Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לקנות איביזה טורבו או להישאר עם פונטו HGT?


Michael K
שימו לב! השרשור הזה בן 5416 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

על מה לעזעזל כל הרעש?

 

האיביזה הרבה יותר חזקה!! פי מליון בערך. יש שמועות שהיא חופרת גם בהילוך חמישי.

 

פיליפ לא "דחף" את הקליאו, הוא הציע אותה בתור אופציה. גם אני השתדרגתי מHGT לקליאו אחרי שבדקתי גם אופציה לאיביזה. חיפשתי רכב מהנה יותר. מ -ה- נ- ה, כלומר "זורק" תחת בכל מעגל תנועה לפי דרישה, הגה מתקשר יותר, אחיזה גבוהה ובגדול יותר "פאן" שלא מתבטא בכוח. הקליאו עונה על הדרישות הללו והאיביזה לא.

 

לפותח השרשור- מה מעניין אותך? תוספת כוח או התנהגות משופרת? גם האיביזה וגם הקליאו חזקות יותר במצב "סטוק". בעזרת מעט שיפורים זמינים וזולים האיביזה הופכת למפלצת דראג, ועם קיט קויילאוברים היא גם שורפת מסלול בקצב רצחני.

מי נותן למי "רכבות" ומי נותן למי בראש בפער של שתיים עד שמונה מכוניות לא מעניין אותי, מבחינתי הקליאו עושה מ 0-100 באיזור ה 11 שניות כי יותר מזה אני פשוט לא צריך ב99% מהזמן.

 

הקליאו חד וחלק מתנהגת יותר טוב! האיביזה פי מליון יותר חזקה.

 

עניין הנוחות- פה כבר היתה הגזמה מטורפת. הקליאו הרבה יותר נוחה מהפונטו, יותר נוחה אפילו עם בולמי קוני סגורים, אני כותב זאת מתוך נסיון של חמש שנים עם הפונטו ושנתיים וחצי עם הקליאו. הקליאו היא אחת מהמכוניות הכי נוחות שאי פעם נהגתי בהם, ונהגתי בהרבה רכבים. היא גם יותר נוחה מהאיביזה, שלדעתי עוד יותר "קרש גיהוץ" מהפונטו.

 

אמינות- שנתיים וחצי, תקלה אחת- החלפת מחזיר שמן בגיר עקב נזילה (גומיה במשקל 4 גרם), לא ישבתי שנייה אחת על הכורסא של "שאפט". בעצם כן- ישבתי שם שעה בזמן שהם הרכיבו לי את ה"קוני".

 

האיביזה הרבה הרבה הרבה יותר חזקה. הרבה מאוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מי שקונה איביזה בגלל שהיא שווה משהו בסיבובים,אין לו מושג בנהיגה!

חד וחלק, אחד מהרכבים עם ההתנהגות הכי מגעילה שיש למכוניות ספורטיביות בארץ!

מהירה היא כן!

תיצאו מהחלום שיש משהו בכלל שקשור להתנהגות באיביזה.

 

 

 

רושם את זה אחד שיש לו כבר 5 שנים איביזה,ועדין נהנה לנסוע איתה בסיבובים,אבל בקצב שלי!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב לפותח השרשור, וגם לרוב האנשים שרשמו פה הרבה דברים מתוך העדפה אישית/עצבים/אהבה כלשהי וכו.

אין אוטו מושלם, עם כל הכבוד לכל יצרניות הרכב בעולם, להמון יצירות מופת שנוצרו בשלל מדינות שונות של שלל יצרנים שונים, אין רכב מושלם, אין רכב שעונה לכל אדם ואדם על הצרכים ומכאן בא עניין של ההיצע הרחב והרצון של כל אדם ואדם.

יש אנשים שמתעניינים באיכות החומר, יש אנשים שמתעניינים בהאצה בקו ישר, יש אנשים שמעניין אותם סיבובים, יש אנשים שמעניין אותם צריכת דלק, יש אנשים שמעניין אותם עלויות אחזקה, יש אנשים שמעניין אותם אחיזה, יש אנשים שמעניין אותם אחזקה ויש עוד אלפי פרמטרים שעל פי הם כל אדם בוחר את המכונית שלו.

