Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6196 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, לפני כמה חודשים היתי מעורב בתאונה עם האוטו (גולף 2001 ג'נריישן 2.0) ומאז אני רואה טמפ' לא הגיונית

כמו זאת:

 

3062009.jpg

 

זה משתנה זה לא נשאר קבוע על 45 מעלות. בחורף הטמפ' הייתה 50- מעלות.

מישהו יודע מה קרה ואיך אפשר לסדר את זה.?

תודה.

פורסם

חיישן טמפ' חיצונית בדר"כ ברכבים ממוקם בחזית הרכב אם אתה טוען שהייתה שם תאונה כנראה שהתקלקל החיישן או שאחד החיווטים שלו תלוי על חוט השערה ויוצר התנגדות גבוהה.

חכה לתשובה של רון או של מרק לגבי מיקום מדויק בדגם שלך.

פורסם
לא זה משתנה מדי פעם.

אני רק רוצה לדעת איפה נמצא החיישן הזה.

ועוד דבר, היכן נמצא הפילטר של המזגן?

 

תודה.

 

 

אם זה משתנה זה סימן שהוא עובד

דבר שני החיישן של הטמפ יושב על דישבורד בתוח הרכב

הפילטר נמצא במנוע אתה צריך לפתוח את המכסה מנוע ואתה תרה 4 פרגים בצד שמאול תפתח אותם ויש לך את הפילטר שם

הגולף שלי :shock2:והיא למכירה פרטים בפרטי

 

http://img374.imageshack.us/my.php?image=dsc00353qy0.jpg

פורסם

לחבר שלום,

 

לפני שאתה מפרק חיישנים אנא גש למוסך בעל ציוד דיאגנוסטיקה לשם סריקת תקלות ובמהרה יתגלה החשוד.

 

כםי שרשם חבר הפורום ניסן ייתכן והבעיה בחיישן טמפ' חיצונית הנקרא -G17- ומותקן בקידמת הרכב למיטב זיכרוני בצד ימין של הפגוש התחתון (כאשר אתה עומד מול הרכב).

 

אל תנסה להחליפו ללא בדיקה ואיפוס יחידת הבקרה לאחר החלפתו.

איזה כייף לי :)

פורסם
לחבר שלום,

 

לפני שאתה מפרק חיישנים אנא גש למוסך בעל ציוד דיאגנוסטיקה לשם סריקת תקלות ובמהרה יתגלה החשוד.

 

כםי שרשם חבר הפורום ניסן ייתכן והבעיה בחיישן טמפ' חיצונית הנקרא -G17- ומותקן בקידמת הרכב למיטב זיכרוני בצד ימין של הפגוש התחתון (כאשר אתה עומד מול הרכב).

 

אל תנסה להחליפו ללא בדיקה ואיפוס יחידת הבקרה לאחר החלפתו.

 

 

על מה שאתה אומר זה לרכבים החדשים בדגם שלנו דור 4 יושב פה

אני מעלה תמונה

123123gcm.jpg

הגולף שלי :shock2:והיא למכירה פרטים בפרטי

 

http://img374.imageshack.us/my.php?image=dsc00353qy0.jpg

פורסם

חיישן קרני שמש sun sensor אינו חיישן טמפ' חוץ אלא חיישן שנותן מידע למערכת בקרת האקלים ברכב על עוצמת קרני ה-UV שפוגעים ברכב זה חיישן נתונים פנימי של המערכת ולא מוצג על על צג הבקרה.

פורסם

אדון סיאט,

 

מצאת לך עם מי להתעסק בענייני גולף :-)

 

בקצרה בלי פרטים מיותרים...

 

החיישן בתמונה הינו חיישן 'חדירת אור השמש' המצוייד במסנן אור UV ובפוטו דיודה הרגישה לאור, כאשר החיישן מזהה עוצמת אור שמש גבוהה מחשב הרכב או יחידת הבקרה של המזגן מווסתת את הטמפ' בהתאם למידע המתקבל מחיישן זה.

 

החיישן זה מותקן רק ברכבים עם בקרת אקלים.

 

אין קשר לטמפ' המוצגת על צג היחידה

 

תלמד להשתמש ב-ETKA

איזה כייף לי :)

פורסם
אדון סיאט,

 

מצאת לך עם מי להתעסק בענייני גולף :-)

 

בקצרה בלי פרטים מיותרים...

 

החיישן בתמונה הינו חיישן 'חדירת אור השמש' המצוייד במסנן אור UV ובפוטו דיודה הרגישה לאור, כאשר החיישן מזהה עוצמת אור שמש גבוהה מחשב הרכב או יחידת הבקרה של המזגן מווסתת את הטמפ' בהתאם למידע המתקבל מחיישן זה.

 

החיישן זה מותקן רק ברכבים עם בקרת אקלים.

 

אין קשר לטמפ' המוצגת על צג היחידה

 

תלמד להשתמש ב-ETKA

 

 

אוקי אם אתה חושב שאני עשיתי טעות אין בעיה

אז תעלה לי בבקשה סירטוט של החיישן שיושב ברכב לפה דרך ETKA ותראה לי איפה הוא יושב

הגולף שלי :shock2:והיא למכירה פרטים בפרטי

 

http://img374.imageshack.us/my.php?image=dsc00353qy0.jpg

פורסם
חבר עשית טעות הסברנו לך גם אני וגם מרק מהו תפקיד החיישן תסכים איתנו וגם אם אתה לא מסכים תחשוב בהיגיון הרי חיישן טמפ' חיצונית יישב בתוך הרכב?

 

 

בדגם הישן כן תנתק אותו ותראה מה קורה

הגולף שלי :shock2:והיא למכירה פרטים בפרטי

 

http://img374.imageshack.us/my.php?image=dsc00353qy0.jpg

פורסם

יכול להיות שהוא משבית את מערכת בקרת האקלים כיוון שחסר לה הנתון שלו אל תתפוס אותי במילה כיוון ששאני לא בקיא ברכב הנל כמו שאני בקיא במאזדה פורד וברכבים הללו גם אם אתה מנתק המערכת תעבוד כמעט רגיל גם ללא הנתונים ממנו.

פורסם

מקווה שלאחר ההודעה הזו הכל יבוא על מקומו

צירפתח נתונים בתמונות.

בתמונה הראשונה ניתן לראות כיצד נראה החיישן ובתמונה הנישה את מיקומו של החיישן ברכב הנ"ל

321.JPG

1321.JPG

×
×
  • תוכן חדש...