Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לקנות איביזה טורבו או להישאר עם פונטו HGT?


Michael K
שימו לב! השרשור הזה בן 5416 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אולי בעלי הקלעו יצליחו להסביר לי איך קליאו רגילה נחשבת למכונית לא אמינה (ועל זה אין וויכוח נכון?) בעוד שלקליאו ספורט ש"דחפו לה" מנוע גדול, הקשיחו והנמיכו אותה ונוהגים בה הרבה פחות בזהירות בלשון המעטה האימנות נשמרת בצורה מופלגת לאורך שנים על גבי שנים? :roll:

 

האמת זה דווקא יכול להיות.

בפונטו זה ככה. פשוט כי מלבד השלדה, ה-HGT זהו רכב שונה כמעט לחלוטין מפונטו רגילה, ויוצא ככה שדווקא הוא מפגין יותר אמינות. אולי בגלל שהיצרן השקיע בו ברכיבים יותר איכותיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

 

favorite 1: או שיש לך בעיה בהבנת הנקרא או שכמו שאר בעלי הקליאו אתה מנסה לסלף את הנאמר ומתייחס למה שרשמתי לא בהקשר המקורי! אני השוותי את נוחות המושב והנוחות הכללית של הימצאות בקליאו בשימוש רגיל (ונתתי דוגמא נסיעה לאילת) שבה לא משנה מה תעשה, עם תנוחת הנהיגה בקליאו אתה תצא עם כאבי גב בניגוד לאיביזה. לטעמי גם הקליאו בתצורה המקורית שלה רכה מידי.

אף אחד לא ביקש להשוות בין הפונטו לקליאו, מה גם שהפונטו נוחה משמעותית!

 

:roll:

 

ההשוואה לפונטו רלוונטית ביותר מכיוון שפותח השרשור נוהג בפונטו ולכן אני משווה בין רכב שהוא מכיר היטב לרכב אחר שהוא אינו מכיר.

 

הפונטו ממש לא נוחה משמעותית! אני מאוד אוהב את הפונטו, היתה לי כזו במשך 5 שנים. הקליאו נוחה פי מליון בערך.

כתבת שיש לך נסיון עם פונטו, זה נחמד ויפה, רק שלי יש 110K של נסיון עם הפונטו ככה שני מכיר אותה יותר טוב ממך, ומכאן אני קובע חד משמעית שהקליאו הרבה יותר נוחה.

 

כאבי גב? הצחקת אותי לחלוטין. זה לא חיסרון להיות בעלים של רכב ספורטיבי ולהודות שהרכב לא בדיוק שיא הנוחות. אין לי שום בעיה למנות את כל המגרעות של הקליאו, אבל לטעון שהיא לא נוחה לנהיגה זה קשקוש מוחלט! רנו תכננה רכב ספורטיבי ועל הדרך יצא להם רכב שהוא גם נוח מאוד, נוח בצורה מפתיעה (ויעיד על כך אבא שלי שיש לו פריצת דיסק בגב, וגם הוא טוען שהקליאו הקטנה והרועשת שלי כהגדרתו, נוחה בצורה מאוד מפתיעה) בין אם מדובר במושב מפנק ואוחז ועד מתלים שלא מתרסקים על כל "צלקת" תוצרת מע"ץ.

 

אייל היקר- כן אני סבתא. מודה. אין לי מה לחפש מעל 120 קמ"ש, ואני לא עושה פתיחות ברמזורים עם כל ערס מתלהב שעושה לי וווררוום וווררוום ברמזור.

מה שאני כן עושה (ודי הרבה) זה מחליק זנב בכל מעגל תנועה אפשרי במהירות כמעט אפסית, לוקח כמעט כל סיבוב פנוי ואפשרי בקו קצת יותר רחב מן המקובל, רק כדי לשבור חזק את ההגה ולתת לשלדה לעשות את שלה. אני מבין שאין לך מושג מה כתבתי בפסקה האחרונה, אולי יום אחד יהיה לך רכב (או משחק מחשב) שיגרמו לך להבין.

 

 

בפעם המליון- הקליאו לא מושלמת! ולא אמרתי ,ולעולם לא אומר שהיא יותר מהאיביזה. רגע אני אנסח את זה גם לעיוורים:

 

קליאו ספורט איננה מכונית טובה יותר מאיביזה טורבו!!!