חבל שאתם יורדים על רכב כזה או אחר כי זה לא המטרה של פותח השרשור וגם לא מעניין אף אחד יותר מידי.

 

אני לפני חודשיים היה לי 45 אלף ושקלתי את המכוניות המדוברות בשרשור ועוד כמה אחרות, אני בחרתי קליאו. אם תשאל למה קליאו, אחזקה זולה, אחיזה והנאה יומיומית לצד רכב רגיל שינייד אותי ממקום למקום, אני לא מתחרט על מה שקניתי ובדיעווד זו כנראה אחת המכוניות שהכי מתאימות לי בשלב זה של החיים, יש מיליונים אחרים ממני שזה לא הרכב בשבילהם.

 

תשווה יתרונות מול חסרונות של הרכב הבא שאתה רוצה, אם זה שווה את זה, רק אתה תחליט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים איתך, אני כבר מזמן התייאשתי מלהגיב בשרשורים כאלה ועושה רושם שגם רוב הבעלים של הקליאו בתהליכי יאוש מהרכב.

אם נסתכל על חצי הכוס המלאה למחפש הקליאו הטיפוסי : מדובר כעת בתקופה שטומנת בחובה אחלה הזדמנות לקנות קליאו כי כולם מוכרים עכשיו.

כולם מוכרים עקב הזדמנות יוצאת מן הכלל לרכב מעניין (טויוטה קורולה שתתן קצת שקט נפשי?) ומוכרים ב"כאב רב ".

כולם דורשים ולא מקבלים סכומים אסטרונומים ולא אסטרונומיים מעל המחירון.

 

לקט קצר מאלה שלא מחקו את ההודעה אחרי המכירה או אלה שלא מוכרים בסתר דרך יד 2 :

 

1.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=269531

 

2.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=268206

 

3.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=271767&highlight=%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%90%D7%95

 

4.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=262992&highlight=%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%90%D7%95

 

 

 

אה בעצם השאלה היתה פונטו HGT מול איביזה 01 ושוב בעלי הקליאו הסיטו את השרשור מהשאלה המקורית:

 

מה אני הייתי עושה? אין לי ספק שהאיביזה עדיפה על ה HGT, אבל לא הייתי מחליף פונטו 01 באיביזה 01,

אם כבר אז תחסוך עוד קצת ותתקדם לFR.

רוב האקזמפלרים של 01-02 לא במצב מזהיר (זה של פיש בעל נתונים יוצאים מן הכלל , יוצא דופן) עברו שיפורים וקומבינות כאלה ואחרות או התלבשו על עמוד כזה או אחר ולכן אני לא בטוח שיתנו שקט נפשי לבעליהם.

הבודדות שכן שמורות ברמה מטורפת (מה שלא מונע מהן להיות עם יד גבוהה וק"מ גבוה) , יידרש עליהן מחיר כה גבוה מהמחירון שיוצא את הכדאיות מכל הרכישה.

 

אייל, לפעמים אתה מדבר כאלה שטויות. אתה אוהב לסובב את הכל לצד שלך.

למשך תקופה ניסיתי למכור את הקליאו עקב שדרוג להנעה אחורית, כי שום רכב הנעה קדמית או כפולה לא בא בחשבון מבחינתי לאחר שעשיתי מהקליאו שלי רכב עם התנהגות מושלמת.

הו-אז התברר כי אחי צריך לעבור ללמוד באילת, וזה מה ששבר את גב הגמל. אין טעם להחזיק רכב נוסף בבית אם משתמשים בו פעם בשבועיים כשאני חוזר מהצבא.

תאמין לי שהקליאו נמכרה בצער רב וגם היום אני יודע שאם היה לי את הכסף והיכולת לסוע בה היא היתה נותנת בראש עד היום.

 

חלאס עם כל הריבים על עלויות אחזקה. ואתם בעלי האיביזות ה"תמימים", שכחתם להזכיר בכל ויכוח כמה עולה אצלכם להחליף קלאץ' בחברה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב לפותח השרשור, וגם לרוב האנשים שרשמו פה הרבה דברים מתוך העדפה אישית/עצבים/אהבה כלשהי וכו.

