Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8161 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני מחפש מישהו שמתקן וצובע (קוסמטי בלבד) ג'נטים (לא בפיניש כרום).

 

הג'נטים מאד יפים ויקרים, נשרטו קשות מכל הכיוונים מחניות... מגיעים צבועים במקור.

 

אשמח לקבל רמזים בכיוון.

 

יום טוב.

פורסם

אבל אני יודע שאפשר לצבוע ג'אנטים דרך יובל מלמד, החנות שלו נמצאת מאחורי סוכנות סובארו (איפה שהכניסה לחניון תת קרקעי מתחת לסוכנות).

 

שווה לשאול אותו גם לגבי תיקון, אולי הוא יוכל לעזור.

 

גיא.

פורסם

אם מדובר בצבע לבן

ניתן לצבוע בכל צבעיית רכב בפיסטולט.

אם מדובר בצבע כרום/זהב יש צורך בטבילה אלקטרו-כימית שנעשית באמבטיות ציפוי מיוחדות.

בשני המיקרים יש לפרק מהצמיגים ,להרכיב ולאחר מכן לעשות איזון גלגלים.

פורסם

אני לא זוכר איך קוראים למקום אבל יש אחד ליד שין שין רדיאטורים שמשפץ ג'אנטים...

אני רוצה לצבוע את שלי בשחור באמצע ומסביב בניקל אבל זה סיפור כי צריך לעשות ניקוי חול ואז ניקל ואחר כך שחור.... יש לי ג'אנט כוורת של BBS , למי שלא הבין הגאנט יהיה שחור והאופסט שלו ניקל.

haters will hate

×
×
  • תוכן חדש...