מי יותר טובה זו החלטה סוביקטיבית לחלוטין. בעיני הקליאו, בעיני אחר- האיביזה. מקובל עלי לחלוטין, אבל- הקליאו מתנהגת, שימו לב: מ-ת-נ-ה-ג-ת יותר טוב מהאיביזה וזוהי קביעה אוביקטיבית לחלוטין, כל מגזין רכב קבע את זה חד משמעית. האיביזה (וגם הקליאו) יקיפו כל מסלול נהיגה יותר מהר מ MX-5, אבל תנו לי MX-5 ואני נפרד לשלום מהקליאו, התנהגות אינה ככרוכה בהכרח למהירות. אני אשמח לרכב חזק ומתנהג, אך אם אצטרך לבחור מה אני מעדיף- רכב שהוא יותר מתנהג על חשבון הכוח, או רכב שהוא יותר חזק על חשבון ההתנהגות, אבחר (ובחרתי) באופציה הראשונה. מי שקנה איביזה בחר באופציה השנייה ואני מכבד זאת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סוף סוף מישהו שמבין על מה אני מדבר, סוגים שונים של מכוניות לסוגים שונים של אנשים, יש כאלה שיעשו בחירה כזאת ויש כאלה שיעשו בחירה אחרת.

ולבחור שרשם שהאוטו אצלי רק חודשיים ואני לא יודע כלום, אז קודם כל אם תראה איזה קלסר אלעד וזיו העבירו לי תבין בדיוק כמה עולה כל טיפול ומתי בוצע בשנתיים שהם החזיקו את הרכב! לקליאו יש המון בעיות, בעיות בטורים, בעיות הצתה, בעיות חשמל (צרפתייה לא), בעיות של קירקושים, פלסטיקים זולים ומה לא, אבל אני לא זוכר איפה ראיתי את זה כתוב ראיתי את מאור 172 רושם "בפנייה הראשונה הכל עובר לי"... וזה פשוט ככה, אומנם אין לי קליאו סטנדרטית אבל בכל פנייה חזרה לבית אני מודה שבחרתי בקליאו, נכון לאוטו יש המון מחלות, נכון שזה באסה לתדלק 98, נכון שיש טיפולים שעולים הרבה כסף, נכון שהיא לא חזקה בקו ישר ושהיא תקבל בראש כנראה מכל איביזה טורבו, כל זה לא מעניין אותי כי זה לא מה שאני מחפש.

ובנוגע לזה שרשמתם שהגב כואב בדרך לאילת, אני עם אוטו מונמך 7 ס"מ במצב שאתה מרגיש כל אבן קטנה בכביש ירדתי לאילת ולא סבלתי אפילו לא לרגע, מה שכן סבלתי מקירקושים, מידית הילוכים שפשוט רותחת בשמש ובזבוז זמן בהתנעות.. מושלמת לא, אוחזת כן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפונטו ממש לא נוחה משמעותית! אני מאוד אוהב את הפונטו, היתה לי כזו במשך 5 שנים. הקליאו נוחה פי מליון בערך.

כתבת שיש לך נסיון עם פונטו, זה נחמד ויפה, רק שלי יש 110K של נסיון עם הפונטו ככה שני מכיר אותה יותר טוב ממך, ומכאן אני קובע חד משמעית שהקליאו הרבה יותר נוחה.

 

מחזק את דבריך.

כבעלים של HGT, אני אפילו לא צריך לנהוג על קליאו כדי לומר בבטחון שהקליאו תהיה נוחה ממנה.

נוחות נסיעה זו לא אחת המעלות של ה-HGT, בלשון המעטה. הרכב נוקשה בצורה מטורפת, ונוטה להתרסק על בורות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני איביזאי גאה,מת על האיביזה שלי!

פשוט מגוכך עד כמה בעלי קליאו יורדים לרמה נמוכה בה הם דואגים בכל הזדמנות להידחס ולהכפיש את האיביזה ,וזאת עוד ליפני ששואלים אותם ,ישר נידחפים חופרים ליכלוכים על הוואגיות הספורטיביות ודוחפים בנישה את הקליאו שלהם ומשבחים אותה עד עלות השחר!

וככה זה כבר 3 שנים בפורום[וידם עוד נטויה].

תראה לי הודעה אחת כאן בשרשור שמישהו "הכפיש" את האיביזה??

גם ואני favorite 1 כתבנו במפורש שבדיוק כמו הקליאו, האיביזה מצטיינת בדברים מסויימים ונכשלת בדברים מוסיימים אחרים, אפילו יריב, הסכים איתנו לגבי ההתנהגות! ולו יש איביזה (הכי חזקה) קצת יותר שנים מכל מי שהגיב כאן.