אין אוטו מושלם, עם כל הכבוד לכל יצרניות הרכב בעולם, להמון יצירות מופת שנוצרו בשלל מדינות שונות של שלל יצרנים שונים, אין רכב מושלם, אין רכב שעונה לכל אדם ואדם על הצרכים ומכאן בא עניין של ההיצע הרחב והרצון של כל אדם ואדם.

יש אנשים שמתעניינים באיכות החומר, יש אנשים שמתעניינים בהאצה בקו ישר, יש אנשים שמעניין אותם סיבובים, יש אנשים שמעניין אותם צריכת דלק, יש אנשים שמעניין אותם עלויות אחזקה, יש אנשים שמעניין אותם אחיזה, יש אנשים שמעניין אותם אחזקה ויש עוד אלפי פרמטרים שעל פי הם כל אדם בוחר את המכונית שלו.

חבל שאתם יורדים על רכב כזה או אחר כי זה לא המטרה של פותח השרשור וגם לא מעניין אף אחד יותר מידי.

 

אני לפני חודשיים היה לי 45 אלף ושקלתי את המכוניות המדוברות בשרשור ועוד כמה אחרות, אני בחרתי קליאו. אם תשאל למה קליאו, אחזקה זולה, אחיזה והנאה יומיומית לצד רכב רגיל שינייד אותי ממקום למקום, אני לא מתחרט על מה שקניתי ובדיעווד זו כנראה אחת המכוניות שהכי מתאימות לי בשלב זה של החיים, יש מיליונים אחרים ממני שזה לא הרכב בשבילהם.

 

תשווה יתרונות מול חסרונות של הרכב הבא שאתה רוצה, אם זה שווה את זה, רק אתה תחליט.

 

בוא וניפגש פה עוד שנה, עדכן אותנו לגבי עלויות אחזקה זולות. חודשיים זאת אינדיקציה בערך לכלום.

 

 

REDROZE, אתה לא צריך לתרץ זה לא עניינו של אף אחד. פשוט עובדתית הצטרפת לסטטיסטיקת המוכרים ולכן רשמתי אותך. (אני חושב שמעל שנה ניסית למכור את הרכב ON AND OFF )

 

קלאץ' באיביזה כולל גלגל תנופה יעלה בחברה כ5K ובמוסך מתמחה כ3K וזה לא משהו שאתה מחליף כל יום אלא במקרה הגרוע פעם אחת ודי אם יצא לך להחזיק את הרכב הרבה הרבה שנים. (לא משהו שאתה לא מוציא על תקלה סטנדרטית בקליאו)

היתרון שברוב הרכבים מהשנה הזאת הוחלף כבר קלאץ' אז מישהו אחר שילם. (אפילו אצלי)

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא וניפגש פה עוד שנה, עדכן אותנו לגבי עלויות אחזקה זולות. חודשיים זאת אינדיקציה בערך לכלום.

 

צודק. חודשיים זה לא אינדיקציה לכלום. שנתיים וחצי זה מספיק? אם כן, אני מתערב איתך שהוצאתי על הקליאו פחות ממה שאתה הוצאת על הגולף. סה"כ הוצאות תיקונים: 748 ש"ח כולל מע"מ ועבודה בשנתיים וחצי, פלוס שלושה טיפולים שוטפים יזומים ללא תיקונים בכלל. אם זה לא זול אז מה כן?

 

ביטוח- יותר זול ממה ששילמתי על ה HGT.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה ק"מ עשית בשנתיים וחצי?

אם הנסועה היא נורמלית (כלומר 40-50K בשנתיים וחצי) לדעתי הרכב שלך סובל מפגם בייצור ויש להודיע לרנו ולגרוס אותו מיידית :D

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פורסמה בפורום וביד 2 איביזה TDI 2003 ב50K ש"ח.

נראית לי אופציה מעניינת בנסיבות העניין.

חזקה, חסכונית ואומרים שהתנהגותה טובה משל הבנזין.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכל השרשור הבנתי שאני פשוט חייב לעשות סיבוב על שני הרכבים והינה התוצאות,נסעתי על שני הרכבים באוטו כביש.

1. קליאו-נחמד, מורגש שהיא קצת יותר חזקה מהפיאט שלי, היתנהגות כביש לא בשמיים לפחות לדעתי כי אני אוהב סיבובים וזריקת תחת כשבא לי. ההגה באמת לא כל כך נוח.

