Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה מיזוג בגולף 1.8


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6197 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ברשותי רכב גולף משנת 99

מנוע 1.8

ברכב יש מזגן שעובד מצוין ממש מקרר

בשבוע שעבר נשבר המפשיר אדים של הדשבורד ונכנס לתעלה למטה

מאז המזגן פחות מקרר ובעבר נכנס למפשיר אדים עוד דביר לתוך התעלה

איך מוצאים את זה? תודה לעונים !!

פורסם
פירוק הדשבורד ותעלות המיזוג וחילוץ החלקים.

יום עבודה למכונאי.

 

צריך המלצה למוסך ?

מה המחיר לגבי זה ? והאם יש דרך אחרת ?

תודה

פורסם

לא מכיר דרך מעשית לחלץ את החלקים שנפלו לתוך התעלות במיקום שציינת מבלי פירוק הדשבורד.

 

ההערכה מחיר כ--2000-1500 שקל ולא כול מוסך מתלהב לקחת עבודה מסוג זה.

 

אתה יכול לנסות לקשור חבל לזנב של עכבר ולהכניסו לתעלות :-)

איזה כייף לי :)

  • ספונסר פורום
פורסם

על הסורג הזה של מפשיר האדים ממוקם חיישן קרינת שמש אשר נחוץ

לחישובי עוצמת הקרור של מחשב בקרת האקלים (ברכב שלך בעל מנוע AGN זה קיים)

ולכן אתה מרגיש ירידה בעוצמת הקרור כי החיישן נמצא כעת בתוך תעלת האויר בחושך

ומדווח על אפס קרינת שמש ומשבש את המערכת .

את החיישן חובה לחלץ משם ולמקם אותו בחזית הדש ,לעיניין הסורג עצמו ,סורג זה מגיע כחלק

אחד עם כל הדש ולכן עליך לנסות למצוא אותו בפרוקיות .

בגדול נראה לי שאתה צריך מוסך .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

×
×
  • תוכן חדש...