 

:|

 

 

לגבי הנוחות, בתור אחד שעשה את המעבר מ-HGT לקליאו, אין ספק שהקליאו נוחה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי כוח להיכנס לויכוחים פה אבל אני יכול להגיד לך בתור אחד שהייתה לו איביזה טורבו מהמודל המדובר במשך 4 שנים שזהו לא רכב אלא ערמה של זבל ובנוסף לכך אתה צריך להתעסק עם היבואן שלהם שהוא מלך הגנבים והנוכלים.

 

זה שאתה נפלת על רכב לימון ו/או רכב שלא טופל כפי שנדרש ו/או טופל לא נכון וכו' לא הופך את האיביזה טורבו לערמה של זבל כהגדרתך. ואם קמת על צד שמאל זה לא מענייני לא מעניינך ולא מענייננו.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה שאתה נפלת על רכב לימון ו/או רכב שלא טופל כפי שנדרש ו/או טופל לא נכון וכו' לא הופך את האיביזה טורבו לערמה של זבל כהגדרתך. ואם קמת על צד שמאל זה לא מענייני לא מעניינך ולא מענייננו.

 

עידן

 

בוא נסביר למה הוא ערמה של זבל:

 

1.איכות חומרים ירודה במיוחד - לא רכב לימון ולא תפוז, פלסטיקים מרשרשים, מתקלפים, נמסים, ידיות שנשברות וכולי.

אני גם יודע בוודאות שזאת תופעה לא רק משיחות ומחקר אינטרנטי בנושא כשאני נתקלתי בבעיות אלא כי כשהייתי צריך לחפש איזה חלק שהתפורר לו (אין סיכוי לקנות אצל צ'מפיון הגנבים שמכרו ידית קטנה לדלת ב500ש"ח רק בגלל שהם בכוח דוחפים לך את כל המנגון כשרק נשבר לך פלסטיק קטן) אז במגרשי הפירוק שהייתי אצלהם סיפרו לי שאלו החלקים הכי חמים ואף איביזה שמתרסקת לה (ואנחנו יודעים שלא חסר כאלו) שנשארת עם החלקים במגרש ליותר מיום.

 

2.תקלות טכניות ידועות וחוזרות , הגיר הוא גיר כבלים שלא פועל בצורה מלהיבה במיוחד והוא פשוט מתוכנן נחות מבחינה הנדסית.

תוסיפו לזה פלטת קלאצ' ומשאבות קלאצ' שלא ממש שורדים יותר מידי זמן.

לי החליפו משאבה תחת האחריות המקורית...והחלק התקלקל כשהוא עוד היה בזמן האחריות שלו! ואחר כך שוב התקלקל החלק החדש בזמן האחריות שלו! זה אומר שלוש משאבות בפחות מ4 שנים!

 

עכשיו האיביזה לא תשבוק חיים באמצע הדרך, אין ספק...אבל היא תגרור אותך למוסך כל פעם על שטות אחרת...שתעלה לך הרבה זמן וכסף (יש לי עוד דוגמאות אם תרצו).

 

3.היבואן הוא פשוט גנב ונוכל, כשאני לקחתי את הרכב מהסוכנות הם נותנים לך אותו בסככה כך שהסתכלתי לראות שהכל בסדר היה קצת קשה לראות (גם הייתי צעיר למדי בתקופה והתלהבתי מידי מהרגע בשביל להיות פדנט) כהגעתי לבית של חבר כדי להראות לו את הרכב החדש פתאום קלטנו שהיו לי 4 צמיגים שחוקים בצורה מטורפת! זה כשיש פחות מ40 ק"מ על הרכב!

כשפניתי לצ'מפיון הייתי צריך להיכנס איתם לריבים, איומים על בתי משפט ועוד עד שהם החליפו את הצמיגים.

שלא נשכח שבדרך הם ניסו לטעון שפירפרתי את כל ה40 ק"מ האלו....כן...ובגלל זה גם הצמיגים האחוריים היו גמורים....:roll:

היו לי עוד כמה דברים דומים לזה איתו,ובאופן כללי ההתנהלות עם היבואן הייתה נוראית ואפילו המוסכניקים של החברה (הייתי מטפל רק במוסך המורשה שלהם) היו מודים בזה ובתקלות הרבות שיש לרכבי הקונצרן.

