע?):

 

למה צריכה לעניין אותי ארץ הייצור של המכשיר ?

 

מכוניות לקסוס מייצרים במזרח, iPhone מייצרים במזרח, את המחשב שלי ייצרו במזרח, וגם הפועלים שצבעו לי את הבית מיוצרים במזרח.

 

אז למה צריך לשלם אקסטרה כסף בשביל לקבל ייצור ספרדי או הונגרי, מה זה נותן ?

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

המכשיר שבחרתי בסוף (7510) נבחר מסיבות פרקטיות.

1. הגנה על המסך (צדפה)

2. עשוי מתכת

3. קטן (למרות המשקל - כבר כתבתי "ממתכת").

 

בנוסף, המכשיר הזה הוא מהסדרה החדשה SUPERNOVA, עם הדגש על העיצוב .

ובאמת, לדעתי העיצוב שלו מעניין, יש גם משהו די מגניב - המסך החיצוני מוסתר לגמרי.

רק כאשר מישהו מתקשר, או לוחצים על כפתורי הווליאום כדי לראות את השעון, מגלים שיש מסך.

המסך הפנימי באיכות מדהימה ויחסית גדול לצדפות.

מצלמה 2 MP עם פלאש די נחמדה

רמקול של הספיקר חזק במיוחד.

כמובן שיש גם חיסרונות- משקל, כניסה לאוזניות 2.5, לא רואים על מסך חיצוני כאשר היתה שיחה שלא נענתה.

הוא גם יותר יקר מ 5310 .

 

לא המלצתי לך על 7510 בהתחלה כי הבנתי שרצית סגנון קלאסי.

 

לדעתי האישית אין סיבה לשלם יותר על ארץ הייצור.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

ה-5310 הוא טלפון מאוד נחמד, בעיקר במימדים, ביציאת 3.5 מ"מ ובחיבור מיקרו USB סטנדרטי. נגן מוסיקה, מיקרו SD ובלוטות' הם תוספות נחמדות . המצלמה שלו גרועה, אבל למי אכפת .... החיסרון המשמעותי ביותר שלו הוא זמן סוללה, כתוצאה ישירה מאילוצי גודל כנראה.

בעלי סמארטפונים, מסכי מגע ומכשירי דור 3. 3.5, 3.75 והלאה אולי רגילים להטעין את המכשיר כל יום ואף יותר בשימוש רב, אבל אני באופן אישי מצפה מהמכשיר להחזיק מעמד מספר ימים בהמתנה או כמה שעות בדיבור.

פורסם

אני לא נעול על תצורה. רגיל לקלאסי ולכן מעדיף אותו, אבל אם יש דגם צדפה שעדיף על ה-5310, אני בהחלט אשקול.

נמאס לי מהשריטות על המסך.

 

האם אתה מבסוט מהסופרנובה ?

המלצות לדגמים נוספים ?

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

אני כן מרוצה מהמכשיר החדש שלי.

יש בו את כל מה שאני צריך - איכות של שמיעה, ספיקר חזק מאוד (אין כל קושי לשמוע בנהיגה, ללא חיבור לדיבורית חיצונית כלשהי).

המכשיר הזה מבחיני מספק את הדרישות המקסימאליות מנייד שהוא לא דור 3 .

MP3, רדיו, מצלמה סבירה,ספיקר חזק, מסך מצויין +עמידות.

המכשיר מגיע עם פאנל נוסף באריזה.

אני מאוד אוהב את העיצוב שלו.

 

החיסרונות - האוזניות שבאות עם המכשיר לא נותנות צליל של MP3 ברמה.

עוד לא הספקתי לקנות מעביר של כניסת האוזניות מ 2.5 ל 3.5 כדי לשמוע עם אוזניות AKG שלי.

 

הסוללה מחזיקה לי רק 3 ימים ( אולי התלהבות ראשונית+ לימוד המכשיר =שימוש יותר גדול מהרגיל)

 

אין מבחר גדול של צדפות, שיש בהן את כל הפונקציות ברמה מאוזנת.

או שהמצלמה גרוע במיוחד,או הסוללה חלשה, או שהמחיר כבר בשמיים או מראה חיצוני לא משהו.

 

יש עוד כמה מכשירים עם נתונים דומים שפסלתי אותם לפני ההחלטה:

7390 - למרות המצלמה של 3.15 MP , לדעתי, המכשיר מכוער, ושים לב לסוללה שהיא חלשה במיוחד.

 

6267 - עיצוב מיושן שדומה למכשיר יותר זול (6131), מתקלף, בניגוד ל6131 אין אפשרות לפתוח את הצדפה ע"י הכפתור.

 

היחיד שגם שקלתי זה 6600 , אבל הוא עוד יותר יקר, דור שלישי (מיותר מבחינתי), הביקורות לא משהו,

למרות שכן אהבתי את העיצוב, הנתונים (גודל, משקל, תוכן).

 

גם רציתי משהו חדש, קצת שונה חיצונית.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...