Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6184 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם הבאת מגבר 2 ערוצים לטוויטר(המקורי של הקלארוס כי החלטתי שאם כל הכבוד זאת מערכת ראשונה ואת ה L1PRO אשאיר לפעמים הבאות ולשדרוגים אם וכאשר...) וחיבור הסנדאון למיד וגישורו לסאב יוזילו פה? (במקום המונו SAE1000D) אולי אפילו יוסיפו איכות(אולי גישור לסאב שזה פחות טוב אבל הבאת מגבר איכותי שמתאים לטוויטר).

 

אם כן כמה הוא אמור לעלות? אנא תנו הצעות לדגמים.

ECLIPSE7200MKII, L6L1V2, GENESIS DUAL MONO EXTREME, ARSENAL 10, SUNDOWN SAE1000D

פורסם

עבר לו יום.

האם הגברת טוויטר עם ST60 למשל והגברת המיד עם SAX 100.4 ועם 2 הערוצים הנותרים הגברת בגישור את הסאב הוא צעד נכון ? או שהכיוון המקורי עדיף. מה השיקולים? אגב כמה אמור לעלות st60?

ECLIPSE7200MKII, L6L1V2, GENESIS DUAL MONO EXTREME, ARSENAL 10, SUNDOWN SAE1000D

פורסם

אתה פועל נכון וההתלבטות שלך במקום. אך לדעתי, סט קלארוס אקטיבי עם בידוד יהיה הדבר הנכון יותר לעשות בשלב ראשון.

 

מאידך, אם אתה לא רוצה לוותר על סאב, ה100.4 לא יציב ב2OHM בגישור, אך ב4OHM נותן קרוב ל400WRMS, מכובד ביותר. שים לב לתצורת הסלילים של הסאב.

 

בדוק אצל אייל שנפר יבואן סינפוני לגבי סטריאו 60, היו לו כמה חתיכות ממלאי של ייבוא קודם, אולי נשאר לו.

פורסם
אתה פועל נכון וההתלבטות שלך במקום. אך לדעתי, סט קלארוס אקטיבי עם בידוד יהיה הדבר הנכון יותר לעשות בשלב ראשון.

 

מאידך, אם אתה לא רוצה לוותר על סאב, ה100.4 לא יציב ב2OHM בגישור, אך ב4OHM נותן קרוב ל400WRMS, מכובד ביותר. שים לב לתצורת הסלילים של הסאב.

 

בדוק אצל אייל שנפר יבואן סינפוני לגבי סטריאו 60, היו לו כמה חתיכות ממלאי של ייבוא קודם, אולי נשאר לו.

 

גם ככה אני אחבר ב 4הום.

במצב שאביא את ST60 לא אביא כמובן מונו ואעבוד בגישור לסאב.

האם זה עדיף? האם אני מפסיד איכות שאני מגשר לסאב לעומת שאני מחבר אליו מונו?

שיקול נוסף שיכול להתנגד למצב הזה הוא זה ששמעתי שלהגביר אקטיבית עדיף שזה יהיה מאותו הגברה וכאן אני מפצל אותה לסנדאון למיד וג'נסיס לטוויטר.

 

אנא הביעו דעתכם.

ECLIPSE7200MKII, L6L1V2, GENESIS DUAL MONO EXTREME, ARSENAL 10, SUNDOWN SAE1000D

פורסם

אני אישית למערכת "ראשונה" הייתי דווקא ממליץ לקחת מגבר 2 ערוצים חזק וטוב ומשדך לו את הקלאורוס כסט שלם על הקרוס .

בנוסף רוכש מונו עבור הסאב ונהנה מהתוצאה .

אני כמובן מאוד בעד אקטיבי והכל אבל צריך לזכור שהרבה יותר קל ובטוח לקבל תוצאה טובה דרך סט פאסיבי טוב מאשר להיכנס לאקטיבי שדורש פרוססורים ויכולות עיבוד וכיוון טובות על מנת למצות באמת את הפוטנציאל.

כך גם , לא משנה איך ולאיזה כיוון בעתיד תרצה לפתח את המערכת , המגברים יוכלו לשמש אותך הלאה ויהיו לך כמה שיותר אופציות פתוחות.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

כן אבל אין מה לעשות. כרגע כבר יש לי את ה SAX100.4 ו-ECLIPSE7200

אז מה שמתבקש זה פשוט להביא מונו ולעבוד אקטיבית. מקווה שאסתדר.

ECLIPSE7200MKII, L6L1V2, GENESIS DUAL MONO EXTREME, ARSENAL 10, SUNDOWN SAE1000D

פורסם

לעבוד אקטיבי זה לא דבר שמתבקש ,אלא רצון לעלות ברמה.

צריך לזכור כי אתה מתנהל תחת מסגרת תקציב מצומצמת

עבודה אקטיבית דורשת תקציב גבוה יותר

במקום לשבור את הראש במסגרת התקציב ולעבוד תחת ברירת מחדל

אולי עדיף לעבוד פסיבי.

במסגרת התקציב תוכל לרכוש סט קלארוס פסיבי +סאב AA אססין

שיעבדו על הסאנדאון ,אם בעתיד תרגיש רצון להשתדרג תמיד תוכל להוסיף מונובלוק ולעבוד אקטיבי.

×
×
  • תוכן חדש...