2.איביזה- ראשון מפרפר,שני קצת פחות ובשלישי מתחיל להיתייצב, הינהגות ממש שובבה אהבתי, סיבובים ממש כייף האוטו זורק אותך והטורבו מוציא אותך מהפניה ממש אהבתי, בישורת ממש מהירה תאמת הרגשתי שהיא ממש יותר חזקה מהפיאט.

שני הרכבים הם פשוט לאנשים שונים שני בעלי המכוניות מתים על האוטו שלהם אני אישית אהבתי יותר את האיביזה.

אז אני מחליט לחכות קצת ולקנות את האיביזה שנתון 2005-2006 כמו שהמליצו פה.

תודה על כל הטיפים והסברים על הרכבים.

mk.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי כוח להיכנס לויכוחים פה אבל אני יכול להגיד לך בתור אחד שהייתה לו איביזה טורבו מהמודל המדובר במשך 4 שנים שזהו לא רכב אלא ערמה של זבל ובנוסף לכך אתה צריך להתעסק עם היבואן שלהם שהוא מלך הגנבים והנוכלים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

ואתם בעלי האיביזות ה"תמימים", שכחתם להזכיר בכל ויכוח כמה עולה אצלכם להחליף קלאץ' בחברה.

 

 

אני ממש לא תמים ואם תטרח לקרוא את התגובה הראשונה בשרשור (היא שלי), תראה שהקלאצ' מופיע שם שחור על גבי כחול בהיר.

 

אף אחד לא מתמם

.

אין לי כוח להיכנס לויכוחים פה אבל אני יכול להגיד לך בתור אחד שהייתה לו איביזה טורבו מהמודל המדובר במשך 4 שנים שזהו לא רכב אלא ערמה של זבל ובנוסף לכך אתה צריך להתעסק עם היבואן שלהם שהוא מלך הגנבים והנוכלים.

 

טוב שלא הגזמת עם הערמה של זבל, ממש חוות דעת מלומדת ומוסברת כהלכה.

 

פותח השרשור, כמו כל שרשור נוצר פה אותו ויכוח טיפשי, עשה נסיעת מבחן ותבחר

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פששש, הצביעות פה חוגגת שעות נוספות...

לבחור מעלי: אני מבין שאת הקליאו אתה לא מכיר, בנוסף למה לך להיתעסק בכלל עם צ'מפיון?

כמו כן אני מבין שאת קרסו לא חווית מעולם נכון? תן לי לחדש לך, צ'מפיון מלאכים לעומת השירות הקרסו!

כמו כן אתה מוזמן לבוא ולספר לנו למה הרכב ערמה של זבל וכמובן לתת אופציות של רכבים מתחרים שהם לא זבל מבחינתך.

 

זיו היקר, או שאתה מיתמם ולא עושה חיפוש לפני שאתה מוציא שטויות מהפה שלך או שבגלל שסוף סוף מישהו שעד עכשיו לא היתערב והיה ניטראלי בכל השירשורים שהיו בנושא בא ושם דברים שחור על גבי לבן ואתה רואה איך כל האגדה בפורום (ופה זה הפורום הניטראלי היחיד שזה ככה דרך אגב) וגם מחיר השוק של הקליאו מתחיל לקבל סדקים ועכשיו אתה פשוט מנסה להעלים מידע שרשום פה בפורום בכך ששים לב שאם אני יעשה חיפוש אחרי ההודעות שלי אני אמצא לפחות 3 ששם רשמתי את עלות הקלאץ'. בנוסף בוא ותספר לנו כמה עולה קלאץ' לקליאו שאתה בכלל מעיז להעלות את הנושא לרעת האיביזה (תן לי לעזור לך, בדיוק אותו מחיר כמו אצל האיביזה) ההודעה האחרונה דרך אגב שרשמתי על עלות הקלאץ' נמצאת בשירשור על הלאון טורבו האחרון) כמו כן אם הבנתי נכון אתה טוען שהנעה קידמית היא כמו הנעה כפולה ובכלל טוען שהנעה אחורית עדיפה משתיהן? :roll:

 

מיכאל היקר, לקליאו זנב שובב מאוד! הרבה יותר שובב משל האיביזה ובעצם זה הדבר היחיד שטוב בה ככה שאני ממש לא מבין על מה אתה מדבר. מבחינת FUN בהיתנהגות הקליאו טובה משמעותית מהאיביזה (שבכל זאת תציג זמנים טובים יותר בהרבה בכל מסלול)

אני ממש לא "מת" על הרכב שלי, פשוט במחיר שלו אין עוד שום רכב שנותן את מה שהוא נותן.