 

אם אני אנסה להיזכר אוכל לשלוף עוד עשרות דוגמאות אישיות ושל חברים שהיו בעלים של איביזות, זה לא סוד שפולקסווגן לא מייצרים רכבים אמינים, אני לא מבין מאיפה באה האגדה האורבנית הזאת לישראל, כנראה יחסי ציבור טובים כמו שעשו לאורביט.

בכל העולם פולקסווגן חטפו חזק בסקרי האמינות ואני חושב שרק בשנים האחרונות הם מראים שיפור ומתחילים להוציא רכבים שלא מתפרקים.

 

אם אתם רוצים עוד קצת היסטוריה משפחתית של רכבים מהקונצרן המקולל הזה אז זה ככה:

 

אודי 100 2.8

אודי A4 TDI

גולף 1.6

פולו 1.4

איביזה טורבו

אודי A4 קוואטרו 4.2

 

כולם ללא יוצא דופן היו רכבים עם בעיות באמינות (לגבי הA4 קצת יותר קשה להגיד כי היא נגנבה די מוקדם) ובעיות דומות למדי, גירים\חשמל וכל מיני דברים קטנים\בינוניים אבל שעולים הרבה.

 

 

אז לפני שאתם מנפנים בדעה של בעל ניסיון ישיר בנושא ובאופן כללי מישהו שהעבודה שלו היא מחקר אז תבינו שאני משתדל לא לשלוף שטויות ולבסס את מה שאני אומר על עובדות, חיפוש קצר בגוגל יתן לכם את כל המחלות של הרכבים האלו ולא חסר.

 

המסכנה שלי היא לעולם לא לגעת בקונצרן הנ"ל ובטוח לא בצ'מפיון מוטורס.

בנוסף אני עברתי ליפניות, יש לי כרגע סובארו B4 2004 והאוטו הזה אמין בצורה שלא ניתן להאמין, איכות הרכבה מעולה, לא נופלת מהE320 2004 שיש לנו במשפחה ופשוט תענוג מכל שנייה של בעלות על הרכב.

 

עכשיו אתם מבינים למה לא נכנסתי לזה בהתחלה? זה ארוך :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סבבה.

 

עכשיו קח את האיביזה ה"מתפרקת" ושים אותה מול קליאו ספורט ו HGT ולא מול רכבים אחרים שלא קשורים, מה תהיה המסקנה עכשיו?

 

אגב, כל כך הרבה רכבים מהקונצרן ולא למדת שלא מטפלים בצ'מפיון?

 

יש לי חבר שגם בוכה על איכות הרכבים האלה, הבעיה שהוא קונה כל מיני מציאות : מוניות לשעבר, רכבים מפוקפקים אחרי תאונות, רכבי פאר ישנים שלא טופלו כראוי וכל מיני זבל כזה, ואחר כך בוכה שהוא נכנס להוצאות.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סבבה.

 

עכשיו קח את האיביזה ה"מתפרקת" ושים אותה מול קליאו ספורט ו HGT ולא מול רכבים אחרים שלא קשורים, מה תהיה המסקנה עכשיו?

 

אגב, כל כך הרבה רכבים מהקונצרן ולא למדת שלא מטפלים בצ'מפיון?

 

יש לי חבר שגם בוכה על איכות הרכבים האלה, הבעיה שהוא קונה כל מיני מציאות : מוניות לשעבר, רכבים מפוקפקים אחרי תאונות, רכבי פאר ישנים שלא טופלו כראוי וכל מיני זבל כזה, ואחר כך בוכה שהוא נכנס להוצאות.

 

חוץ מהA8 כל הרכבים נקנו יד ראשונה מהחברה.

הA8 לא הייתה בארץ וטופלה גם שם במוסכים מכובדים אך המשיכה להראות סימנים מעיקים של הקונצרן.

 

בנוגע להשוואה המדוברת:

 

1.אני חושב שאמינות\איכות הרכבה\הוצאות היא חישוב אדיר כשקונים רכב ולכן העליתי זאת, וההשוואה לרכבים האחרים לא הייתה בנוגע לביצועים אלא לאיכות הרכבה ואמינות , שתי תכונות מאוד בסיסיות שלפניהן אין כלום אלא אם זה רכב ייעודי למירוצים או שאתה סתם עשיר :)

 

2.פעם אחרונה שבדקתי יש גם יצרנים אמינים שמייצרים רכבי ספורט, כפי שניתנה לו הצעה לחסוך קצת יותר למודל ממולץ יותר ניתן גם להמליץ לו לשנות טיפה את כיוון המחשבה עקב סיבה כזאת או אחרת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כפי שאמרתי, נפלת על רכב לימון.

