Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6191 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

יש ברשותי סיוויק קופה.

הג'אנט המקורי הוא 14''.

כרגע הרכב מקורי מבחינת קוסמטית.

מתוכנן ג'אנטים הנמכה של TEIN ליפ של טייפ R ופנסים אמריקאים ופנסים טייפ R מקדימה.

בקיצור הרכב מתוכנן להראות נקי ובלי שטויות כמו טמבונים ופילטרים פתוחים וכל הזבלה שרגילים לראות.

נגיע לשאלה אני מעוניין להגדיל את מידת הג'אנטים ל16'' או 17''.

המידה של 16 תיהיה 195.45.16 ו17'' 205.40.17

מה יהיו החסרונות ומה היתרונות בשינוי כזה? בכל התחומים החל מ צריכת דלק , אחיזה , מערכת ההיגוי האם יהיה בלאי מואץ בשל כך וכו'.

תודה.

פורסם
שלום

יש ברשותי סיוויק קופה.

הג'אנט המקורי הוא 14''.

כרגע הרכב מקורי מבחינת קוסמטית.

מתוכנן ג'אנטים הנמכה של TEIN ליפ של טייפ R ופנסים אמריקאים ופנסים טייפ R מקדימה.

בקיצור הרכב מתוכנן להראות נקי ובלי שטויות כמו טמבונים ופילטרים פתוחים וכל הזבלה שרגילים לראות.

נגיע לשאלה אני מעוניין להגדיל את מידת הג'אנטים ל16'' או 17''.

המידה של 16 תיהיה 195.45.16 ו17'' 205.40.17

מה יהיו החסרונות ומה היתרונות בשינוי כזה? בכל התחומים החל מ צריכת דלק , אחיזה , מערכת ההיגוי האם יהיה בלאי מואץ בשל כך וכו'.

תודה.

 

חסרונות:

1. צריכה גדולה יותר של דלק.

2. צמיגים בעלי חתך נמוך יותר, יגרמו לחישוק או לצמיג להיות פגיעים יותר לבורות בכביש.

3. הסיכוי שמשטרה תעצור אותך יותר גדולה.

 

יתרונות:

1. אחיזה יותר טוב, צמיג בעל חתך נמוך יותר פחות "קורס" בסיבובים, יותר צמיג על הכביש = תאוצה יותר טובה + בלימה יותר טובה.

2. מראה.

 

* כשתבחר חישוקים תלך על החישוקים הקלים ביותר שתמצא.

 

בהצלחה:-D

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6191 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...