 

favorite 1: או שיש לך בעיה בהבנת הנקרא או שכמו שאר בעלי הקליאו אתה מנסה לסלף את הנאמר ומתייחס למה שרשמתי לא בהקשר המקורי! אני השוותי את נוחות המושב והנוחות הכללית של הימצאות בקליאו בשימוש רגיל (ונתתי דוגמא נסיעה לאילת) שבה לא משנה מה תעשה, עם תנוחת הנהיגה בקליאו אתה תצא עם כאבי גב בניגוד לאיביזה. לטעמי גם הקליאו בתצורה המקורית שלה רכה מידי.

אף אחד לא ביקש להשוות בין הפונטו לקליאו, מה גם שהפונטו נוחה משמעותית!

 

בקיצור, ציפיתי להכחשות צבועות שהיו ידועות מראש, כמו כן ציפיתי להיתייחסות רק לחצאי משפטים לפי מה שנוח לבעלי הקליאו לקרוא (קריאה סלקטיבית או סתם הערצה של "המלך הוא עירום?) וציפיתי גם למתקפה שתגיע עלי על גבי הפורום וגם בה"פ. כמו כן רק מתוך כבוד אני לא יצטט פה הודעה מבעל קליאו שאותו אני מעריך מאוד בתור חבר שבעיקרה היא "אולי תסתום את הפה כי דין הקליאו כדין ה106 ראלי ולא הורסים אגדות גם אם הן פיקטיביות בחלקן".

 

מוזר מאוד, אם במוסך שאפט ניגמרו הליפטים כי הם תפוסים עם קליאו זה תמיד טיפולים תקופתיים? :roll:

איזה צירוף מיקרים שרק מבעל קליאו אתה רואה חתימה בסיגנון של "קליאו ספורט, צריכת דלק של 1-12 בסדום ערד"

אם זה לא כוונה לשמר ולהעצים את מחיר שוק הקליאו בארץ וזה באמת ובתמים כי הוא חשב שזה הדבר הכי חשוב והכי מעניין שיש לרשום אז הנה מתגלה הנוכלות של בעלי הקליאו.

בואו אני יחדש לכם: באיביזה שלי צריכת דלק של 1-16 על 90 קמ"ש, אולי עכשיו מחיר האיביזות יעלה ב12%?

 

אולי בעלי הקלעו יצליחו להסביר לי איך קליאו רגילה נחשבת למכונית לא אמינה (ועל זה אין וויכוח נכון?) בעוד שלקליאו ספורט ש"דחפו לה" מנוע גדול, הקשיחו והנמיכו אותה ונוהגים בה הרבה פחות בזהירות בלשון המעטה האימנות נשמרת בצורה מופלגת לאורך שנים על גבי שנים? :roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

:mm_yeah:

עזוב, חבל על הזמן.

הצביעות של בעלי הקליאו חוגגת.

אנחנו מספיק ישרים כדי להודות בכל החסרונות ונקודות התורפה (והם לא כאלה רבים), גם כאלה שמאוד נדירים אבל מצידם : מדובר באמינות מופתית.

יש גבול כמה אפשר לשקר ולסלף.

 

מחכה עדיין לשמוע כמה ק"מ עברה הקליאו עם ה700 ש"ח הוצאות בשנתייםו חצי והאם היא ננהגת נהיגת סבתא.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני איביזאי גאה,מת על האיביזה שלי!

פשוט מגוכך עד כמה בעלי קליאו יורדים לרמה נמוכה בה הם דואגים בכל הזדמנות להידחס ולהכפיש את האיביזה ,וזאת עוד ליפני ששואלים אותם ,ישר נידחפים חופרים ליכלוכים על הוואגיות הספורטיביות ודוחפים בנישה את הקליאו שלהם ומשבחים אותה עד עלות השחר!

וככה זה כבר 3 שנים בפורום[וידם עוד נטויה].

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5416 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...