רכשתי איביזה 05 מצ'מפיון- עד היום למעט תקלה אחת, רק טיפולים שוטפים.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חוץ מהA8 כל הרכבים נקנו יד ראשונה מהחברה.

הA8 לא הייתה בארץ וטופלה גם שם במוסכים מכובדים אך המשיכה להראות סימנים מעיקים של הקונצרן.

 

בנוגע להשוואה המדוברת:

 

1.אני חושב שאמינות\איכות הרכבה\הוצאות היא חישוב אדיר כשקונים רכב ולכן העליתי זאת, וההשוואה לרכבים האחרים לא הייתה בנוגע לביצועים אלא לאיכות הרכבה ואמינות , שתי תכונות מאוד בסיסיות שלפניהן אין כלום אלא אם זה רכב ייעודי למירוצים או שאתה סתם עשיר :)

 

2.פעם אחרונה שבדקתי יש גם יצרנים אמינים שמייצרים רכבי ספורט, כפי שניתנה לו הצעה לחסוך קצת יותר למודל ממולץ יותר ניתן גם להמליץ לו לשנות טיפה את כיוון המחשבה עקב סיבה כזאת או אחרת.

כשאתה אומר יצרנים אמינים אתה מתכוון לאימפרזה טורבו? כי אם כן ,יש לי דבר או שניים לחדש לך בעניין.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כפי שאמרתי, נפלת על רכב לימון.

רכשתי איביזה 05 מצ'מפיון- עד היום למעט תקלה אחת, רק טיפולים שוטפים.

 

עידן

1+ בנוגע לאמינות.

טורבו 2001 בבעלותי כשנתיים וחצי במהלכם הוחלף כוייל אחד וזהו בעצם.

 

חמסה-חמסה,מלח-מים-מלח-מים:lol:

turboy

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

ההשוואה לפונטו רלוונטית ביותר מכיוון שפותח השרשור נוהג בפונטו ולכן אני משווה בין רכב שהוא מכיר היטב לרכב אחר שהוא אינו מכיר.

 

הפונטו ממש לא נוחה משמעותית! אני מאוד אוהב את הפונטו, היתה לי כזו במשך 5 שנים. הקליאו נוחה פי מליון בערך.

כתבת שיש לך נסיון עם פונטו, זה נחמד ויפה, רק שלי יש 110K של נסיון עם הפונטו ככה שני מכיר אותה יותר טוב ממך, ומכאן אני קובע חד משמעית שהקליאו הרבה יותר נוחה.

 

כאבי גב? הצחקת אותי לחלוטין. זה לא חיסרון להיות בעלים של רכב ספורטיבי ולהודות שהרכב לא בדיוק שיא הנוחות. אין לי שום בעיה למנות את כל המגרעות של הקליאו, אבל לטעון שהיא לא נוחה לנהיגה זה קשקוש מוחלט! רנו תכננה רכב ספורטיבי ועל הדרך יצא להם רכב שהוא גם נוח מאוד, נוח בצורה מפתיעה (ויעיד על כך אבא שלי שיש לו פריצת דיסק בגב, וגם הוא טוען שהקליאו הקטנה והרועשת שלי כהגדרתו, נוחה בצורה מאוד מפתיעה) בין אם מדובר במושב מפנק ואוחז ועד מתלים שלא מתרסקים על כל "צלקת" תוצרת מע"ץ.

 

אייל היקר- כן אני סבתא. מודה. אין לי מה לחפש מעל 120 קמ"ש, ואני לא עושה פתיחות ברמזורים עם כל ערס מתלהב שעושה לי וווררוום וווררוום ברמזור.

מה שאני כן עושה (ודי הרבה) זה מחליק זנב בכל מעגל תנועה אפשרי במהירות כמעט אפסית, לוקח כמעט כל סיבוב פנוי ואפשרי בקו קצת יותר רחב מן המקובל, רק כדי לשבור חזק את ההגה ולתת לשלדה לעשות את שלה. אני מבין שאין לך מושג מה כתבתי בפסקה האחרונה, אולי יום אחד יהיה לך רכב (או משחק מחשב) שיגרמו לך להבין.

 

 

בפעם המליון- הקליאו לא מושלמת! ולא אמרתי ,ולעולם לא אומר שהיא יותר מהאיביזה. רגע אני אנסח את זה גם לעיוורים:

 

קליאו ספורט איננה מכונית טובה יותר מאיביזה טורבו!!!

מי יותר טובה זו החלטה סוביקטיבית לחלוטין. בעיני הקליאו, בעיני אחר- האיביזה. מקובל עלי לחלוטין, אבל- הקליאו מתנהגת, שימו לב: מ-ת-נ-ה-ג-ת יותר טוב מהאיביזה וזוהי קביעה אוביקטיבית לחלוטין, כל מגזין רכב קבע את זה חד משמעית. האיביזה (וגם הקליאו) יקיפו כל מסלול נהיגה יותר מהר מ MX-5, אבל תנו לי MX-5 ואני נפרד לשלום מהקליאו, התנהגות אינה ככרוכה בהכרח למהירות. אני אשמח לרכב חזק ומתנהג, אך אם אצטרך לבחור מה אני מעדיף- רכב שהוא יותר מתנהג על חשבון הכוח, או רכב שהוא יותר חזק על חשבון ההתנהגות, אבחר (ובחרתי) באופציה הראשונה. מי שקנה איביזה בחר באופציה השנייה ואני מכבד זאת.

 

 

מכיר היטב את היתרונות של הקליאו. מבחינתי כרכב שהוא ברוב המקרי יום יומי, היתרונות שלה מתאדים ביחס לחסרונות והעלויות האסטרונומיות שאתם מסרבים להכיר בהן.

עוד לא אמרת לי כמה ק"מ נסעת בשנתיים וחצי בקליאו, בסוף נגלה שעברה 5K ק"מ בתקופה הזאת ואתה משתמש בה בעיקר

בככרות ליד הבית תוך סיכון אזרחים וילדים. (אמרת כל כיכר שאתה נתקל בה, לא?)

 

התנשאות זה חלק מדרישות הבעלות של קליאו? אתה באמת רוצה ללמד אותי בכתיבה הנאה מנהיגה מהי?

השילדה שלה לדעתי לא מבריקה ביחס ל306 שהיתה לי (למשל) או ל106 ראלי שנסעתי עליה לא מעט, אבל שילדות זה לא הכל בחיים. זה אפילו דיי מעט. זה באמת נשמע נחמד בפורומים ובג'ימיקנות אבל בזה זה מסתכם בערך כשאתה רוב היום בכבישים בין עירוניים או בכבישים עירוניים פקוקים או מרומזרים.

 

יש לך 110K נסיון עם פונטו HGT? קשה לי לקנות את זה. אני חושב שאתה מתכוון לפונטו רגילה (עם אופציה להשכרה לשעבר) כמו שכל אחד מאיתנו עבר בשלב זה או אחר.

 

אגב, אני חושב שכדאי להבהיר משהו חשוב : כשמסתכלים על רכבים ספורטיביים או חמימים , לא צריך לעניין את הרוכש דברים כמו צריכת דלק ונוחות ,כי אם אלו הפרמטרים שהכי חשובים לו , כנראה שרכב ספורטיבי זה לא בשבילו.

לצורך העניין: אף אחד מהרכבים האלה לא נוחים. הויכוח זה מי הכי פחות לא נוח, ומי לא הכי נוח.

מה זה שווה שיש לך מתלים "מפנקים" אם תנוחת הישיבה מתאימה לגרגמל? :)

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפותח השרשור:

איביזה MK4 מהשנים 50 ומעלה היא באמת בחירה מעולה עבורך ואני אסביר:

איביזה מהדור הרביעי מציעה את אותן מעלות של האיביזה שנהגת עליה + איכות חומרים והרכבה גבוהה יותר + טורבו חדש יותר (אותו טורבו שהגיע בגרסאות ה180 למינהן (לאון, טיטי, קופרה וכ"ו).

 

(ואם נכנס פה רגע לאיביזה מול קליאו - אין שום רכב בארץ שתמצא בוא כזו עליה באיכות חומרים מדור לדור של הרכב. נכון זו באמת מגרעת בדור השלישי של האיביזה, אבל ברביעי ובחמישי? אין קשר בכלל, ואם נלך לצד של רנו בעניין: אין כתבה על הקליאו והמאגן ספורט שלא מציינת את איכות החומרים המבזה שלהן)

-----

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5416 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...